אחד עשר חוקי ידידות – פרק 2

time machine123 07/12/2017 602 צפיות אין תגובות

כשהם הגיעו לים , אביטל התיישבה הרחק מגבריאל והציצה כל פעם בפניו בסקרנות.
היא תהתה אם גם הוא מרגיש כמו שהיא מרגישה. הדקה שחלפה הרגיש לה כמו נצח שעומד דום ומסרב לעבור.
היא ניסתה לחשוב על דברים חיוביים ויפים שקרו עם גבריאל , אבל הזמן הזכיר לה שהיא עדיין אהבה אותו.
היא שמעה מאחוריה קול מוכר. " מקווה שאת לא מתחרטת על זה שהצטרפת איתנו לטיול בים." קרא נדב בחיוך שובב.
" ממש לא, אני נהנית." הוסיפה אביטל בהתלהבות.
" כן , מאוד רואים." הוסיף נדב בגיחוך . אביטל הביטה בו בחיוך ביישני ורק משכה בכתפה במבוכה שניכרת על פניה.
אביטל מעולם לא הצטיינה בהסתרת רגשות. וגם עכשיו היא הייתה שקופה כשנדב ידע את מה שהיא הרגישה.
" את יודעת מה אני חושב? שמעולם לא שכחת את גבריאל." הוסיף נדב בחיוך מתגרה.
היא רצתה לענות לו בחזרה ולומר שכן , שהוא צדק כל הזמן ובכל התקופה הזאת שהם בילו בנפרד , היא לא שכחה את גבריאל מעולם.
אביטל המשיכה בשתיקתה. גבריאל המשיך להתבונן בה מהצד וסימן לה שתבוא לשבת לידו.
אביטל קמה ממקומה ועברה להתיישב לצד גבריאל , שנשבע באותו הקיץ שעבר כאשר הוא נפרד מליאור, שהוא לא יתעניין בבנות.
" מה נשמע?" הוא פנה אליה והביט בה בעיניו הכחולות שנצצו.
" טוב, אפילו הייתי אומרת שטוב מאוד." ענתה אביטל במבוכה והשפילה את מבטה.
"כן?" קרא גבריאל ונעץ בה עיניים שואלות.
" גבריאל , אני מעדיפה לא להיזכר במה שקרה בקיץ שעבר , איך שליאור הטיחה בנו דברים קשים ופשוט קמה ועזבה." הוסיפה אביטל בחיוך עצוב.
" אני רואה שזה ממשיך ללוות אותך גם עכשיו, למרות שבחרתי להמשיך הלאה והבטחתי לעצמי שאני לא אהיה עם בנות.. אני.." אמר גבריאל בקול החלטי.
" אתה , מה?" שאלה אביטל בסקרנות. גבריאל ניסה להתקרב אליה אבל היא העדיפה להתרחק ממנו .
" על כולנו עבר קיץ לא קל, במיוחד אחרי התפוצצות היחסים בין ליאור לגבריאל. אבל עדיין באיזשהו מקום אפשר לתקן את מה שהיה." קרא ירמיהו בהרהור.
הוא הצטרף לשבת לצד אביטל והביט בה בחיוך.
" כן , אבל איך?" שאלה אביטל בבלבול.
" אני פשוט כבר הפסקתי לשמור את כל התמונות שצילמנו בזיכרון של הטלפון הנייד שלי. החלטתי שאני מוחק את התמונות שלי עם ליאור אבל את התמונות שלי ושל אביטל. כי זה הזיכרונות הכי טובים שנשארו לי מהתקופה שאביטל ואני עדיין היינו ידידים." הוסיף גבריאל בצער. אביטל התבוננה בו ממושכות.
" אבל אתם הפסקתם להיות ידידים , והחלטתם להתרחק זו מזו , לא הצלחתי בכלל להבין מה שקורה בינך לבין אביטל." לא הבין נדב וביקש מגבריאל לדעת בבירור מה הייתה הסיבה האמיתית להתרחקות ההיא בין אביטל לגבריאל.
" נדב, תקשיב . רציתי קצת שקט וחופש מכל העניינים שהסתבכו בגלל ליאור. אמרתי לאביטל שאני רוצה להתרחק קצת ולחשוב על מה שהיה באירועי הקיץ שעבר שליאור החליטה לשבור את הכלים ולעזוב , ביקשתי ממנה שאני לא מוכן להתחתן איתה והיא הסכימה איתי שאני צודק. וזהו , סוף סיפור." סיכם גבריאל ביובש.
מתי כבר אצליח להוציא אותו מהראש? חשבה אביטל בתסכול לעצמה. מתי כבר אפסיק לאהוב אותו?
שאלותיה נותרו ללא מענה והלוואי עליה שהיא תמצא את התשובות יום אחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך