אחיות או לא להיות- הסבר דמויות

20/07/2013 1121 צפיות 2 תגובות

אחיות או לא להיות דמויות-
הילה אטיאס- כמעט בת 16 כיתה י'. מלכת השכבה. גרה בתל אביב והיא עשירה. אימה היא דוגמנית ושחקנית מפורסמת ואביה מנהל של רשת בתי מלון שנושאים את שם המשפחה שלהם. רזה , נמוכה, עיניים ירוקות , שיער חום עם קצוות בלונדיניים חולת בנים, חברה של דניאל. והחברה הכי טובה של ספיר וטופז. קשורה מאוד לאימה ומעריצה אותה . דיגמנה בכמה קטלוגים בגלל אימה. נמצאת באותה שכבה עם אחותה הקטנה ממנה בתשעה חודשים בגלל שהם נולדו באותה השנה. וכל מי שנולד באותה השנה הולך לשכבה אחת. מקובלת מאוד וחכמה מאוד אבל לא מראה את זה. לומדת במגמת תאטרון. נותנת לכולם תחושה שהיא מטומטמת. לא נחמדה לכאלה שלא מקובלים או לכאלה שפגעו בה (כולל אחותה הקטנה.) תמיד יוצאת למועדונים, שותה אבל לא מעשנת. החברים שלה ניסו פעם לתת לה לעשן והיא לא הסכימה. יש לה שני אחים גדולים ממנה בנוסף לעדי אחותה. יש לה קשר מיוחד עם אחיה דקל בן ה-19 ועם אישתו של אחיה השני איתי ,מור.

עדי אטיאס- בת 15, כיתה י'. אחותם הקטנה של איתי דקל והילה. לא מקובלת. גרה בתל אביב ועשירה. אימה היא דוגמנית ושחקנית מפורסמת ואביה מנהל של רשמת בתי מלון שנושאים את שם המשפחה שלהם קשורה מאוד לאביה.. נמוכה עיניים כחולות שיער חום לא שמנה אך גם לא רזה. נמצאת באותה שכבה עם אחותה הגדולה ממנה בתשעה חודשים בגלל שהם נולדו באותה השנה. וכל מי שנולד באותה השנה הולך לשכבה אחת. יש לה חבורה מצומצמת של חברים וכך טוב לה. חכמה מאוד, לומדת גם במגמת מחשבים וגם במגמת תאטרון. חמודה לכולם ועוזרת. ילדה טובה, ילדה של בית. לא יוצאת למועדונים לא שותה ולא מעשנת. ביישנית לא יודעת לעמוד על שלה אכפת לה ממה שחושבים עליה, חסרת ביטחון. מאוהבת בדניאל החבר של אחותה ושונאת בכל נפשה את אישתו של אחיה הגדול.

דקל אטיאס- בן 19, משרת בצבא בגולני ומשום כך כמעט ולא נמצא בבית. הוא הומו ויש לו חבר ששמו יוגב. אף אחד לא יודע את זה. אוהב מאוד את הילה בגלל שהוא מתחבר לצד הנשי שלו.

איתי אטיאס- בן 25, הבן הבכור של סמדר ורמי ובעלה של מור. מנהל את אחד מבתי המלון שברשת של אביו. אישתו מור בחודשים הראשונים להריונה. דואג בעיקר לעדי בגלל שהיא בת הזקונים של המשפחה.

מור אטיאס-בת 24, אישתו של איתי. דוגמנית ושחקנית, סמדר הכירה אותה באחת התצוגות שהן דגמנו בהן יחד. והכירה אותה לאיתי. בחודשים הראשונים להריונה. אוהבת שופינג ואופנה וקצת פרחה. מתה על הילה ותמיד מסתובבת איתה בגלל שיש להם את אותו האופי עדי לא סובלת אותה.

סמדר אטיאס- אימם של איתי דקל הילה ועדי. דוגמנית ושחקנית מפורסמת מטפחת את הילה ובטוחה שהיא תמשיך את דרכה בעולם הזוהר ותהיה שחקנית ודוגמנית. היא לוחצת על הילה יותר מדי אבל היא לא מבינה זאת.

רמי אטיאס- אביהם של איתי דקל הילה ועדי. בעל רשת בתי מלון. קשור מאוד לעדי. יש לו מאהבת כבר 10 שנים ואף אחד לא יודע.

דניאל אזולאי- בן 16 כיתה י'. החבר של הילה. שיער שחור עיניים כחולות וגבוה, גוף שרירי. לא חכם במיוחד, אביו מנהל חברה גדולה ולכן יש לו עתיד בטוח ולא מתעניין בבית הספר. מעשן שותה ויוצא תמיד למועדונים. מלך השכבה. לא באמת אוהב את הילה. הוא איתה רק כדי לנסות להשכיב אותה. לומד במגמת תאטרון. החבר הכי טוב של אסף. משחק בנבחרת הכדורסל של בית הספר.

אסף מזרחי- בן 16, כיתה י'. חכם , לומד במגמת תאטרון. שיער חום ועיניים חומות. שזוף. ערס, החבר הכי טוב של דניאל. מעשן שותה ותמיד במועדונים. אחד של סטוצים. אף פעם לא היה לו קשר רציני. משחק בנבחרת הכדורסל של בית הספר.

עומר וייצמן- בן 15 וחצי. כיתה י'. שיער חום עיניים כחולות, גבוהה שרירי ושיערו תמיד מסודר בקוצים. אופי מקסים. מתוק חכם ודואג. במגמת מחשבים, מאוהב בעדי אבל מתבייש להגיד לה את זה, קצת מופנם אבל שהוא עם אנשים שהוא אוהב הוא יכול להשתגע ולהפוך למסמר המסיבה. הידיד הכי טוב של עדי והחבר הכי טוב של תובל. לא יוצא למועדונים לא שותה ולא מעשן. משחק בנבחרת הכדורסל של בית הספר.

שירן רוזן- החברה הכי טובה של עדי. בת 16. כיתה י'.בלונדינית עם עיניים ירוקות חכמה , מתוקה. לא אכפת לה מה אומרים עליה וחושבים עליה. יש לה אומץ להגיד את כל מה שהיא רוצה היא מנסה לעזור לעדי עם ביטחון עצמי. חסרת טאקט. מאוהבת בדקל אחיה הגדול של עדי והיא לא יודעת שהוא הומו. לומדת במגמת תאטרון. בת דודה של תובל. לא אוהבת לצאת למועדונים לא שותה ולא מעשנת.

תובל קידר- בן 16,כיתה י'. גבוהה יחסית, עיניים חומות שיער חום כהה, גוף שרירי, חכם , לא ממש ביישן, לא מפחד מהמקובלים ועונה להם אם הם מתעסקים איתו. החבר הכי טוב של עומר והבן דוד של שירן. אביו הוא מנהל בית הספר.מאוהב בהילה ולכן מרבה לבוא אל עדי. במגמת מחשבים למרות שבהתחלה שקל ללכת למגמת תאטרון. לא יוצא למועדונים ולא שותה. הוריו מעשנים ולכן ניסה פעם הוא הבטיח לעצמו שהוא לא ינסה שוב. משחק בנבחרת הכדורסל של בית הספר.

ספיר וייס- בת 16 כיתה י' שיער שחור כהה ועיניים חומות חכמה אבל כמו הילה מסתירה את זה.מעריצה את הילה ושפוטה שלה. יוצאת למועדונים ומעשנת. במגמת תאטרון.

טופז לוי- בת 15 וחצי כיתה י'. ג'ינג'ית קצת סתומה. השפוטה של הילה מעריצה אותה. במגמת תאטרון. לטופז יש חבר שגדול ממנה בשמונה שנים. תמיד יוצאת למועדונים מעשנת שותה וכמובן שהיא כבר לא בתולה.

רוני מנואל- בת 15 כיתה י'. חננה בכיתה של עדי ומאוהבת בתובל. במגמת מחשבים.

יוגב – בן 19,הומו, החבר של דקל. בן להורים הומוסקסואלים.


תגובות (2)

~~

אהבתי :-)
תמשיכווו

20/07/2013 10:58

נשמע מש יפה…ומורכב!
תמשיכי מהר :)
לאב יו

20/07/2013 11:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך