השם שלי ברשותי.
אלינור מתחילה להיכנס חזרה ללב של כולם ❤️ מרוצים מזה או לא? (; דנינור או מדנה? (דנה ואלינור/ מור ודנה) ❤️

אחרי הכל עדיין- פרק 13.

השם שלי ברשותי. 26/07/2015 1475 צפיות 6 תגובות
אלינור מתחילה להיכנס חזרה ללב של כולם ❤️ מרוצים מזה או לא? (; דנינור או מדנה? (דנה ואלינור/ מור ודנה) ❤️

פרק 13-
מנקודת המבט של אלינור-
התעוררתי בבוקר, חגי סימס לי שהוא כבר ירד לאכול כי הוא מת מרעב. איזה כיף.
התלבשתי במהירות, אספתי את שיערי ויצאתי מהחדר, מחזיקה אצבעות שהאוכל במלון הפלצני הזה יהיה טעים.
התקדמתי אל המעלית, שכמעט נסגרה כשהגעתי. יד עצרה אותה, ונתנה לי להיכנס.
״בוקר טוב״ אמרתי לאיתי ומור שהיו בתוך המעלית, והמעלית נסגרה.
״בוקר טוב״ מור ענתה בחיוך.
״איפה חגי?״ היא שאלה.
״ירד כבר מקודם, היה רעב״ אמרתי בחיוך. היא צחקה.
״מה הלוז היום?״ שאלתי את איתי.
״לנו יש אימונים עד הערב, ואז יש את האירוע פתיחה״ הוא הסביר.
״בקיצור להשתזף עד הערב ובערב לובשים בגדים יפים ושותים שמפניה״ מור אמרה בחיוך. חייכתי והבטתי באיתי.
״נחמד מאוד״ סיכמתי, והמעלית נפתחה. תודה.

מנקודת המבט של דנה-
סיימנו לאכול, וקיבלתי אסאמאס מאדם. חייכתי ובדקתי מה הוא רשם, בזמן שהתקדמתי למעלית.
׳גרשון התגרש מאשתו בפלאפון בזמן השיעור היום׳ הוא רשם. בהיתי בפלאפון והתחלתי לצחוק.
׳אני לא מאמינה שפספסתי את זה!׳ רשמתי. ׳רק שתדע שצחקתי עכשיו וכל האנשים במלון לא הבינו מה עובר עליי׳ הוספתי.
׳כל כך מתאים לך׳ הוא רשם. ׳נראה לך שהייתי משאיר אותך מדוכאת בלי שום צילום של הסיטואציה?׳ הוא שאל. לא נכון!!
׳אתה פשוט מלך!!׳ רשמתי לו, מוחקת לפני זה את ה׳אני כל כך אוהבת אותך!!׳ שרציתי לרשום. פאק.
״בוקר טוב״ שמעתי את הקול של אלינור מצידי. סגרתי במהירות את השיחה והבטתי בה.
״היי״ אמרתי בחיוך, לא מרוכזת.
״הכל טוב?״ היא שאלה אחרי כמה שניות. הבטתי בה.
״למה שלא יהיה טוב?״ שאלתי בחיוך. היא חייכה.
״מצחיק״ היא אמרה והסיטה את מבטה.
״מה מצחיק?״ שאלתי.
״שאת חושבת שאני לא מכירה אותך״ היא גיחכה ולחצה על הכפתור של המעלית. הבטתי בה ונאנחתי, גם בגלל אדם וגם בגללה. היא מכירה אותי יותר מדי טוב, אבל היא בכל זאת נטשה לארבע שנים. חברה מעניינת.
״נו, אם את מכירה אותי, מה קורה איתי?״ שאלתי בזלזול. היא הביטה בי.
״את לא מרגישה לדביר כמו פעם״ היא סיכמה ונכנסה למעלית. הלב שלי נעצר לרגע, והרגשתי איך כל השרירים שלי מתכווצים. אסור שזה יקרה, אסור.
״זה לא נכון״ אמרתי ונכנסתי גם אני.
״אוקיי, אז כנראה אני כבר לא מכירה אותך״ היא אמרה. הסתכלתי עליה.
״זה נראה ככה?״ שאלתי. ״דביר ואני, כאילו״ הסברתי.
״לא מהצד שלו״ היא אמרה. ״אבל אני יודעת מתי אחותי לא רוצה יותר מישהו, כמו שידעתי אז שמשהו עובר עלייך כשהסתרת ממני את הקשר שלכם״ היא אמרה. אוף. אוף!
״מי זה?״ היא שאלה אחרי דקה של שקט, ואחרי שדלת המעלית נפתחה והקומה שבה אני ישנה הופיעה לפנינו.
״יש אצלך מישהו בחדר?״ שאלתי בחוסר אונים.
״בואי״ היא אמרה. הנהנתי ונשארתי בתוך המעלית.

מנקודת המבט של דביר.
״היום בערב יש פלצהלנד״ אייל אמר לי כשהתיישב על הכיסא לידי, ליד הבריכה.
״בקטנה, נעבור את זה בעזרת נשותינו שחיות על הדברים האלה ויהיה טוב״ הרגעתי וסרקתי את השטח. אני בדרך כלל לא סורק, כי דנה קיימת אז אני לא צריך לסרוק. אבל חו״ל, וסתם כדי להוכיח לי שאין מישהי יותר שווה ממנה, אני אעשה את זה.
״וואו, קלוט את זאת״ אייל לחש לי וסימן לי להביט ימינה. אוקיי, כמעט שווה כמו דנה. אבל פחות.
״באמת וואו״ פלטתי.
״אם לא היה לי את רונה הייתי מתחתן איתה״ הוא אמר. חייכתי. היא הסתכלה עלינו, והתחילה להתקדם אלינו.
״אחי, סיבכת אותנו״ מלמלתי לכיוון אייל כשהיא התקרבה. הוא צחק.
״אנחנו נאמנים והן יודעות את זה אח שלי״ הוא אמר וחייך.
״שלום״ היא אמרה. הרמתי גבה.
״ישראלית?״ שאלתי. היא חייכה.
״יהודייה. גרה פה באיזור״ היא אמרה. ״אתם מהכדורגל נכון?״ היא שאלה בחיוך. הנהנתי.
״ידע נרחב יש ליהודים באנגליה אני רואה״ אייל עקץ. אחי יש לך חברה יא טמבל
״מאוד נרחב״ היא אמרה והתיישבה לידנו. ״אפשר, כן?״ היא שאלה בחיוך ופנתה אליי.
״בטח״ אמרתי והבטתי בשעון שלי. הורדתי את המשקפי שמש, לבדוק אם השעה באמת שש בערב. פאק, קבעתי דייט עם דנה לפני הפלצהלנד.
״אני חייב לעוף, ביי חברים״ אמרתי ונעמדתי. נישקתי את הראש של וקנין והלכתי לכיוון המלון.

מנקודת המבט של אלינור-
סיימתי להתאפר, ושמעתי את הדלת של החדר נפתחת. סובבתי את ראשי, וראיתי את חגי מביט בי, קפוא בכניסה. חייכתי והסתובבתי אליו.
״אני מבינה שאני נראית נחמד״ אמרתי בהתגרות והבטתי שוב בשמלה הצמודה הלבנה שלבשתי. שמלה כל כך יפה.
״את נראית נחמד מינוס״ הוא אמר והתקדם אליי. חייכתי והוא נישק אותי.
״כמה עלתה השמלה הזאת?״ הוא מלמל בין נשיקה לנשיקה.
״הרבה״ לחשתי והחזקתי בפניו. הוא נישק אותי.
״מחכה לרגע שנחזור מהחארטה שלמטה ואני אעיף אותה ממך. אבל בעדינות. כי זה הרבה כסף״ הוא לחש. צחקתי.
״קיבינימט למי אכפת מהכסף, אני אקרע אותה ממך״ הוא לחש והפיל אותי אל המיטה.
״השיער והאיפור נהרסו בזה הרגע״ לחשתי כשהוא עלה עליי ונישק את צווארי. מתוק שלי.
״למי פאקינג אכפת״ הוא גיחך והרים את רגלי אל גבו.

ירדנו למטה אחרי חצי שעה כיפית במיוחד, ואחרי שסידרתי את כל הדברים שהתבלגנו. אני אוהבת אותו כל כך.
״עכשיו שעתיים של צביעות ואז נעלה למעלה לגן עדן, אוקיי?״ חגי לחש לי. הנהנתי ונישקתי אותו. כל הצלמים צילמו אותנו, אז הפסקתי. נכנסנו במהירות לתוך חדר הנשפים של המלון, שם נערך אירוע הפתיחה. ראיתי מרחוק את דביר ודנה מחויכים.. באמת ערב של צביעות. אבל היום? היום היה יום מושלם. אני כל כך התגעגעתי לשיחות עם דנה. שיחות אמיתיות של בכי וכנות והיום סוף סוף זה הגיע, ובכיתי רק בגלל זה חצי שעה.
״שלום להורסת שלי״ אמרתי בחיוך לדנה. היא הביטה בי וחיבקה אותי חזק.
״שלום להורסת של חגי״ היא אמרה. צחקתי והבטתי בדביר.
״אתה תסלח לי אם אני אתחיל עם הבחורה הזאת?״ שאלתי את דביר.
״איכס, ברור שלא. קחי אותה ממני״ הוא אמר. מתוק.
״לקחתי״ קרצתי לו והלכנו הצידה.
״מה קורה?״ שאלתי אותה בחיוך.
״הרבה הרבה יותר טוב לי, את לא מבינה כמה אני מודה לך״ היא מלמלה.
״התגעגעתי אלייך ממש. באמת אלי״ היא אמרה והביטה בי. ״חשבתי שהשתנית. כולנו חשבנו. אבל ברגע שנכנסתי מחוץ לקליפה הרגשתי טעם של פעם״ היא אמרה וצחקה. חייכתי, בצביעות. אני לא השתניתי.. אני פשוט התבגרתי.
״אני כל כך אוהבת אותך״ היא הוסיפה וחיבקה אותי.
״גם אני אוהבת אותך״ מלמלתי. ״ואני הכי פה בשבילך, תמיד, בכל נושא״ אמרתי. היא הנהנה בחיוך.
״ואותו דבר לגביי. כל נושא. כל״ היא אמרה והביטה הצידה. הבטתי גם אני, בנשיקה של מור ואיתי. וואו, הם מאוהבים. ממש.
״הם ממש יפים ביחד״ אמרתי בשקר. הם לא כל כך יפים ביחד. הם יפים, אבל לא משהו מיוחד. מגיע לו יותר. מגיע גם לה יותר. היא הסתכלה עליי.
״כן, זוכרת שאמרת שאת מכירה אותי? אז גם אני מכירה אותך מתוקה. לא לשקר לי״ היא אמרה בחיוך והלכה. מה? מי שיקר?

יצאתי החוצה אחרי שעה של גועל. חגי דיבר עם כל כך הרבה אנשים ואחרי זה סיפר לי כמה הם דפוקים. הכרתי כל כך הרבה אנשים שנראו לי חמודים ואז חגי סיפר לי על דברים שהם עושים ועשו ו.. פאק. אני פשוט מוקפת באנשים שנראים משהו אחד והם בעצם משהו אחר.

נשמתי עמוק והתיישבתי ליד הבריכה, מביטה אל אולם הנשפים העמוס. ורואה מולי, בפינת עישון, את דביר ואיתי.
קמתי מהכיסא שישבתי עליו והתקדמתי אליהם.
״היי״ אמרתי בחיוך לשניהם, והבטתי באיתי.
״אהלן״ הוא אמר. ״את לא נגעלת?״ הוא שאל בכיווץ גבות.
״ממה?״ שאלתי.
״מהסיגריות״ הוא גיחך.
״האמת שמאוד, אבל זה בסדר״ אמרתי בחיוך. הוא הביט בדביר וכיבה את הסיגרייה שלו בתוך אחת המאפרות.
״תכבה״ הוא אמר לדביר.
״אתה לא צריך״ אמרתי לדביר, הרגשתי לא נעים.
״הוא ירביץ לי אם אני לא אכבה״ הוא מלמל וכיבה גם הוא. הסתכלתי על איתי.
״עוד כמה זמן המשחק?״ שאלתי אותם.
״עוד שלושה ימים״ איתי אמר לי.
״ואתם תנצחו כן?״ שאלתי בחיוך. הוא חייך והביט בדביר.
״אם הפדלאה פה יבקיע טיפה אז אולי״ הוא אמר ובעט בדביר. צחקתי.
״בואנה, זה שבמשחק האחרון נכנס בך דיבוק לא אומר שיש לך זכות לבעוט בי יא דבע״ דביר צחק.
״אוי נכון, רציתי להגיד לך עוד באותו יום, היית מדהים״ אמרתי לאיתי. ״במשחק״ הוספתי, לא בטוחה אם למשפט שלי יש כמה משמעויות.
״תודה״ הוא אמר. הבטתי בעיניו. שיחה ראשונה בינינו שהוא חייך כל כך הרבה.
״טוב, אני נכנס, אתם באים?״ דביר שאל. שנינו שתקנו.
״הבנתי״ דביר מלמל ונעלם.
״שמעתי שאת ודנה פתחתן לבבות״ איתי אמר כשנשארנו שנינו ושילב את ידיו.
״דברים מתפשטים פה מהר מאוד״ אמרתי בחיוך. הוא חייך.
״אני שמח שאתן מדברות״ הוא אמר. ״כל פעם שראיתי אותך לבד ואת הבנות מדברות כעסתי על עצמי ממש״ הוא אמר וגירד בראשו. הנהנתי.
״הבנות זה דנה ומור?״ שאלתי. הוא הנהן. חייכתי, והחיוך הזה היה החיוך הכי מדוכא שנוצר משפתיי בשנים האחרונות.
״כבר התרגלתי״ הודיתי.
״למה התרגלת?״ הוא שאל. התחמקתי מהמבט שלו.
״לזה שהיא החליפה אותי.. בהרבה דברים״ אמרתי והבטתי בעיניו. ״וזה בסדר, באמת שזה בסדר״ הרגעתי אותו.
״זה בסדר כי זה לא נכון״ הוא אמר. ״היא ודנה בחיים לא יהיו קרובות כמו שאת ודנה הייתן״ הוא אמר ועצר את עצמו מלהמשיך. לא רציתי לפתוח את הנושא שלו.
״היא לא החליפה אותך, היא מנסה לחבר את השברים שעשית״ הוא אמר בחיוך.
״למה אתה ממשיך להגיד שאני עשיתי?״ שאלתי בחוסר הבנה. ״מה איתך?״ שאלתי בשקט. הוא הביט בי.
״פתחת את השקית שהבאתי לך?״ שאלתי אותו. הוא נדנד את ראשו לשלילה.
״למה?״ שאלתי. הוא שתק.
״פחדתי לפתוח״ הוא אמר בשקט. ״נראית כל כך בטוחה כשאמרת לי שזאת אשמתי.. ואני יודע שזה לא אבל.. זה היה נראה שכן״ הוא אמר.
״היא בבית שלך?״ שאלתי.
״מי?״ הוא שאל.
״השקית״ אמרתי.
״היא בחדר למעלה״ הוא אמר. לשאול אותו למה השקית אצלו בחדר?
״לך תסתכל בתמונות האלה, שאתה מתיימר לא לדעת עליהם כלום, ותחזור אליי״ אמרתי והבטתי בעיניו.
״ביי״ אמרתי והתחלתי ללכת חזרה לבפנים.
״את באמת רוצה להיכנס לגועל נפש שבפנים?״ הוא שאל אותי. הסתובבתי אליו.
״אין לי ברירה״ עניתי, וחזרתי להתקדם לשם.

באמצע הלילה שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל. לא היה לי כוח, הייתי מותשת מהערב המציק הזה… ומהלילה.
״מה?״ לחשתי אחרי שעניתי לאיתי. מה הוא רוצה בחמש בבוקר?
״צאי, עכשיו״ הוא אמר, הוא היה נשמע כועס, ממש.
״אני ממש עייפה..״
״אלינור אני ראיתי את התמונות, בואי עכשיו החוצה, בבקשה״ הוא אמר.
״אוקיי״ מלמלתי וקמתי מהמיטה.

ירדתי לפינת עישון, רואה את איתי מעשן, ומכבה את הסיגרייה כשהוא רואה אותי.
״זה פאקינג פוטושופ״ הוא אמר. בשביל זה הוא העיר אותי?
״זה לא קרה?״ שאלתי בשקט, מנסה לשמוע תירוץ יותר אמין.
״אני זוכר את עצמי במועדונים ובמוקמות האלה, אני אפילו זוכר שלבשתי את הדברים האלה, אבל את החלק של..״
״הבחורות״ השלמתי אותו.
״אני לא זוכר את החלק הזה״ הוא אמר.
״אולי אתה בוחר לא לזכור?״ שאלתי.
״אלינור, זה או ששמו לי סמים בשתייה או שזה פוטושופ..״
״תקשיב.. זה קרה. הסיבה לא מעניינת אותי.. אני הייתי נאמנה לך..״
״והתארסת לחבר שלי״ הוא קטע אותי.
״אנחנו לא מדברים עליי עכשיו..״
״אנחנו כל הזמן מדברים עלייך! כל הפאקינג זמן! כי אני כל הזמן הזה לא הבנתי מה עשיתי והייתי מתוסכל ומדוכא ובחרא..״
״אתה בחרת לבגוד בי״ אמרתי בשקט, מרגישה את הדמעות עולות. הוא הביט בי, מתנשף. אני שונאת את זה, אני שונאת שהוא גורם לי לחזור לכעס ולבכי
״אלינור״ הוא מלמל והתקרב אליי. עצמתי עיניים, נותנת לדמעות לצאת, ולוקחת צעד אחורה, רחוק ממנו.
״אין לי מה להגיד לך יותר״ מלמלתי, ניגבתי את הדמעות והלכתי משם.


תגובות (6)

אני שונאת את אלינור.
פשוט שונאת אותה לגמריי !!!!
אני עדיין אוהבת את דביר הוא כזה מתוקק
מקווה שתמשיכי מהר ❤️

26/07/2015 13:50

הם חייבים לחזור!! איתי ואלינור לנצח ♥
תמשיכיייי

26/07/2015 14:32

עכשיו קראתי את כל הסיפור, ממלאך ושטן עד לכאן, הסיפור הזה מושלם!!
בין היותר טובים שהיו כאן באתר.
מחכה להמשך❤️❤️

26/07/2015 15:37

דנה ואלינור דעעעעע
תגידי איך קוראים לאיתי ואלינור? לא הצלחתי למצוא שם:(
תמשיכייי

27/07/2015 01:21

אההה אליתי אהבתי

27/07/2015 01:22

נונונונוונונונונוננונונו עדן רוצה המשך, ואני אקבל המשך

18/08/2015 16:06
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך