אחיות או לא להיות פרק 10- פרק 10

09/09/2013 873 צפיות 2 תגובות

פרק 10-
דניאל עמד שם. "בואי נסיכה!" הוא חייך אליה "מה אתה עושה כאן?" היא התקדמה לעברו "את לא נותנת לי נשיקה?" הוא שאל בלי ברירה היא נישקה אותו נשיקה קטנה על השפתיים. "מה זה הנשיקה הקטנה הזו?" הוא שאל אותה "תנשקי אותי!" אמר ותפס את פניה. הוא נישק אותה נשיקה ענקית שנמשכה לפחות 5 דקות. הילה ניסתה להישתחרר אבל היא לא הצליחה. בן זונה אחד. שילך לשביעיסטית שלו ושיחנק. אני ועדי בהינו בשניהם בצער. כל אחד מהסיבה שלו. כולם יודעים שהיא אוהבת את דניאל. אף אחד לא יודע שאני אוהב את הילה. "בואי נסיכה" הוא אמר ומשך אותה לכיוון היציאה מהבית. "לאן אתה חושב שאתה לוקח אותה?!" צרחתי ושלושה פרצופים המומים הסתכלו עליי. "סליחה?!" צרח דניאל והתקדם לעברי "אתה רוצה עוד פעם לקבל מכות, ילד כאפות?!" צרח דניאל הוא עמד כבר כמעט צמוד אליי. הוא הרים את ידו ובא להרביץ לי "דניאל, לא!" צרחה הילה מאחוריו אבל זה לא עזר הוא הביא לי בוקס לעין, אבל גם אני לא נשארתי חייב הבאתי לו מכות בצלעות מפה לשם התחלנו לריב מכות רציניות. עדי עמדה במקומה בוהה בנו בהלם. את הילה לא ראיתי. "דייייי!" שמענו צרחה ראינו את דקל ומאחוריו את הילה. "מה עובר עליכם?!" הוא צרח "אתם באים לכאן בשביל לריב?!" הוא צעק "לך מפה!" צעק לדניאל "למה אתה לא אומר לו ללכת?!" צעק דניאל על דקל "עוף מפה" אמר דקל לדניאל. דניאל הסתכל על הילה בזעם. היא הורידה את ראשה. הוא הסתובב והלך. "אתה בסדר?" מלמלה לעברי עדי "תובל" לחשה הילה והתקדמה לעברי "אני מצטערת" היא מלמלה "זה בסדר" חייכתי "יורד לך דם תובי, בוא!" אמרה עדי ומשכה אותי משם.
נקודת מבט הילה:
"את אוהבת אותו אה?" שאל דקל וסימן לי להתיישב לידו על הנדנדה "את דניאל?" שאלתי "מה פתאום" הוא צחק "תובל" אמר לי. "מה פתאום! ממש לא! סתם חנון!" התחלתי להתגונן. "אל תדאגי, אף אחד לא קולט , אני היחיד שיקלוט, אני מכיר אותך הכי טוב מכולם" אמר לי "זה ממש נראה ככה?" שאלתי "כן" הוא חייך "את יודעת , זו הפעם הראשונה שאני רואה אותך מאוהבת" הוא חייך אליי "תובל מדהים" מלמלתי "אבל יש את דניאל, שאני לא יכולה להיפרד ממנו" אמרתי "הכל יהיה בסדר, את מכירה את המשפט "תן חיוך הכל לטובה?" שאל אותי דקל והנהנתי "הכל יהיה לטובה, לא משנה מה יקרה" הוא חייך אליי. "תקשיבי" אמר והסתכל עליי "את יכולה לבוא איתי לאנשהו?" שאל אותי "כן, לאן?" שאלתי "אני לא ממש יכול להגיד לך, אבל זה ממש חשוב לי הילה" אמר לי והנהנתי. "סבבה" חייכתי ויצאנו מהבית למכונית של דקל.
————-
"הילה" הוא אמר לי ותפס בידי "אני רוצה להכיר לך מישהו" אמר לי והכניס אותי לחצר שאף פעם לא הייתי בה.עמד שם גבר כבן 20, לבוש בחולצה כחולה ומכנסי ג'ינס משופשפים. "זה יוגב" אמר לי דקל וחייך אליי "נעים מאוד" חייך אליי יוגב ולחץ את ידי. "והוא.. החבר שלי" אמר לי דקל "סליחה?" לא הבנתי "הוא החבר שלי הילה, אני הומו" "מה?!".


תגובות (2)

תמשיכיי

09/09/2013 12:41

קוראת חדשה D:
תמשיכייייי סיפור מושלםםםםםםםםם ♥

09/09/2013 12:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך