אחד עשר חוקי ידידות – פרק 12

time machine123 15/08/2017 524 צפיות אין תגובות

בהמשך הדרך , אביטל פגשה בירמיהו והם יצאו לטיול הבוקר שלהם. אביטל הייתה שבורה לחלוטין , עדיין לא האמינה שהיא וגבריאל כבר לא ידידים.
" יום גרוע!" סיכמה אביטל ביובש והמשיכה ללכת.
" סליחה?" פנה אליה ירמיהו והביט בה בבלבול. " דיברת אליי?" שאל שוב כדי להיות בטוח שהיא דיברה אליו.
" לא ממש, אני רק אמרתי שזה יום גרוע בשבילי!" הוסיפה בלי חיוך.
" אפשר לדעת למה?" שאל ירמיהו בסקרנות.
" כי האקסית שלו , ליאור הציע לו נישואין , יותר נכון הוא מאורס לה והאמת על הנישואים נודעה לי באכזריות. אתה יכול להיות רגוע, כי אני והוא כבר לא ידידים!" ענתה אביטל בעצבנות.
" מה , זה רציני? אבל.. למה?" ירמיהו היה בהלם. אחרי הכול , הוא לא רצה לגרום לקרע בין גבריאל לאביטל.
" כי הוא לא היה כנה איתי בקשר לאקסית שלו , ליאור!" אמרה אביטל והשתתקה.
לפתע נשמע צלצול הפלאפון. אבל אביטל לא רצתה לענות.
" לא תעני לו? זה בטח הידיד שלך!" האיץ בה ואביטל שתקה והמשיכה בשלה.
הוא הביט בה בפליאה ומשך בכתפיו.

גבריאל סגר את השיחה ברוגז , הוא לא הבין למה היא לא ענתה לו.
" אוף , למה אביטל לא עונה לי?" אמר גבריאל באנחה.
" אולי כי היא מבלה את הבוקר עם ירמיהו , החבר שלה!" הוסיף נדב.
פניו של גבריאל החווירו בזמן שהוא הזכיר את שמו של ירמיהו.
" אני לא מבין , כל כך מהר היא שוכחת אותי ומוחקת אותי לתמיד מחייה , אני יכול להבין שהייתי לא בסדר כאשר הייתי צריך להיות כנה איתה. מה בסך הכול עשיתי?" קרא גבריאל בעגמומיות.
" היי , גבר. תתעשת. אני אומר לך שהיא תחזור אלייך." ניסה נדב לעודד אותו מעט.
אז ליאור הופיעה " היי!" אמרה בחיוך רחב ונתנה לו נשיקה קטנה על השפתיים.
השניים השתתקו ולא העזו לדבר על אביטל בנוכחותה של ליאור.
" מה נשמע?" שאלה ליאור בחיוך והתיישבה ליד גבריאל.
" טוב , מה שלומך?" שאל גבריאל והסמיק קלות.
" גבריאל , אני כבר מחכה שנצא ביחד לטיול . רק אני ואתה. אוהלים ושמש . אולי זה יקרב בינינו קצת. אה?" הוסיפה ליאור בשמחה ונישקה אותו באריכות.
" גם אני מחכה. אנחנו צריכים להזדרז. יש לנו המון סידורים לקראת החתונה. אבל אני רוצה לשאול אותך אם אפשר לצרף לטיול את אביטל וירמיהו, נדב אני ואת. אני לא יודע. מה את אומרת?" שאל גבריאל מבולבל ולחוץ מהמצב הנתון.
" כן , אני מסכימה!" הוסיפה בנימה אופטימית והמשיכה לבהות בו.
" יופי. חששתי שאת לא תסכימי. נדב, אתה יכול להשאיר אותנו לבד?" הוסיף גבריאל ונתן בו מבט שואל.
נדב הינהן בראשו לאות חיוב ויצא לכיוון היציאה מהמסעדה.
" עכשיו , אני ואתה לבד!" אמרה ליאור וחייכה אליו , הוא קם ממקומו ושניהם הלכו לדירה של ליאור.
ליאור וגבריאל הגיעו לדירה שלה. ליאור הובילה אותו לעבר המיטה.
היא התקרבה אליו ונישקה אותו באריכות. " אני שמחה שסוף סוף אתה חזרת אליי." הוסיפה בחיוך והמשיכה לנשק אותו.
ליאור השילה את חולצתו ממנו ושניהם נפלו על המיטה.
גבריאל חש נבוך מכך שהיא נישקה אותו.
הוא הפסיק אותה , התרומם והתיישב על המיטה.
" מה קרה , גבריאל?" שאלה ליאור בדאגה. היא לטפה את לחיו.
" אני לא יכול! אני לא יכול לעשות איתך אהבה." אמר.
פניה של ליאור האדימו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך