אז אתה באמת לא מפחד, אה?

16/11/2021 303 צפיות תגובה אחת

עיניים חומות, חומות כמו הדבש או אולי כמו השלכת, עיניים חומות שמשרות עלי שלווה ונותנת לי כוח להמשיך וללכת, עיניים חומות שבשמש זוהרות, עיניים חומות שתקוות בי מפיחות, עיניים חומות כל כך חמות, עיניים חומות שכל עולמי הפכו להיות.
אהבה, קצת מצחיק לא? כל הרגשות וכל הניגודיות. התחושה השורפת הזו בלב כשהמוח צורח לא! אבל הגוף נמשך כמו כלב אל בשר והרגליים מעצמן פועלות.
תמיד חשבתי שכשאני \"אמצא את האחד\" את האביר על הסוס הזה, כל בעיותיי יפתרו, תמיד חשבתי שאני בסדר, שאני מרגישה מצוין עד שהגעת והפכת את עולמי.
בעיות, בעיות ועוד בעיות כל כך הרבה פחדים אבל אתה, אתה חסון וחזק אתה לא מפחד נכון? אישה שחושפת את ליבה מפחידה אותך? תאמר לי, מה אתה מרגיש, מה אני מרגישה. האם אני אוהבת אותך? או שזו רק סתם אשליה, האם אני רוצה אותך או שסתם הייתי לבד יותר מידי זמן אז אני מסתפקת במה שיש.
פתאום אהבה לא נראית לי כל כך פשוטה וכל המיתוסים שהיו לי מאז גיל 7, מאז שהתחלתי לתכנן את החתונה נופצו. אהבה זו דרך, אהבה זו עבודה, אהבה לא באה מעצמה אלא אם כן מטפחים אותה.
אבל אני? אני עוד ילדה מלאת פחדים וצרות אז מה אתה מוצא בי אה? למה כשאתה מנשק אותי זה מרגיש כאילו זו הנשיקה האחרונה? מתענג על כל סנטימטר בשפתיי ולא משאיר אזור אחד שלא הכיר את מגע לשונך ורק אלוהים יודע מה אתה גורם לי להרגיש. אני כל כך מסובכת אבל אתה עדיין נלחם עלי, מזכיר לי שאלו רק מחשבות שאני יוצרת, אלו רק מחשבות ולא מציאות חותכת. אולי אחרי הכל אני באמת אוהבת אותך, אוהבת אותך עד כאב, אוהבת אותך כל כך שרק עצם הפגיעה גורמת לי להירתע, כי כשאתה מביט בעיניי עם עיניך החומות ואומר לי שאתה אוהב אותי, אני שוקעת וטובעת באלפי מחשבות ולמרות שהמוח צועק לא! המילים יוצאת מפי כל כך בקלות כאילו זה הגורל, כאילו זה אמור להיאמר, רגע של שתיקה, אבל לא מביכה אלא קסומה ובן רגע גם אני אומרת- אני אוהבת אותך.
עיניים חומות ומגנות שלי, עומדת אני פה מולך כאשר ליבי חשוף ואני עירומה בבקשה אחת ויחידה, שאותי תאהב ואיכשהו אתה לא בורח, לא נרתע, אז… אתה באמת לא מפחד מנשים שקורעות את ליבן מהחולצה?


תגובות (1)

ויקטוריה שלום,
קראתי את הסיפור שלך והיה לי כמה הערות, אבל לא רציתי שהביקורת תצא נוקבת מדי. אני חושב שבסך הכל את כותבת יפה, אבל משהו הרגיש לי לפעמים מבולבל, עד שבשלב מסוים חשבתי שאולי הקטע לא ממש אותנטי. אני כמובן מקווה שמדובר בסיטואציה קרובה למציאות ושמצאת אהבה, ואולי באמת מדובר ב"אחד".

לגבי דקדוק וכאלה. חלק מהשאלות הן רטוריות, אז "?!" במקום "?"
סימני פיסוק:
"אתה לא מפחד נכון?" -> "אתה לא מפחד, נכון?"
"האם אני אוהבת אותך? או שזו רק סתם אשליה" -> "האם אני אוהבת אותך או שזו רק סתם אשליה?"
או לחילופין "האם אני אוהבת אותך? אולי זו רק אשליה?"

את הדימוי של הכלב שנמשך לבשר פחות אהבתי, יש שם תחושה של טרף והיא לא משרה אוירה נוחה. מצד שני אני מבין שאולי לא רצית להשתמש ב"כמו פרפר לאור" שהוא אולי נדוש.

תמשיכי לכתוב ולשתף.

17/11/2021 15:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך