Bloddy bomb
תהנו!🍥🎈👒

אחים בדם-פרק 1🐻

Bloddy bomb 18/05/2019 686 צפיות אין תגובות
תהנו!🍥🎈👒

האחים אדם, ים ומעיין הופרדו בילדותם. כל אחד מהם חי עם משפחה אחרת. אביהם קיבל התקף לב בעת שגלבוע סילק אותו מהעבודה , מאז מותו הטראגי, האחים מתכננים נקמה במי שהיה אחראי במותו הטראגי של עמיר סויסה.
גלבוע שליו נשוי בשנית לתקווה, ויש לו שתי בנות יפהפיות , האחת מפל שיש לה חבר והם עומדים להתחתן. והשנייה, מינה שהיא מין יד ימינה של אביה.
ויש לו בת אחת בשם פרח אלמוג מדמון שלא יודעת שאביה חי.
דווקא יש לה חבר בשם מסימליאנו שיעשה הכול בשבילה, אך פרח מתאהבת באדם, חבר טוב שלה מהילדות.
ים לא יודע קרוא וכתוב, ותמיד צחקו עליו שהוא אנאלפבית ולא מבין שום דבר מהחיים שלו.
מעיין לעומתו, חי עם משפחתו המאמצת, לאחר שאביהם של האחים נפטר בנסיבות טרגיות.
אם המשפחה נזקקה לעזרתו ולכן הוא לא היה יכול לעזוב אותה ברגע שהכי היא צריכה שהוא יהיה איתה ויתמוך בה מהצד.
לאחר שהם התאחדו, עברו כבר עשרים שנה מאז מות אביהם.
הם החליטו פה אחד לצאת לנקמה בעקבות אבא שלהם שנפטר באשמת גלבוע שליו והם רוצים להכות אותו במקום שהכי כואב לו.
לאחר שים היה צריך לעבור ניתוח בבית החולים, השלושה הניחו את הנקמה לרגע כדי להיות עם ים ולנסות לתמוך בו אם צריך.

פרח בדיוק הגיעה לבית החולים והוכתה בתדהמה כאשר היא ראתה שם את אדם. היא החליטה לגשת אליו בכל זאת.
" היי מה אתה עושה פה?" שאלה פרח שהייתה בהלם גמור.
" פרח ? כמעט לא זיהיתי אותך. ממש גדלת מאז ! מה נשמע?" שאל אדם והביט בה במבט נרגש.
" טוב מאוד וואו אתה נראה טוב בחיי!" היא קראה בחיוך נבוך שהתפשט על פניה לאט לאט.
" תודה לך, טוב גם לראות אותך נשמה שלי!" אמר לה וחייך אליה .
הוא לקח עוד נשימה קלה , ממלא את בריאות באוויר ומנסה להתעלם מהסומק שהתפשט על לחיו.
הם החליפו מבטים ביניהם, ולא ידעו איך לשבור את השתיקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך