אחד עשר חוקי ידידות- פרק 6

time machine123 04/08/2017 540 צפיות אין תגובות

ביום למחרת , כשאביטל קבעה להיפגש עם ירמיהו, הבחור שהיא ראתה בגן השעשועים בערב הקודם. גבריאל ניסה לחייג אל הפלאפון שלה אך הוא לא הצליח לתפוס אותה.
כשהוא רצה להיפגש איתה ולהגיד לה שאין הוא החבר של ירדן אלא רק התלהב ממנה בהתחלה , לא מפני שהיא מצאה חן בעיניו. הוא רק רצה את אביטל , אבל לא רצה להרוס את הידידות ביניהם.
בשבילו הידידות הייתה מעבר לכול.
אביטל ישבה בביתה וכתבה את אחד עשר חוקי הידידות מחדש.
אף על פי שזה לא ימצא חן בעיני גבריאל , היא חשבה כעת אך ורק על הידידות.
היא ידעה שהוא לא יאהב את זה . אבל כעת היה לה חשוב לא לפגוע בידידות ביניהם.
היא שמעה את קול הפלאפון שלה , היא הפסיקה את עיסוקיה וניגשה לענות.
" היי, אתמול נעלמת לי. לא הבנתי לאן הלכת. כשאת רוצה לחזור הביתה תמיד תודיעי לי לפני , טוב?" אמר גבריאל ברוך.
" אהה. תודה שאתה דואג לי. ראיתי אותך ביחד עם ההיא וחשבתי שאתם ביחד. כלומר, אתם עדיין ביחד?" שאלה אביטל בחשש כי חשבה שהוא יאמר שכן.
" היא בכלל לא מצאה חן בעיניי וחיפשתי אותך. אביטל , את חשובה לי מאוד ואני לא רוצה לאבד אותך." הוסיף גבריאל בגילוי לב.
" אתם לא ביחד? תראה , גבריאל. אני גם לא רוצה לאבד אותך . בוודאי שלא ככה. " אמרה אביטל בהתרגשות עמוקה וכמעט שהיא בכתה. אבל היא עצרה את עצמה.
אביטל חשבה להגיד לו שהיא יוצאת עם ירמיהו, אך היא נזכרה שגבריאל עלול להיפגע מכך . היא החליטה שלא להגיד לו.
" אביטל , את כאן?" שאל כי חשב שהיא מעופפת עם המחשבות שלה.
" כן , גבריאל , אני עדיין כאן. אבל אני מוכרחה להתנתק. נדבר אחר כך?" שאלה אביטל בתקווה.
" בהחלט . תדברי איתי כי אני הייתי רוצה שניפגש." אמר לה בהתרגשות.
" להתראות!" הוסיפה בשמחה ואז היא הלכה להחליף את בגדיה כי היה כבר מאוחר והיא הייתה צריכה לצאת.
היא לא אמרה לגבריאל שהיא יוצאת עם ירמיהו כדי שלא לפגוע בו. גבריאל היה חשוב בעבורה.
היא יצאה לפגישה עם ירמיהו בלב מלא רגשות מעורבבים. כי היא לא הפסיקה לחשוב על גבריאל.
בדרך היא פגשה בו. מה היא תעשה עכשיו? מה היא תגיד לו?
הוא התקרב אליה יותר והביט בה בעיניו הכחולות.
" וואו , את ממש יפה . לאן את יוצאת?" שאל אותה בסקרנות.
" לשום מקום. רק למכולת." שיקרה אביטל כי היא לא רצתה להגיד לו את האמת.
שהיא יוצאת לבד עם ירמיהו.
" את יכולה להגיד לי את האמת!" אמר גבריאל ללא חיוך.
אבל אביטל פחדה להגיד את האמת.
אביטל הלכה והשאירה את גבריאל ההמום לבד.
היא ידעה שהוא יגלה שהיא משקרת לו אז הוא בוודאי לא יסלח לה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך