סורי קצר
אני חולה :/...
תגובות ממשיכה

אחי החורג , פרק ראשון

18/12/2013 1021 צפיות 6 תגובות
סורי קצר
אני חולה :/...
תגובות ממשיכה

קמתי בבוקר , התארגנתי לביה״ס עם מצב רוח טוב. אף אחד לא יכול להרוס אותו , אפילו לא גיא.
״ בוקר ״ חייכתי והתיישבתי בכיסא.
״ מה אחותי ? שמחה לראות את אחיך הגדול החורג ? ״ הוא שאל וקרץ , חה מצחיק.
״ גם אני חושבת שאתה צריך להיות קומיקאי ״ אמרתי לו בעוקצנות וחייכתי.
״ לפי דעתך : השעה כבר 7:30 , יש לך ביה״ס ויש לך היום מבחן. ״ הוא אמר וחייל חיוך מצנח. אוקיי שכחו ממה שאמרתי , המצב רוח ירד.
הלכתי בעצבים לעבר הדלת ״ ולמה אתה לא הולך ? ״ 
״ כי אני מכיר את החומר ״ הוא אמר הסתכלתי עליו במבט של 'אחי , תשים אבנים בכיסים… שלא תפוח לי' יצאתי מהבית במהירות… כמה שיותר מהר כמה שיותר טוב.
*
״ שלום תלמידים ״ קראה המורה.
״ שלום המורה מיכל ״ אמרו הילדים.
״ אתם יכולים לשבת… אני יקרא שמות ואז נתחיל את המבחן, ״ כל התלמידים נאנחו , טוב אני מבינה אותם.

״ לינור? ״ 
״ פה ״
״ לי? ״ 
״ נוכחת ״ 
״ מור ״ 
״ בקושי נושם ״ אוקיי… אני מתה לצחוק.
״ מורן בן צבי? ״ יא אללה למה כולם חייבים להגיד את שם המשפחה שלי?!.
״ נוכחת ״ אמרתי ״ לצערי. ״ 
היא המשיכה לקרוא שמות… אחרי שהיא גמרה היא חלקה את המבחנים , אני חושבת שאני עומדת להתעלף.
התחלתי את המבחן… התחלתי להקיף את השאלות האמריקאיות ולענות על תשובות. הפעמון צלצל , עברו שעתיים. הגשתי את המבחן ויצאתי בטיל מהחדר.
״ אינשאללה איזה עצבים ״ שמעתי את גיא צועק 'ובטעות' מתנגש בי.
״ מה קורה אחות? ״ שאל וקרץ.
״ היה יכול להיות יותר טוב, ״ מלמלתי. הוא צחק. ״ לא רוצה לשאול את אחיך מה קרה ? ״ 
חשבתי לרגע ״ לעעעע זה לא כל כך מעניין אותי ״ קמתי והלכתי לכיוון הקפיטריה , שמעתי אותו מצחקק 
״ היי ״ עצרה אתי איזה ילדה , לבוש קצר קצר…
״ אממ.. היי? ״ שאלתי בחשש , מה עשיתי רע , מה?!
״ בכלל שאת אחותו של גיא ״ היא התחילה להגיד , לא שוב… ״ את יכולה לתת לו את זה? ״ היא נתנה לי פתק.
״ בטח.. ״ מלמלתי היא הלכה.
פתחתי את הפתק , כרגיל , מספר טלפון. קלעתי לפתח הכי קרוב , פגע בול. הלכתי לכיוון הדלפק.
״ או היי אחות ״ אמר הזה שהיה מאחורי הדלפק… אוייי מי נותן למישהו שהוא שורף מטבחים לעבוד במטבח?!


תגובות (6)

תמשיכייייייי
ותרגישיי טוב :)

18/12/2013 13:46

מושלם

18/12/2013 13:47

מהמממממממם תמשיכי!!!!

18/12/2013 14:02

תרגישי טוב :) ותמשיכי

18/12/2013 16:48

חחחחחחח תרגישי טובבבבב תמשיכייייייי

19/12/2013 05:01

תמשיכי ותרגישי טוב

19/12/2013 07:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך