תהנו!🌱

"אחרי הכל זה אנחנו"- פרק 5

31/05/2018 442 צפיות אין תגובות
תהנו!🌱

יש לי תחושה שהגורל שלי זה להיתקל בסיימון; אחרת, אין לי תשובה שונה.
הפעם לא נתקעתי בו אך סיימון משך את ידי אליו,
והיינו קרובים אחד לשני ואני מסמיקה ומחייכת ונזכרת שאני חייבת להגיע לעבודה דחוף.
סיימון:\"את העיניים האלה אני לא אשכח לעולם במיוחד את החיוך שראיתי על פנייך!\".
ג\'יין:\"סיימון תקשיב תודה על המילותייך החמות אך , אני מאחרת לעבודה ,רק שתדע בנינו לא יקרה שום דבר , מצטערת\".
הוא עזב את ידי ואני ניסיתי לא לסובב את מבטתי אחורה , אחרי שירדתי את כל המדרגות ואני ניגשת אל המכונית הלבנה שלי סיימון רץ מהכניסה של הבניין אליי.
סיימון:\"חכי!! אני אקח אותך במכונית שלי , כך תגיעי יותר מהר מבטיח\".
ג\'יין:\"בשביל מה ? יש לי מכונית משלי.\"
סיימון:\" בזמן שאת עומדת ומדברת יכולנו כבר לנסוע אז בלי דיבורים תעלי למכונית שלי וזהו!\"
ג\'יין:\" תגיד איזה חלק אצלך לא נתקלט כשאמרתי שביננו לא יקרה כלום?\"
סיימון:\"למה את חושבת שכל אחד רוצה להתחיל איתך? כן את יפה, כן את שווה,אבל לא אני לא מתחיל איתך פשוט בא לי קצת לצאת מהבית אז הצעתי .
אבל אם את לא רוצה אז בבקשה תסעי לבד.\"
ג\'יין:\" אויי… אני מצטערת , פשוט המעבר הזה קצת שינה הכל.
אתה יודע מה? קח אותי אבל יש לך להגיע ישר דקות כי אני מאחרת\".
סיימון:\"אוקי לכי למכונית השחורה שבצד שמאל ליד האופנוע\".
הרגשתי בושה כי הוא צדק במילים שלו, כשהגענו למכונית שלו התיישבתי קדימה;
המכונית שלו היתה שחורה גדולה , בעלת שמונה מושבים .
במהלך הנסיעה סיימון הסתכל אליי מוזר כאילו הוא מכיר אותי ויודע הכל עליי, אני מורידה את העיניים, מביטה דרך החלון ומסמנת לו עם הידיים לאן לכוון.
ו…..הגענו! סיימון ירד ולא נתן לי לרדת מהמכונית שלו ואני התחלתי לדפוק על החלון כמו משוגעת ואז הוא פותח את הדלת ואני צוחקת.
סיימון:\"צוחקת אה? כמעט שברת לי את הרכב יש לך מזל שזאת את\".
אני המשכתי לצחוק כמו במסעדה , בפעם ההיא שלא הצלחתי להשתלט על עצמי.
פתאום סיימון מקרב את שפתיו אל שפתיי ומתחיל \"לטייל\" מסביבם ,אני מאבדת שליטה על עצמי ונמשכת אליו.
במרחק של כמה דקות אני רואה מהצד את אדריאן מתקרב,אך אנני מצליחה להפסיק להסתער עם סיימון.
אדיראן:\"אחמ..אחמ.. מצטער שאני מפריע לזוג באמצע הרגע המופלא הזה אבל , לך גברת צעירה יש עבודה אז קדימה\".
אני התעוררתי מהרגע הזה כי זה הרגיש כמו חלום ויצאתי מהרכב והלכתי עם אדריאן לעבודה.
סיימון:\"אני אחכה לך כאן עד שתסיימי\".
כשסיימון אמר זאת עלה לי חיוך ונהיה לי מצב רוח טוב אפילו שכחתי מהבעיות שלי עם דריה ועם עומר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך