אחד עשר חוקי ידידות – פרק 24 ואחרון

time machine123 17/02/2018 596 צפיות אין תגובות

אחרי שכולם סיימו לאכול , גבריאל ואביטל ניקו ביחד את המנגל . נדב הביט בהם מהצד מחויך.
ירמיהו הלך לארגן את התיק שלו , נדב פירק את האוהל כדי שיום למחרת הם יוכלו לחזור בחזרה אל הבית שלהם.
לאחר מכן הוא קלט את המבטים בין אביטל לגבריאל וחייך לעצמו בשובבות.
הוא המשיך לעקוב אחריהם בסתר וקיווה שיום אחד הם יהיו ביחד והלוואי שגבריאל יבטל את החתונה שלו עם ליאור.
באותו הרגע , ליאור הופיעה והביטה באביטל ובגבריאל בבלבול לרגע. היא חשבה שהיא משתגעת לחלוטין. היא הבחינה במבטים שעברו בין אביטל וגבריאל , וגילתה שלבסוף גבריאל ממשיך להתעניין באביטל למרות שהוא עומד להתחתן איתה.
" אתה יודע מה? חשבתי שאתה הולך להתחתן איתי ותתחיל ללמוד איך לאהוב אותי עם הזמן. אבל טעיתי. אני רואה שאתה ממשיך להתעניין באביטל , האמת שזה לא מוצא חן בעיניי . למה אתה ממשיך להתעניין בה?" שאלה ליאור בכעס ונעצה בו מבט זועם, ולאחר מכן היא עברה לאביטל שלא הבינה למה היא כעסה פתאום.
" ואת? את הופעת תמיד וניסית להרוס את מה שהיה בינינו . רצית שלא אתחתן עם גבריאל , ניצחת הפעם. מגיע לך מחיאות כפיים אדירות על כך שהצלחת והאמת אני לא מאשימה אף אחד , אני מודה שמאז שחזרתי לארץ חשבתי באמת ובתמים שאני וגבריאל נחזור להיות ביחד. אבל מה שקרה הלילה אימת את חששותיי הגדולים ביותר , גיליתי שגבריאל ממשיך להתעניין בך. אני מאוד מאוכזבת." הטיחה ליאור באביטל ובגבריאל דברים קשים והיא פנתה לדרכה ללכת שבורת לב יותר ממה שהיא הייתה באמת.
" רגע , ליאור. עכשיו אני מדבר ואת תקשיבי למה שאני אומר לך. מה שאני אגיד לא הולך להיות קל. אני רוצה לבטל את החתונה שלנו. האמת שאת צודקת בכל מה שאומרת . ולא נותר לי אלא להסכים ולהגיד שהחתונה מעכשיו מבוטלת ומהרגע הזה את משוחררת. ולגבי מה שהיה בינינו , כל הזמן הזה שהיינו ביחד אני ואת , המשכתי לאהוב את אביטל ועדיין אני אוהב אותה. אני מצטער. " קרא גבריאל בהחלטיות ובאותו הרגע החיוך ירד לליאור מהפנים.
" יש! התוכנית שלי יצאה לפועל. עכשיו אביטל וגבריאל יוכלו ביחד!" קרא נדב בחיוך שובב וצחק לעצמו.
ירמיהו הביט בו בחיוך וצחק . " על איזו תוכנית אתה מדבר?" שאל ירמיהו בטון משועשע.
" לכך שאביטל וגבריאל יהיו ביחד." אמר נדב בשובבות נפש וחייך. אביטל התבוננה בו מובכת.
ליאור לקחה את רגליה ועזבה את הכינרת בעודה מתפרצת בבכי תמרורים . " בסדר , אתה צודק. מבחינתי החתונה מבוטלת ואתה יכול להיות עם אביטל אם אתה רוצה." היא צעקה לעבר גבריאל מרחוק.
" אביטל , החלטתי החל מהערב מכיוון שהטיול נגמר , אני מבקש ממך שנפסיק להיות ידידים עד להודעה חדשה. מה את אומרת?" שאל גבריאל בלי חיוך.
אביטל התבוננה בו ללא אומר ולאחר מכן הוסיפה : " גם לדעתי אנחנו צריכים להתרחק זו מזה. כדאי לחשוב מה שקרה הערב עם ליאור והביטול של החתונה שלכם פתאום." הסכימה אביטל עם גבריאל אמר . נדב הביט בהם מאוכזב.
בדרך חזרה הביתה , אביטל לא הפסיקה לחשוב על כך שהחופשה נהרסה לגמרי , ועל מה שליאור אמרה באותו הערב. כמה חבל שהקיץ נגמר ככה.
כאשר היא הגיעה לביתה , היא לא הפסיקה להיזכר בכל אותם הרגעים היפים והבלתי נשכחים שאביטל וגבריאל חלקו ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך