"אז מה הקסם? גלי לי את הסוד" הקדמה

nthv99 24/03/2014 881 צפיות 2 תגובות

היי אז לפני יומיים בערך סיימתי את "את הכל מוצא בך כלום לא חסר לי" והיום אני מתחילה סיפור חדש.. אני מקווה שתאהבו ואם יש ביקורת על הכתיבה שלי אני אשמח לשמוע :) ובכללי אם סתם באלך להגיב אז בכלל זה מאוד ישמח אותי ואולי גם ככה אני יעלה פרקים יותר מהר… =================================================================== שוב כמו בכל לילה עצמתי את עיני כדי לנסות לישון ושוב הוא הופיע… בכל לילה בלבוש שונה אך אותם פנים עגולות מעט ושזופות כמו כל גופו עם עיניים חומות אבל שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהן ושיער שחור פחם בתספורת מוהיקן. עגיל בגבה ובשתי האוזנים עגיל יהלום גדול. הוא נראה ערס טיפוסי אבל משו בו היה שונה..
=========סטופ======
אז אני מאיה בת 14 וחצי כיתה י', יש לי 2 BFF אנחנו שלישיה ועוד ידיד אחד שקוראים לו נתנאל הוא ערס אורגינל סטוציונר, מעשן ושותה (לא לידי) הוא כמו אח גדול בשבילי. כמו שכנראה הבנתם יש אחד שכל ערב כבר במשך אולי חודש אם לא יותר כל לילה אני רואה אותו אני לא מכירה אותו ולא כלום..
שוב חצי מת חצי שיכור שוכב על המיטה רואה הכל מטושטש חוץ מדבר אחד.. אותה אחת עם שיער חום קצר ועיניים חומות עגיל באף לבושה בצורה שלא מראה כלום.. היא ילדה טובה כזאת לא מהסוג שלי..
===סטופ===
אז אני עומרי בן 15 כיתה י' חברים לא חסר אבל יש אחד שהוא אח בדם קוראים לו נתנאל הוא כמוני שותה מעשן סטוציונר.. ערסים טיפוסיים אבל לא ערס צעצוע או משו ערס אורג'ינל. כמו שנראלי שהבנתם יש אחת לא מכיר אותה אבל במשך אולי חודש אם משו ולא זוכר כל לילה אני רואה אותה.. כל פעם שאני עם בחורה בעמצא אני פתאום מדמיין אותה.. מי זאת? אין לי שמץ..
נ.מ. מאיה
התעוררתי בבוקר עם הרגשה מוזרה כאילו משו אמור לקרות היום.. התארגנתי לבצפר ובדרך הייתה לי שיחה מנתי (קיצור של נתנאל)
"היי חיימשלי בוקר טוב"
"חח הייי מה קורה?"
"בסדר תקשיבי היום אחרי בצפר אז נכון שקבענו שנינו לבוא אליך?"
"יאפ למה?"
"אני יכול להזמין מישו?"
"טוב.. כל עוד זה לא אחת החספניות שלך אין בעיה"
"טוב אהובתי ייאלה אז נתראה בשער בסוף היום ביי"
"ביי אהוב"
כל שאר היום עבר בסדר ובצלצול הגעתי לשער כמו שקבעתי עם נתי (אנחנו לא באותה כיתה) וחשבתי גם את מי הוא מביא..
הוא הגיע איתו עם אותו אחד שאני רואה הוא היה נראה בול אותו דבר מה שהיה ממש מלחיץ…
נ.מ. עומרי
התעוררתי כמו כל בוקר חושב עליה.. ראבק מה יש לי???? התארגנתי ואז קיבלתי שיחה מנתנאל
"תקשיב היום אחרי בצפר אני הולך לידידה ואתה בא סגור?"
"טוב אחי נדבר בבצפר ביי"
"בי"
היום עבר בסדר במחששה.. ונתנאל בא והלכנו לשער כי הידידה זאת שלו חיכתה לו שם.. מההההההההההה ראבק אני לא מאמין… זאת היא בול אותה אחת….


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייי

24/03/2014 20:01

וואו מהממם המשך מהר

24/03/2014 20:48
סיפורים נוספים שיעניינו אותך