השם שלי ברשותי.
האהבה תמיד מתחבאת ביניהם ❤️או שלא? מי מתגעגע לקשר הישן של דנה ואלינור? אני!!! שבת שלום אהובים, פרק הבא בשלישי בארבע ❤️

אחרי הכל עדיין- פרק 10.

השם שלי ברשותי. 08/05/2015 1697 צפיות 8 תגובות
האהבה תמיד מתחבאת ביניהם ❤️או שלא? מי מתגעגע לקשר הישן של דנה ואלינור? אני!!! שבת שלום אהובים, פרק הבא בשלישי בארבע ❤️

פרק 10-
מנקודת המבט של אלינור-
הגעתי למשחק הבית האחרון של הנבחרת. אם הם מנצחים פה, המשחק הבא באנגליה!
״היי״ אמרתי בחיוך לדנה, רונה, חברה של אייל, ולבחורה הנוספת שישבה איתם, והתיישבתי.
״היי מותק״ רונה אמרה לי בחיוך ונישקה אותי בלחי. זה עצוב שאני נמצאת באותו מקום עם דנה והיא לא הבן אדם הראשון שמדבר איתי.
״התחיל?״ שאלתי אותן.
״לא פספסת הרבה״ רונה אמרה לי. הנהנתי.
״אלינור, אחרי המשחק אפשר לשבת לקפה?״ דנה שאלה אותי. הבטתי בה, היא דיברה בטון מוזר.
״בטח״ עניתי, ונשמעה שריקה לתחילת המשחק.

״אם זה היה אייל, הייתי עוזבת הכל ושוכבת איתו עכשיו״ רונה מלמלה בהתלהבות כשחגי הבקיע גול שני ברציפות, והמחצית הראשונה הסתיימה.
״אני טסה למטה״ מלמלתי בחיוך מתרגש וירדתי מהיציע למלתחות. פאק, בזכות חגי נבחרת ישראל עולה לרבע גמר!!
נכנסתי למלתחות, וראיתי את חגי מדבר עם אחד מהנבחרת. חייכתי ורצתי אליו בהתרגשות.
״המלך שלי!!״ אמרתי בהתלהבות וקפצתי עליו בנשיקה. הוא הרים אותי והצמיד אותי אליו. איזה כיף!
״הייתי צריך את זה״ הוא אמר בחיוך ונישק אותי שוב.
״היי, אני צריך אותך מרוכז אדון שני גולים ברצף!!״ המאמן שלהם אמר לחגי. חגי הוריד אותי אל הרצפה וקרץ למאמן.
״עכשיו אני אהיה עוד יותר מרוכז״ הוא אמר בחיוך וכרך את ידו מסביבי. חייכתי, וראיתי את איתי טורק את הלוקר שלו ומתקדם לספסלים, לשמוע תדרוך. הוא הסתכל עליי. בלעתי רוק והתעלמתי מהמבט שלו. המבט הכביכול תמים. כביכול עצוב. מלא כביכולים.
״טוב חברים, אנחנו בתיקו עם נבחרת טורקיה, כפיים לבחור של אלינור!״ הקפטן אמר. צחקתי והרמתי את מבטי אל חגי שנישק את ראשי.
״אנחנו הולכים לנצח את החארות האלה ילדים, אנחנו ווינרים וכדאי שתדעו מה המילה הזאת אומרת אומר כי הניצחון הזה יביא אותנו לאנגליה!״ הקפטן אמר בחיוך מתרגש. כל הבנים הריעו, הרגשתי לרגע בגן חיות. אבל הם חמודים, כולם.
״טוב יאללה, חוזרים למשחק. עבודה טובה במחצית, עבודה מושלמת במחצית הבאה!״ הקפטן סיים וסימן לכולם לבוא.
״אני לוקח אותך לאנגליה״ חגי מלמל ונישק אותי. יפה שלי.
״אני אוהב אותך״ הוא צעק ויצא מהחדר. דביר יצא מאזור המקלחות והביט בי.
״עשית איתו עבודה לא רעה״ הוא אמר לי בחיוך ויצא. אולי החיים לא כאלה מסובכים אחרי הכל?

״מה קרה כאן עכשיו?״ החברה הזאת של דנה, מור, שאלה בתדהמה. ארבעתנו היינו בערך היחידות שלא צרחו מהתרגשות ביציע של ישראל. ואז גם מור ורונה קפצו וצרחו את השם שלו. הוא הבקיע שבעה גולים. במחצית אחת.
״מה עשית?״ דנה שאלה אותי.
״מה זה קשור אליי״ מלמלתי, מרגישה את הלב שלי דופק בטירוף. למה שזה יהיה קשור אליי?
״עזבי״ היא מלמלה בחיוך וקמה להשתתף בצרחות לכבוד איתי. קמתי גם אני, ומחאתי כפיים.
ירדנו ארבעתנו למטה, לא יודעת את מי לחפש כשאני נכנסת לחדר מלתחות, את חגי או אותו.
כולם הקיפו את איתי, כולל חגי. אז התקדמתי אל חגי, וסימנתי לו שאני גם קיימת.
״אהבה שלי אנחנו טסים לאנגליה!!״ הוא צרח והרים אותי. חייכתי ואחזתי בו.
״איזה כיף!״ אמרתי ונישקתי אותו.
״אתה מדהים!!״ שמעתי את הקול של מור. אה היא קשורה פה לאחד מהנבחרת??
הבטתי הצידה. מה?!
״מה?!״ פלטתי באותו הרגע, המוח לא חשב באותו הרגע.
״מה קרה אליני?״ חגי העיר אותי.
״מה? כלום״ מלמלתי וניסיתי להתרכז בו. השרמוטה הקטנה נישקה עכשיו את איתי!!
״אוקיי״ הוא צחק, ושניים מהנבחרת הגיעו לדבר איתנו. אני בשוק, אם הייתי יודעת שהיא פה בשביל איתי לא הייתי נחמדה אליה ככה!

מנקודת המבט של דנה-
״אני בשוק שהסכמת לעשות אצלך מסיבה בכזאת ספונטניות״ מור אמרה לי בחיוך כשהושטתי לה בריזר.
״אני בשוק שאת מדברת איתי במקום להיות עם איתי!״ אמרתי בחיוך. היא צחקה.
״התנשקנו היום אחרי המשחק..״
״ראיתי״ אמרתי בחיוך גאה. היא הסמיקה והשפילה ראש.
״הוא מדהים דןדן״ היא אמרה. מתוקה.
״תשמרי עליו, הוא באמת באמת מדהים״ אמרתי בחיוך.
״לאט לאט, לא יודעת אם הוא רוצה בכלל..״
״אויש הוא רוצה, ברור שהוא רוצה״ קטעתי אותה בהתלהבות.
״את בטוחה?״ היא שאלה וגירדה בראשי.
״אלי.. מור, מור. המערכת היחסים האמיתית האחרונה שלו הייתה עם בחורה שממש מזכירה לי אותך. היא הייתה מתוקה, מלאך כזה.. אין פלא שזה עובד ביניכם״ אמרתי.
״ואיפה היא היום?״ היא שאלה.
״רחוק״ אמרתי. ״טוב די עם השאלות האלה, לכי אליו!״ אמרתי בחיוך. היא חייכה והלכה משם. ראיתי את אלינור מדברת עם איזה מישהי, היא נראתה מוזר. לקחתי עוד בקבוק והתקדמתי אליה.
״היי״ אמרתי לה בחיוך.
״רציתי לדבר איתך!״ היא פנתה אליי וחזרה אל הבחורה. ״דפי חסר לך שאת לא מתקשרת מחר, אני דורשת דאבל דייט״ היא אמרה לה בחיוך ולקחה אותי הצידה.
״על מה רצית ל..״
״מאיפה הבאת את המור הזאת?״ היא שאלה אותי. הרמתי גבה. מה אכפת לה?
״חברה שלי מאיזה קורס ברפואה, למה?״ שאלתי.
״היא ואיתי ביחד?״ היא שאלה.
״הם מתקדמים לזה, למה?״ המשכתי לשאול. היא הביטה בי.
״מה הבעיה עם זה? לך מותר להתחתן ולו אסור לצאת עם מישהי?״ שאלתי, התחלתי להתעצבן.
״זה לא קשור..״
״אז מה עניינך מה הוא עושה עם חיי האהבה שלו? אין לך שום זכות..״
״לא אכפת לי ממנו אוקיי?!״ היא הרימה את הקול. אנשים שהיו לידנו הסתובבו.
״היא רבה עם אבא שלה, תפסיקו להקשיב לכל שיחה!״ תירצתי בעצבנות. היא נשמה עמוק.
״טיפה קשה לי לראות אותו ככה, זה לא הגיוני?״ היא שאלה בשקט. ״אני לא תכננתי לפגוש אותו בחזרה לארץ..״
״אבל פגשת. תתמודדי עם מה שעשית, כולנו התמודדנו״ מלמלתי בחוסר סבלנות והלכתי משם.

מנקודת המבט של איתי-
״אני יורד שנייה להביא לי עוד בקבוק״ מלמלתי כשמור נישקה את הכתף שלי.
״תביא גם לי״ היא אמרה.
״שיכורה״ גיחכתי בחיוך ונישקתי אותה שוב, מנסה להנות כמה שיותר. היא מותק של בחורה, אני באמת מתחיל להרגיש משהו אמיתי אליה.
יצאתי מהחדר שינה וירדתי למטה, אומר שלום לכולם, ומתנגש באלינור. אחח אלוהים ממשיך להתפקע מצחוק על חשבוני.
״אהלן״ אמרתי לה.
״היי״ היא מלמלה. ״ראית את חגי?״ היא שאלה, נראתה מיואשת.
״חשבתי שהוא הלך, לא היה לו איזה משהו עם המשפחה?״ שאלתי אותה. היא נאנחה.
״שיט, נכון״ היא מלמלה.
״מה קרה?״ שאלתי. למה אני חייב לשאול?
״סתם, אני עייפה ובא לי הביתה״ היא אמרה בקול מבואס. הסתכלתי לצדדים, מנסה להחליט אם להגיד את מה שיש לי בראש או לא.
״צריכה טרמפ?״ שאלתי לבסוף. היא הביטה בעיניי. התרכזתי בה, מנסה לשמוע מה היא אומרת למרות כל הרעש מסביב.
״איפה ׳מור׳?״ היא שאלה בטון מזלזל. גיחכתי, לא ייאמן. היא מאורסת לחגי והיא עושה לי עכשיו קטע?
״לא מעוניין לדבר איתך עליה. את צריכה טרמפ או לא?״ שאלתי. היא נאנחה שוב. הבטתי בה, מחכה לשמוע תשובה.
״נו בואי, לא יעזור לנו לעמוד פה סתם״ מלמלתי. היא הנהנה, ויצאנו החוצה.
׳אני מקפיץ שיכורה הביתה וחוזר, אל תחליפי אותי׳ סימסתי למור כשהתיישבתי באוטו. אלינור ישבה במושב שלידי, והתחלנו לנסוע.
הריח שלה היה טוב. זה הקשה עליי להתרכז בנסיעה. כל כולה גרם לי לא להתרכז. קיבינימט היא והגנים האלה שלה, למה היא חייבת להיות בול.. היא?
״מה קרה שאת מבואסת ככה?״ שאלתי כשעצרנו ברמזור, והבטתי בה. היא הסתכלה עליי.
״החיים מבאסים״ היא אמרה. גיחכתי, אז החיים שלה לא גן עדן אחרי הכל.
״מה?״ היא שאלה והביטה בי.
״כלום, מפתיע שאחרי שעשית הכל להגיע למצב שלך היום.. החיים עדיין מבאסים אותך״ מלמלתי.
״יופי, היה חשוב לך להגיד את זה, שזה יוריד לך טיפה מההתנפצות של האגו״ היא אמרה. מעצבנת.
״נכון״ אמרתי, לא היה לי רצון לריב איתה. פעם קודמת שראיתי אותה היא הכאיבה לי כמו שלא הכאיבו לי הרבה זמן, לא בא לי שוב פעם. עכשיו זה עוד יהיה יותר כואב.
הרחוב שנסעתי בו היה מוכר. מוכר מאוד.
הבטתי באלינור, שהסתכלה דרך החלון על הפארק שבצד שלה.
״זוכרת את המקום הזה?״ שאלתי בשקט ובלעתי רוק.
״את אספת אותי מפה כשהסתבכתי עם המשטרה״ אמרתי ברעד והאטתי את האוטו, פחדתי לעשות תאונה.
״את זוכרת את זה?״ שאלתי והבטתי בה. היא הנהנה וכחכחה בגרון. הנהנתי ובלעתי רוק שוב. אני לא מאמין שהיא אצלי באוטו ואנחנו יושבים ככה. בלי שהיא תפריע לי לנסוע, בלי שאני אהיה חייב לדפוק לה נשיקה ברמזור, בלי שהיא תשיר בקולי קולות את השירים הפלצניים שלה ובלי שאני אשיר את השירים החרא שלי והיא תשתיק אותי בנשיקה. למה?
״את זוכרת.. שאהבת אותי?״ שאלתי בשקט והבטתי בה.
״מה זה השאלה הזאת?״ היא מלמלה ונשענה אחורה.
״שאלה שאני שונא לשאול״ אמרתי, מרגיש טמבל.
״אתה יודע שאהבתי אותך, אל תפתח את זה בבקשה״ היא מלמלה וכיסתה את פניה.
״באיזה שלב הפסקת לאהוב אותי? זה היה לפני איטליה..״
״תפסיק בבקשה״ היא לחשה והחזיקה בפניה.
״איך אני אפסיק?!״ הרמתי את הקול והרבצתי להגה. ״איך אני אפסיק? אה?! תראי אותנו!״ אמרתי בייאוש.
״תעצור את האוטו״ היא מלמלה. עצרתי.
״ידעתי שזאת הייתה טעות שניסע ביחד״ היא מלמלה וניגבה את העיניים שלה.
״אלינור…״
״די״ היא אמרה ולקחה את התיק שלה.
״ביי״ היא מלמלה ויצאה מהאוטו. נשמתי במהירות, מסתכל עליה עומדת בחוץ, מחפשת קליטה. באמת הייתה טעות לנסוע איתה. טעות שהיא בחיים שלי עכשיו. איך אני יכול להמשיך הלאה?
״כנסי״ פתחתי את החלון ואמרתי לה. היא עמדה בחוץ ובכתה. סגרתי את האוטו ויצאתי החוצה.
״תתרחק ממני״ היא מלמלה בבכי.
״אני לא התכוונתי אלינור, אני אשתוק״ אמרתי לה. היא ניגבה את הדמעות שלה ונשמה עמוק.
״אני עוד לא עיכלתי את זה שאתה פה״ היא אמרה בשקט. ״זה קשה לי, ממש. אני יודעת שאין לי זכות אבל כל המצב הזה קשה לי כל כך״ היא לחשה ברעד.
״זה בסדר, אני מבין שזה מוזר. גם לי.. הכל מתבלגן לי בראש, אני קם בבוקר כמו חרא ו.. ולא יודע.. אני מרגיש בן זונה. ואני לא עשיתי כלום״ גיחכתי. ״אני לא עשיתי פאקינג כלום״ מלמלתי.
״טוב אין לי כוח להתווכח על זה, אתה יכול לקחת אותי הביתה בבקשה?״ היא שאלה בשקט.
״להתווכח על..״
״עזוב, די. אני חייבת ללכת לישון״ היא אמרה ונכנסה לאוטו. היא כנראה שתתה. נכנסתי חזרה לאוטו והבטתי בה.
״הכל טוב״ מלמלתי לכיוונה, מנסה להרגיע אותה. היא הנהנה ונשענה על החלון. כזה לא פייר מה שהולך כאן.
הנהנתי והמשכתי בנסיעה.


תגובות (8)

שאיתי ואלינור יחזרו כבר אוף

08/05/2015 16:34

איתי ואלינור..חגי לא מעניין את אף אחד
תמשיכי

08/05/2015 17:23

אני מתגעגעת לקשר של אלינור ואיתי ושל אלינור ודביר (היה בניהם איזה קשר לא?) תמשיכייי

08/05/2015 18:37

איתי ואלינור לנצח♥

09/05/2015 02:03

אומיגדדד מושלםםם המשךך מידדד!!!!

09/05/2015 21:35

אלינור פשוט מגעילה וזהו.
אבל אני עדיין חולה על דביררר
הוא כזה חמודד

11/05/2015 10:58

מילה נטשת! איפה אתתתת? תמשיכיייי

20/06/2015 16:45

אחמ אחמ אחמ אחמ
אני דורשת המשך!!

17/07/2015 00:10
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך