אחד עשר חוקי ידידות – פרק 16

time machine123 29/11/2017 631 צפיות אין תגובות

נדב הופיע . ליאור לקחה את גבריאל כדי להרחיק אותו כמה שיותר מאביטל.
אביטל הביטה בהם בחיוך עצוב ונשארה לעמוד במקומה כמה דקות ספורות.
נדב הבחין באביטל העצובה והתקרב אליה.
\" את עצובה , נכון? \" שאל אותה בסקרנות.
\" כן , עצובה בגלל גבריאל. נראה לי שעדיף שאף פעם הוא לא ידע מה שאני מרגישה אליו..\" הוסיפה אביטל בהחלטיות.
\" אם את כל כך אוהבת אותו , למה את מחכה? את מעדיפה שהוא יתחתן עם ליאור הזאת? תקשיבי , אם את יודעת שאת הולכת להפסיד את גבריאל , אז למה את ממשיכה לשמור על הסוד הנורא הזה!\" יעץ לה נדב ללכת עם הרגשות שלה.
\" אני שומרת על עצמי כי אני מעדיפה לא להיפגע.\" אמרה אביטל במהירות ואז היא ראתה שגבריאל התקרב אל שניהם. ברגע שהיא הביטה בו , היא הפסיקה לחייך.
\" היי , גבר . מה קורה? טוב לראות אותך!\" זרח גבריאל מאושר כאשר הוא ראה את חברו הטוב , נדב.
\" גם אותך . הבאתי גם את אביטל איתי , אני מקווה שזה לא מפריע לארוסתך.\" הסביר נדב לגבריאל , ליאור התקרבה אליהם ואביטל שמרה על פנים רציניות בלבד בנוכחות ליאור.
\" שלום לכם , אביטל ונדב, טוב שבאתם, מה נשמע?\" ניסתה ליאור להיות נחמדה אבל בעיני אביטל היא תמיד הייתה \" המתנשאת\".
\" הכול טוב , מזל טוב!\" קראה אביטל בחיוך מאולץ וחיבקה את ליאור.
\" תודה לך יקירתי , בקרוב אצלך. אני בטוחה שגבריאל ואני נהיה מאושרים יחד.\" אמרה ליאור בחיוך מתנשא ונתנה לו נשיקה קטנה על השפתיים , ועוד מול עיניה של אביטל.

אביטל ניגבה את הנשיקה בגועל . איזו דוחה את, היא רצתה להגיד אבל היא העדיפה לשתוק.
עוד מעט היא תעלה לשיר בשביל גבריאל. היא רצתה קצת לערער את הביטחון של ליאור. אסור שגבריאל ידע שהיא מקדישה לו את השיר של עופרה חזה ז\"ל \" גבריאל\".
נדב עלה על הבמה וכאשר הוא נקב בשמה של אביטל, אביטל שלחה אליו עיניים נדהמות.
\" קבלו את אביטל בקאבר לשיר של הזמרת האגדית עופרה חזה \" גבריאל\" הכריז נדב בחגיגיות.
אביטל הייתה מסוג הבנות הללו שנחבאות אל הכלים ושלא אוהבות לחשוף את עצמן מול אנשים.
\" בהצלחה , אביטל.\" צרח גבריאל מבין הקהל. אביטל לא שמעה אותו בזמן שהיא התחילה לשיר. עיניו הכחולות ננעצו בה בעניין.
\" גבריאל , מה אתה שואל? הן תדע שבילי שמיים , בוא אליי טובים השניים.\" שרה אביטל בביישנות , גבריאל המשיך לצפות בה בהתלהבות.
אביטל לא החזירה אליו את מבטה מחשש איך ליאור תגיב כשתשמע שהיא הקדישה לידיד שלה שיר.
\" מה זה? למה הסכמת שהיא תשיר דווקא במסיבת האירוסין שלנו? \" קראה ליאור בקנאה כשהבחינה שגבריאל , הארוס שלה לא מפסיק להתבונן על אביטל.
\" כי אביטל שרה כל כך יפה. אני לא יכול להפסיק להביט עליה , היא פשוט מדהימה, לא?\" אמר גבריאל בקסם והתבונן בה ממושכות.
\" לדעתי היא פשוט מעצבנת!\" הוסיפה ליאור ברוגז.
כך אביטל רצתה לראות את ליאור , שתכעס קצת. שתיתן לה לשיר לידיד שלה גבריאל.
\" את מדהימה , אביטל. אף אחת לא שרה כמוך. תמשיכי כמו שאת , כי את מדהימה.\" הוסיף נדב לעודד את אביטל להמשיך לשיר.
גבריאל שרק בקול רק כדי שאביטל תתעודד.
\" מה זה , נדב? זה פשוט מדהים. אני בשוק. לא ידעתי שאביטל אוהבת לשיר.\" נדהם גבריאל לראות איך אביטל שרה.
\" אז הנה , עכשיו אתה יודע.\" הוסיף נדב בחיוך רחב.
כשהיא סיימה לשיר , אביטל הפנתה את מבטה לעבר גבריאל , שלא הפסיק לחייך אליה.
אביטל חייכה אליו חיוך עגמומי.
\" היית מדהימה , אביטל. את לא יודעת כמה התרגשתי בשבילך!\" הופיע גבריאל מולה וחיבק אותה ממושכות.
אביטל גם חיבקה אותו.
\" תודה.\" ענתה אביטל בחיוך ביישני.
\" התרגשת טיפה?\" שאל גבריאל בסקרנות.
\" טיפה זו לא מילה , התרגשתי המון. כי הקדשתי את השיר \" גבריאל\" בשבילך.\" קראה אביטל באושר.
\" איזו מתוקה את! באמת כל הכבוד לך.\" החמיא לה גבריאל ואביטל הסמיקה כמו עגבנייה.
גבריאל התקדם אל ליאור , ליאור הרימה אליו פנים אדומות וסמוקות מרוגז.
\" תגיד לי , למה אתה מסמיק?\" שאלה ליאור ברוגזה.
\" זה בסך הכול שיר. תירגעי . את יותר מדי מגזימה.\" הוסיף גבריאל במבוכה.
\" היא הקדישה לך שיר, הידידה הזאת שלך עולה לי על העצבים.\" הוסיפה כעסה של ליאור להתגבר.
\" למה? היא מנסה להיות נחמדה אלייך ואפילו אם את לא מחבבת אותה כי את מקנאה בקרבה שלנו , כי בשבילי הידידה הזאת חשובה יותר ממך. תנשמי עמוק ותשתי מיים קרים. זה בסך הכול שיר.\" ניסה גבריאל להרגיע אותה. כאשר גבריאל ניגש כדי להגיד לאביטל ולנדב שלום אחרון לפני שמסיבת האירוסין ממש בשלבי סיום.
הוא גילה שהם נסעו , אולי אביטל ראתה את גבריאל עם ליאור ובגלל זה היא מיהרה לנסוע כדי להישאר רחוק ממנו.
\" אז מה, כבר מאוחר. אנחנו צריכים ללכת הביתה , את באה?\" שאל גבריאל ונעץ בה עיניים שואלות.
\" בטח שאני באה!\" קראה ליאור בהתרגשות והדביקה עוד נשיקה על שפתיו.
בדרך חזרה הביתה , הרגשתה של אביטל בכלל לא השתפרה. נחתה עליה איזו אווירת נכאים שכזאת.
\" בא לי להקיא!\" הוסיפה אביטל בגועל ונדב טפח על שכמה בעידוד.
\" העיקר ששרת לגבריאל את השיר שכל כך רצית להקדיש בשבילו. \" החמיא נדב לאביטל , \" ואני מציין שהפעם לא נשארת משותקת מפחד.\" הוסיף נדב בחיוביות.
\" תאמין לי , ניסיתי להיות נחמדה אליה. אבל כבר אני לא יכולה לסבול אותה.. \" הצהירה אביטל בכנות.
נדב חשב על דרך אחרת כדי שאביטל וגבריאל יהיו ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך