אחד עשר חוקי ידידות – פרק 15

time machine123 29/11/2017 702 צפיות אין תגובות

אביטל חשבה לעומק על מה שנדב אמר על גבריאל ועליה. היא החליטה להקדיש לגבריאל את השיר של עופרה חזה " גבריאל" במסיבת האירוסין שלו. בכל אופן , היה לה נדמה שליאור , האקסית שלו לא תאהב את זה שהיא מקדישה לידיד שלה שיר.
אבל היא לא הזיזה בכלל. היא התאמנה על השיר שעות והקליטה את עצמה שרה את השיר.
כשהיא שמעה את עצמה , היא צחקה בשקט מפני שהיא צוחקת כל כך בקול כי היא פחדה להעיר את השכנים.
אני בטוחה שזה ימצא חן בעינייך , חשבה אביטל לעצמה.
וכשהיא גמרה להקליט את השיר , אביטל יצאה מביתה לכיוון מסיבת האירוסין של גבריאל וליאור.
היא הרגישה שזה היה יום חדש ונדב בדיוק הגיע לקחת אותה למסיבת אירוסין. היא לבשה שמלת משי צהובה . היא לא בדיוק התגנדרה בשביל גבריאל.
אבל היא לא הפסיקה לחשוב עליו כל הדרך לכיוון מסיבת האירוסין שלו.
" הכל בסדר?" שאל נדב בסקרנות. אתה יודע שהכול לא בסדר , כי גבריאל הידיד שלי , עומד להתחתן עם מישהי שהייתה בעבר החברה שלו.
איך היא המשיכה לאהוב אותו כשהוא חבוק בזרועותיה של מישהי אחרת? , שהייתה בשבילה אישה זרה ומתנשאת.
" כן , הכול בסדר!" ניסתה לשוות לקולה טון של אישה שיש לה ביטחון , אבל איך היא יכולה להמשיך להסתיר מגבריאל את מה שהיא הרגישה אליו?
כל יום אהבתה לגבריאל היא גודלת יותר ויותר. והזמן , הזמן שחשבה שהיא תוכל להוציא אותו , כלומר את גבריאל מהראש ומהלב לתמיד.
היא רק הבינה שבדרך הזאת של לנסות לשכוח ממנו , רק היא אהבה אותו יותר.
היא לא ידעה אם עכשיו היא תמשיך להיות ידידה שלו , ולסבול מהידיעה שהוא לעולם לא יהיה איתה. היא העדיפה להתרחק ממנו ולשכוח מהאפשרות שיכול להיות משהו ביניהם.
" אני יודע מה את מרגישה , אביטל! תאמיני לי שאני יודע איך זה קשה בשבילך להמשיך להיות ידידה שלו. גבריאל הוא חבר שלי והוא גם מר.." ניסה לומר את מה שמזמן רצה לומר.
אביטל התבוננה בו בפליאה , למה הוא הפסיק באמצע המשפט ? מה הוא ניסה להגיד לה?
" למה הפסקת באמצע ? תמשיך!" האיצה בו אביטל בלחץ ," מה ניסית לומר לי?" שאלה בסקרנות.
" כבר הגענו , תתקדמי למסיבה ואני אחפש חנייה בינתיים." הודיע נדב והמשיך לנסוע כדי למצוא חנייה. אביטל עמדה ללכת אבל משהו עצר בעדה. היא ראתה את גבריאל וחשבה כבר להיכנס ולהגיד שלום. אבל את מי היא מכירה כבר במסיבה? היא הסתכלה מסביב בעיניים מפוחדות.

גבריאל הקדים אותה וכבר הופיע מולה , אלוהים , הוא לבוש כל כך יפה. מה עליה לעשות?
" שלום," היא אמרה בחיוך מבויש וגבריאל חיבק אותה. היא גם חיבקה אותו.
" שלום , את נראית עשר! והתסרוקת, מי עשה לך את התסרוקת המהממת הזאת?" שאל גבריאל בסקרנות ואביטל הביטה בו במבוכה.
" אני עשיתי לעצמי את התסרוקת. וואו , איך אתה נראה מדהים! ברכותיי , גבריאל . אתה עומד להתחתן ואני מאוד שמחה בשבילך." קראה אביטל וחייכה אליו חיוך מאולץ.

עיניו הכחולות נצצו והוא הביט בה בהתלהבות . " תודה , איפה נדב?" שאל וחיפש בעיניו לראות האם נדב הגיע איתה.
" נדב אמר שהוא מחפש חנייה והוא עוד מעט יבוא. איפה ליאור? אני רוצה לברך אותה!" אמרה ופנתה ללכת לדרכה אבל גבריאל תפס אותה בזרועה.
" מה קורה?" שאל גבריאל בעדינות והוא ליטף קלות את שערה.
" לא קורה לי כלום , הכול בסדר איתי. אני לא מבינה מה אתה רוצה.." הוסיפה אביטל במבוכה. והיא ראתה שליאור בדיוק התקרבה , היא התנתקה מגבריאל בעדינות והתרחקה משם.
יותר טוב שהיא אפילו לא תנסה להתקרב אליו כי אז היא תפגע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך