אחד עשר חוקי ידידות – פרק 14

time machine123 18/08/2017 585 צפיות אין תגובות

" כן, " היא אמרה בביטחון והמשיכה לנהוג כדרכה.
גבריאל לא ירד לסוף דעתה וסימן שהיא משוחררת וחופשייה לעשות כרצונה.
" טוב , גבריאל . אני אגיד לך להתראות." אמרה אביטל בחיוך וכשהיא באה לחבק אותו , הוא ניגש אליה ונתן לה נשיקה על הלחי.
" כשתגיעי הביתה תתקשרי אליי ברגע שאת מגיעה. אביטל , אני צריך לומר לך משהו חשוב שאני אוה.." אמר אבל משפטו נקטע בגלל צלצול הפלאפון שלו.
גבריאל ניגש לענות לפלאפון. " ליאור , כן אני בדרך אלייך עכשיו. לא , אני לא עם אף אחת כעת." אמר ויצא מהמסעדה לכיוון המכונית שלו.
בדיוק כשהוא יצא עם המכונית לכיוון דירתה של ליאור.
עכשיו אביטל הייתה נתונה במחשבותיו ולא הייתה לו אפשרות להסיט אותה ממחשבות ליבו.
הוא לא שכח אותה כפי שהוא חשב. זה קשה מאוד לשכוח מישהו כמו אביטל ולחשוב על כך שזה יכול להרוס את הידידות הטובה והיפה שנוצרה ביניהם.
אני אוהב אותך אבל אני לא רוצה שתסבלי, חשב גבריאל לעצמו.
אם רק הוא יפגע בה אם הוא יגיד לה שהוא אוהב אותה ועדיין ימשיך לאהוב אותה למרות שהוא ידע שיש לה בן זוג.
הוא לא ידע שהיא הרגישה אליו אותו דבר וגם ניסתה לדחוק את רגשותיה כלפיו.
נדב התקשר לאביטל לשאול אותה האם היא הצליחה לומר לגבריאל את רגשותיה האמיתיים כלפיו.
" לא הצלחתי," הוא שמע אותה אומרת במעין טון לא –שלם .
" למה? זו הייתה ההזדמנות שלך להגיד ואז לגרום לו לא להתחתן עם הליאור הזאת." הוסיף נדב באכזבה כי הוא הרגיש שזו הייתה ההזדמנות המצוינת בשביל שהוא יוכל לשדך בין אביטל לגבריאל.

" אני לא רוצה להפריד ביניהם ואני רואה שגבריאל פורח לצידה." הוסיפה אביטל בתמימות.
" ממש פורח. עוד מעט הוא יהפוך להיות פרח נובל. תביני, אני רואה יותר ממה שאת חושבת , אתם מדברים ומבינים זה את זו ללא מילים ואין לי ספק שאתם תהיו צוות נהדר ביחד." הוסיף נדב , ואז השיחה התנתקה.
אביטל נאנחה . כנראה נדב יודע את מה שהיא מרגישה ורואה דברים שהיא עוד לא ראתה בעצמה ומכיר אותה הרבה יותר ממנה.
כמו רגשותיה לגבריאל , למה היא כל כך שקופה לידו ולא מצליחה להסתיר שום דבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך