אז…. יצליח לי עם בנים ??? פרק 1

~הקדמה~
למה? למה דווקא אני? יש כ"כ הרבה בחורים ואף אחד לא שם לב אלי למה זה קורה לי? כי אני לא כ"כ נשית בגלל זה? נכון אני טום בוי אבל זה מה שאני אני לא יכולה לשנות את עצמי! אני שומעת תמיד רוק/פופ מתלבשת הרבה שחור שמה תמיד איפור אבל איפור ש.. כמו שאמרתי אני כמו טום בוי אני מין פיריקית כזאת שאף אחד לא אוהב אותה הבנים? אני לא מעניינת אותם אבל פאק אני כבר בת 17 מה קורה? אני רוצה להתחיל לצאת אבל עם מי עם האוויר?
דמיות:
אביגיל- שיער חום חלק עניים חומות דבש גבוהה לא רזה כ"כ וגם לא שמנה בינוני אופי: טום בוי מנגנת על גיטרה אקוסטית לא מתחברת ללקים ועקבים וכולי… גרה עם 3 בנים בבית מכורה לכדורגל. ,משחקת כדורגל ועושה כל ספורט אפשרי.
שחף- שיער שטני עניים ירוקות גבוהה ורזה אופי: יש לה חולשה ללקים,עקבים,איפור חברתה הטובה של אביגיל שמנסה בכול כוחה לשנות את אביגיל ובסוף היא מצליחה? או לא?. גיל: 17 וחצי אחותו התאומה של עומר
עומר- שיער שחור עניים ירוקות גבוהה לא כ"כ רזה ולא כ"כ שמן משהו באמצע אופי: זורם כל מה שיש לו על הלב הוא מספר ולא שומר שום דבר לא שומר טינה. גיל: 17 וחצי אחיה התאום של שחף
בר-שיער שחור חום ארוך ,עיניים חום ירוק לא נמוכה ולא גבוהה (משהו באמצע) אופי: ילדותית ,יצירתית ,אמיצה וקצת קשוחה מנגנת על כל הכלים שיש גיל: 16 ושמונה חודשים. אביגיל שחף ובר= החבורות שלא ניתן להפריד אותן
אביאל- שיער שחור/חום קוצים בשיער גבוהה רזה אופי: אוהב לרוץ משחק בהפועל תל-אביב קבוצת נוער יש פעמים שהוא מאבד שליטה כשהוא עצבני. אם הוא משועמם הוא תמיד מוצא משהוא להתעסק שובב, וחצוף, לימודים? לא מעניינים אותו! גיל: 17
חמשתם חבורה כזאת שתמיד יהיו ביחד הם חברים כבר הרבה זמן.
מנקודת מבט ניטרלית
המורה: "אביאל? מה הם ראשי התיבות של מד"א? "מה אתה מפגר תן לו בראש" צעק אביאל "לא זה לא הראשי תיבות של מד"א מה אתה עושה?" "מה את רוצה סתמי כבר אני רואה פה משחק" (המורה מגחכת ועושה פרצוף כעוס) אביאל מרים את הראש "או-אוווו" "תן לי את זה ומהר!" צעקה המורה על אביאל "אבלאבלאבל" "תן לי את זה וצא מהכיתה!" צעקה המורה צעקה חזקה "קחי, קחי יאללה מה קרה הורמונים משתוללים?" אמר אביאל בלחש "שמעתי את זה לך לחדר המנהל!" אמרה המורה
מנקודת מבטו של אביאל :
הלכתי לחדר מנהל "אהלן מה קורה?" אמרתי בספונטניות "מה עשית הפעם?" שאל אותי המנהל "מה סתם ראיתי משחק של הפועל נגד מכבי והמורה נדלקה עלי" אמרתי עושה פאפי פייס "הא הבנתי תקשיב אתה לא יכול להמשיך ככה אתה מושהה ל3 ימים קדימה לך לוקר תוציא ת'דברים שלך ותעוף לי מהבית ספר!" צעק עלי המנהל והזיז את האצבע שלו לכיוון הדלת.
הלכתי ראיתי את אביגיל יוצאת מהכיתה, "היי" אמרתי "היי מה המנהל אמר לך?" "סתם פיגור אני מושהה ל 3 ימים" אמרתי בעצבנות "אני אוציא לך את התיק חכה" אמרה לי אביגיל היא נכנסה ולאחר 5 שניות יצאה עם התיק בידה "וואלה תודה אחותי תחזרי לכיתה" "יאללה בייי" אמרה לי והלכה הלכתי לבית "סמעאק" צעקתי כשדרכתי על קקי ברחוב
~בבית~
~14:00~
קיבלתי אס.אמ.אס "היום במערה 17:00 פגישה חשובה ~אביגיל~ " החזרתי בחזרה אס. אמ.אס. "או-קי אני מגיע"
~17:00~
התייצבתי במערה בדיוק ב-חמש בערב (17:00) כבר שחף ,אביגיל, ועומר היו שם חיכינו לבר היא הגיעה "לא נמאס לך לאחר?" אמרה לה אביגיל "איחור אופנתי" "אויייי נו כבר" "נו אז בשביל מה באנו לפה?" שאלתי בקוצר רוח "אני לא יודעת שחף גררה אותי לפה ואמרה לי לפרסם את זה שתבואו לפה" אמרה אביגיל "טוב אז תקשיבו… וואן דיירקשן באים לישראל" צרחה שחף "ובשביל זה סחבת אותי לפה?" צעקה עליה אביגיל "הם לא מעניינים אותי!" הוסיפה אביגיל בר שתקה כאילו היא אילמת, פתאום היא צרחה כנראה לקח לה זמן לעקל את זה שוואן דיירקשן באים לישראל "אעאעאעאעאעאעאעאע וואן דיירקשן הנסיכים באים, הארי מגיע?!" היא צרחה "מה את דפוקה החרשת לי ת'אוזן" צעק עליה עומר "תרגיע, מה יש לך" שחף הרימה את קולה "אני הלכתי! ביי" אמרה אביגיל.
מנקודת מבטה של אביגיל:
הגעתי הביתה חשבתי לעצמי: "למה? למה דווקא אני? יש כ"כ הרבה בחורים ואף אחד לא שם לב אלי למה זה קורה לי? כי אני לא כ"כ נשית בגלל זה? נכון אני טום בוי אבל זה מה שאני אני לא יכולה לשנות את עצמי! אני שומעת תמיד רוק/פופ מתלבשת הרבה שחור שמה תמיד איפור אבל איפור ש.. כמו שאמרתי אני כמו טום בוי אני מין פריקית כזאת שאף אחד לא אוהב אותה, הבנים? אני לא מעניינת אותם אבל פאק אני כבר בת 17 מה קורה? אני רוצה להתחיל לצאת אבל עם מי עם האוויר?"
בכיתי, התקשרתי לשחף ובקשתי סליחה "אני לא כעסתי עליך" אמרה לי שחף "למה את בוכה קרה משהו?" "לא סתם חשבתי לעצמי למה בנים לא מתחילים איתי למה כולן יוצאות עם בנים ורק אני לבד?!" "בלי להעליב את לא נשית בנים אוהבים בנות לא טום בוי!" אמרה לי שחף "תעזרי לי!!" אמרתי לה שנשמעתי כאילו אני מצוקה "בתנאי" אמרה לי עם קול ערמומי כזה "מה התנאי?" "התנאי הוא: שאת באה איתי ועם בר להופעה של וואן דיירקשן שבעוד יומיים" "אין מצב אני לא הולכת לשם!" "את כן אני רוצה שלפחות תנסי את בחיים שלך לא ראית אותם ולא שמעת אותם אז מאיפה לך לדעת שהם מפורסמים שחצנים הומואים ועוד…" "טוב בסדר אבל ממתי?" "ממתי מה?" "ממתי את מתחילה 'לעזור' לי?" "מהיום אני יכולה לבוא אליך?" "כן ברור למה לא גם ככה אין אף אחד בבית חוץ מאחי הגדול" "טוב בסדר" "אני יכול גם לבוא?" שמעתי את קולו של עומר דרך הפלאפון "בשביל מה כדי שתעצבן אותי ואת אביגיל?" אמרה לו שחף "נו אני רוצה לבוא" "או-קייי" תבוא איתי אמרה לו שחף "אז מתי את מגיעה?" שאלתי "ב- 17:40 טוב?" "הא עוד 10 דק' טוב בסדר"
מנקודת מבטה של שחף:
"אז אתה דלוק עליה!" אמרתי לעומר "אני לא מה פתאום מה נראה לך" הוא אמר מנסה להכחיש "נו ת'אמת אין כוח לשטויות ש'ך תענה לי ומהר!" "טוב כן אני דלוק עליה אני מאוהב בה טוב לך? אני אוהב את הצחוק שלה ואת העניים היפות שלה זהו טוב לך?" "מאוודדדד ,אני אספר לה!" "למה נראה לך את לא מספרת כלום אם את מספרת אני מספר ת'פדיחה שלך" "איזו זאת עם הבחור ההומו שנתתי לו ת'מספר והוא אמר לי סורי אבל אני נמשך יותר לבנים, מאיפה את יודע את זה?" "עכשיו אני יודע איכס י'מגעילה"
יצאנו לדרך הגענו ב17:43 לאביגיל היא ישבה בסלון וראתה עם אחיה כדורגל .
מנקודת מבטה של אביגיל:
"יאללה בואי פתחי ת'ארון" אמרה לי שחף פתחתי שחף הוציאה חולצה, חולצה מכנס, מכנס "או-קי זה יהיה קשה אבל נשרוד" אמרה לי שחף "מה זאת אומרת?" "שהולכים לשופינג!" "אוףףףףףף" אמרתי בקול חרישי "יאללה יוצאים לדרך!" אמרה לי שחף "איך נסע?" שאלתי "אביגיללללל" נשמעה צעקה וזה היה אחי "מהההה?" צרחתי בחזרה "אני הולך לקניון עם חברה שלי ביייי" "רגע דניאל חכה אתה יכול להקפיץ את שלושתנו לקניון ?" "כן למה לא יאללה בואי" "עומר בוא" אמרה שחף יצאנו …
~בקניון~
נכנסו לחנות FOX "קחי את זה!" אמרה לי שחף וזרקה לכיווני חולצה נופלת שקופה בצבע ורוד עיקמתי את פרצופי למראה הצבע המזעזע הזה "תלבשי את זה מעל הגופייה!" "או-קי חכי" "קחי את המכנסון הזה ותלבשי אותו זה יהיה מושלם!" אמרה לי שחף שהחדירה לתא התלבושות את המכנסון. יצאתי החוצה "נו איך?" שאלתי "זה מושלם המכנסון ג'ינס הזה עושה את העבודה!" אמרה לי שחף וזרקה עלי עוד בגדים "קדימה, קדימה תלבשי אותם" התלבשתי ויצאתי "כן זה מהמם איך אתה חושב?" שאלה שחף את עומר "זה, זה יפה" הוא אמר מגמגם קנינו את הבגדים נכנסנו לעוד חנות קנינו עוד ועוד.. חזרנו הביתה עם אוטובוס אחי נשאר בקניון סובל עם חברה שלו והוא סוחב את כל השקיות נכנסנו ושחף החליטה מה אני אלבש מחר לבית הספר לבשתי את זה:
http://www.polyvore.com/feel_this_moment/set?id=74583351
~יום למחרת~
באתי לבית הספר בדיוק כמו ששחף אמרה לי כולם הסתכלו עלי נלחצתי ממש נלחצתי נכנסתי לכיתה "וואו" אמר עומר "מה קרה?!" שאל אביאל "ועכשיו את כונפה אמתית" אמר ילד אחד שלא סובל אותי "סתום ת'פה ש'ך לפני תקבל בעיטה במקום הרגיש" אמרתי עצבנית "יאללה, י'כונפה לכי" אמר לי אותו אחד (שמו טום) "מה הקטע ש'ך?" אמר לו עומר "מה אתה מתערב י'הומו" החזיר לו טום "למי קראת הומו? י'אוטיסט" טום בא לתת מכות לעומר ואני? משכתי את טום מהחולצה ואמרתי "מי ש-הומו פה זה אתה י' גייייייייייייי" המורה הגיעה ואמרה:"מה קורה פה?" "כלום" אמרתי אני ועומר ביחד
לאחר הלימודים
"את יודעת שמחר ההופעה ואת צריכה לבוא?!" אמרה לי שחף "כן ברור כן אני זוכרת(אמרתי בעצב) אבל מה אני אלבש?" אמרתי לה "אל תדאגי אני כבר יגיד לך היום אני באה אליך היום ב – 16:20 טוב?" "טוב סבבה"
~16:27~
"תלבשי את זה ואת זה" שחף אמרה לי "או-קי"
יום למחרת
נכנסתי לבית ספר וכמו תמיד כולם הסתכלו עלי נכנסתי לכיתה "מה זה הפרצוף תחת שלך?" שאלה אותי שחף הרגשתי יש שמונחת לי על הכתף זה היה אביאל גם הוא היה עם פרצוף עצוב כזה "הפועל הפסידה למכבי" אמרנו ביחד "אויי נו די תפסיקי עם זה את צריכה להיות נשית מה את לא מבינה תפסיקי עם הכדורגל ותתרכזי בנשיות שלך!" הרימה את קולה עלי שחף "בסדר, בסדר היום באיזו שעה איך הולכים תפרטי לי!" אמרתי לה "היום בואי אלי אבא שלי מסיע אותי אותך ואת בר לנוקיה וזהו" אמרה שחף "באיזה שעה?" "ב- 17:30 בואי אלי ואז ב- 18:00 נצא ונגיע לשם גם ככה מסיימים היום ת'לימודים ב-14:00" "או-קי הבנתי"
~בהופעה~
עמדתי בצד בכלל לא רציתי להיות שם ראיתי את בר ושחף צורחות "את רוצה לבוא אתנו להצטלם?" שאלה אותי בר "לא אני לא רוצה" "נו… בואי אם את לא רוצה אז תעמדי בצד וזהו!" "טוב בסדר עכשיו?" שאלתי "לא אחרי ההופעה" "או-קי"
~לאחר ההופעה~
שחף ובר הלכו להצטלם הם הצטלמו עם אחד עם שיער מתולתל ואז הבנתי שמו הארי (כי בר צעקה את שמו) עמדתי בצד אחד בא ואמר לי באנגלית "למה את פה לבד ולא…" קלטתי שזהוא מהמופע לא ידעתי מה שמו בכלל שחף ראתה אותי ואת אותו בחור מדברים אז היא ישר רצה ואמרה:" zayn? I love youuuuuuuu" באנגלית (ברור)


תגובות (7)

תמשיכיייייייייי סיפור מעניין מאוד מאוד
תמשיכייייייייייייייייייייייייי
מחכה להמשך
אוהבת שרית

29/04/2013 03:53

שימי את זה בז'אנר מפורסמים אחרת תחסמי וחבל

29/04/2013 04:01

עעעעעעננננננקקקקקק!!!
תמשיכי!!
ומהר!!!!!!!!!!!!!!
/?:%/#+&

29/04/2013 04:02

תמשיכייייי =)

29/04/2013 04:22

אני נתקעתי לא יודעת איך להמשיך :(

29/04/2013 04:51

חחחח אל תעשי על ואוון די

29/04/2013 05:32

אז על מה ??

29/04/2013 05:34
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך