RON11
חשבתי על זה הרבה זמן
אז מה אתם אומרים ?

אחים לכל החיים פרק 1 (עברינים פרק 10 )

RON11 28/05/2013 896 צפיות 7 תגובות
חשבתי על זה הרבה זמן
אז מה אתם אומרים ?

רעה (לורין) זה לך ..

הרופאים לא ניתקלו עד היום בכזו מין לידה.. שירן כימעט מתה בסוף הלידה היא עיבדה דם רב והיא
עברה הרבה ניתוחים ובדיקות עד שהשלישה יצאה ממנה בשלום..
הראשונה יצאה ילדה ,שירן החליטה לקרוא לה :"רונה-לי" השנייה יצאה שוב בת ולה שירן החליטה ליקרוא :"יולי או בקיצור יול" לאחר לידת שתי הבנות התחיל כל האקשן … שירן עיבדה את ההקרה .. ודופק ליבה התחיל לרדת במהירות הרופאים היו בטוחים שזה ניגמר ואז לפתע היא קמה וילדה את בנה הצעיר .
שהיא לא ידע איך ליקרוא לו, מרגע לידתו הוא היה דומה אחד לאחד לזוהר היא ממש רצתה ליקרוא לו זוהר.. אך ברגע האחרון היא ויתרה .. היא חשבה " אולי יום מין הימים הוא יחזור.. ואז מה ..?" ולבסוף היא החליטה ליקוא לו בשם שתמיד חלמה ליקרוא כך לבנה הראשון .." מיכאל " היא חשבה שזה שם עצילי ומיוחד ..
עברו להם השנים השלישיה גדלה והיתפתחה … עוד מכיתה א' כל המורות אמרו שזו שלישיה לא מהעולם הזה שכאילו ילדים עוד לא ראו לעולם הוא מיוחדים … המבט שלהם בעיניים מפחיד יפה ומעניין בו זמנית כל פעם שאמרו לשירן את האמירה הזו עינייה התמלאו בדמעות .. היא הצטערה שילדיה לא יוכלו לעלם להכיר את האדם שביזכותו הם ככה.. את זוהר. והכי כאב לה שהם היו שואלים עליו .. או דיברו עליו או אפילו ניסו לנחש איך הוא היה ניראה .. למרות זאת הם היו הדבר הכי חשוב בחייה של שירן .. האור שבחייה.. הם היו בישבילה כמו נשימה כמו אוכל כמו מים .. היא לא יכלה לחיות בילדיהם .. לכל אחד היה פינה בלב שלה פינה גדולה ומרווחת אך הפינה של זוהר בליבה לא הלך הוא נישאר למירה שיחזור.
שירן זוכרת את כל הפדיחות שהם עשו בילדותם את כל ריגעי המתיקות האין סופית , כל חיבוק ונשיקה ..
הכל .. את מיכאל הכי מביחים הסיפורים ההלו כל פעם ששירן מספרת לו סיפור הוא מחפש תירוצים ליברוח לחדרו.. אך רונה לי ויולי אוהבות את הסיפורים ההלו והכי הן אוהבות לישמועה סיפורים של מיכאל וליצחוק עליו עם אמא.
שירן היא בנתה חדר לכל ילד בבית , חדר יפה וגדול שיתאים רק לו..
עכשיו סיפורינו מתחיל לפני כשבוע השלישיה חגגה יומולדת 14.
________________________________________________________________

נישמעה דפיקה קלה על דלת חדרו של מיכאל
מיכאל היתעורר אך הוא לא יצא מטתו.. והמשיך לישכב על המיטה שכראשו על הכר..
הוא שמע את הדפיקות בדלת שלא הופסקו הוא הסתכל על השעון והשעה היתה 11:00 בבוקר …
מיכאל חזר לישכב על המיטה בנינוחות והיתגלגל לצד השני..
שיערו החלק שהיה על עיניו הפריעה לו לישון הוא גירדד לו נורא ,, הוא משך את שיערו אחורנית והמשיך לישון הדפיקות בדלת לא הופסקו רק התגברו.. נישמע סיבוב של מפתח פותח את דלת החדר.. לעט..
ואז קול חזק ומעצבן קרא :" מיכאלללללל !! קום כברר " זעמה רונה לי ..
"עופי מפה " צעק מיכאל בעודו קם מהמיטה ומעיף את הכרית על רונה לי וצוחק..
" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מגיעה לך מעצבנת !! חא חא "
רונה לי היתעצבנה תפסה בכדור סל שההיה על המדף לידה וזרקה אותו עלי בחוזקה " חא חא .. דבר יפה לאחותך הגדולה פיץ "
"מפגרת כימעט פיצצת לי תמוח !" צעק מיכאל
" אין מה " גיחכה ..
" אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !" צעק מיכאל
" בכיין ! " אמרה בעדישות ועמדה מיתחת למשקוף הדלת ..
" מפגרת.." אמר מיכאל ותרק את הדלת על פרצופה של אחותוו..
" כאילו איהה !" צעקה
" אולי זה עיצב לך מחדש תפרצוף המכוער שלך " צעק מיכאל בעודו מחליף את ביגדי הלילה שלו…
" אנחנו בעלי אותו פרצוף" זעמה רונה לי
" אה נכון … שחכתי.. טוב אז כניראה שאני יצאתי יותר יפה " לעג ..
"משתגיד יאאלה מיכ אנחנו בסלון רד .." אמרה וירדה במדרגות
שירן ויולי ערכו את השולחן רונה י שיחקה בטלפון והיתכתבה עם חברה שלה יהלומית ומיכאל ירד לסלון
" שלום אחים " אמר שמח מין הרגיל ..
" שלום מיכ האיכ.." אמרה יולי
" שלום יולי שלבשה היו תיתולי .. " צחק..
" אממא שמעת את זה !!" צעקה יולי …
שירן :" די לריב"
" אמא למה את נותת לה ככה להכחיש ! יאללה תודי !! "
רונה- לי " די לחפור "
" טוב גם ככה קבעתי תוכניות " אמר מיכאל ויצא מהבית
שירן :" מיכ הכנתי אוכל " אמרה בעוד שמיכאל כבר יצא מהבית


תגובות (7)

ממממממ נחמד~
מקווה בשבילך שזה ישתפר עוד יותר

28/05/2013 13:14

תמשיכיי

28/05/2013 13:56

תמשיך ושני זה בןן מי שכותב את זה מה זה תמשיכיי ?????????

28/05/2013 14:13

ואוו יפה מאוד אהבתי=)

28/05/2013 21:45

תמשיך….

29/05/2013 05:33

המשךךך!!!

29/05/2013 07:40

תודה לכולם …
ורק תיקון קטן הם חגגו יומולדת 16

29/05/2013 11:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך