only you
יוווואווו איך התגעגעתי !! מזה מצטערת, זה הכול בגלל הלחץ שהיה לי. הבגרויות, התיגבורים עד מאוחר בלילה, עבודה, חבר, שיעורי נהיגה (אחריי שעברתי תאוריה עם טעות אחת ! ) קיצר חפרתי אני מזה רוצה להמשיך את הסיפור (כתבתי עוד המון פרקים ) אבל אין לי מושג אם יש עדיין קוראות :( אז אם יהיו מספיק תגובות על הפרק הזה אני ימשיך. אז תגיבו תדרגו כדי שאני אוכל לדעת אם שכחתם תסיפור הזה או לא. אוווהבתת המוון ! Only you

אחרי הרבה זמן“I’m beautiful in every single way” -פרק 16

only you 16/03/2014 1291 צפיות 5 תגובות
יוווואווו איך התגעגעתי !! מזה מצטערת, זה הכול בגלל הלחץ שהיה לי. הבגרויות, התיגבורים עד מאוחר בלילה, עבודה, חבר, שיעורי נהיגה (אחריי שעברתי תאוריה עם טעות אחת ! ) קיצר חפרתי אני מזה רוצה להמשיך את הסיפור (כתבתי עוד המון פרקים ) אבל אין לי מושג אם יש עדיין קוראות :( אז אם יהיו מספיק תגובות על הפרק הזה אני ימשיך. אז תגיבו תדרגו כדי שאני אוכל לדעת אם שכחתם תסיפור הזה או לא. אוווהבתת המוון ! Only you

נוני? נועה?" שמעתי מישהו קורא לי, לקח לי רגע כדי להבין שזה לא מהחלום ובאמת קוראים לי.
פקחתי את העיניים שלי וראיתי את אימא שלי לבושה כבר לעבודה, יש מצב אני מאחרת פאקק מה השעה?
"מה השעה אימא? איחרתי?" התרוממתי בבהלה מהמיטה והתיישבתי עליה.
"תירגעי יש לך עוד זמן, אני פשוט חייבת לעוף הזעיקו אותי בדחיפות מהמשרד רק רציתי להגיד לך בוקר טוב." אימא שלי אמרה ונישקה אותי בראש.
איזה הקלה חשבתי שאני מאחרת כבר.
"יומטוב מאמא, ביי." אמרתי תוך כדי שאני משפשפת את העיניים שלי.
"ביי יפה שלי, מואה.." היא שלחה לי נשיקה באוויר ויצאה מהחדר.
נשכבתי באנחה על המיטה והרמתי את הפלא שלי מהשידה כדי לראות מה השעה, בדיוק קיבלתי הודעה משני.
'חייימוש אני מקווה שאת זוכרת שהיום לא הולכים לביהס ועושים יום כיף למאי לכבוד היומולדת. אני יעיר אותך עוד שעתיים בערך, לילה טוב.' קראתי את ההודעה.
מתי בדיוק הסכמתי לדבר הזה? טוב אם זה נותן לי לישון עוד שעתיים מי אני שיתווכח.
החזרתי את הפלא להטענה וחזרתי לישון.

"אני קמה, אני קמה קרצייה!" שני התקשרה כדי להעיר אותי.
את האמת בפעם השלישית כבר, טוב שלא רצחה אותי דרך הפאלפון.
קמתי לעבר המקלחת שטפתי את הפנים וציחצחתי שיניים, אספתי את השיער שלי לקוקו גבוה וניגשתי לארון כדי לחפש בגדים.
אחרי שעה של חיפושים בסוף לקחתי גינס קרעים בצבע תכלת גבוה, חולצת בטן לבנה שרשרת זהב, צמידים ושעון.
התאפרתי, סידרתי את השיער, התבשמתי וירדתי למטה.
'זה הגיוני שאני בביהס ואת לא, קרה משהו חיימשלי? כאב ראש, חום הקאות?
רק אל תגידי לי שסתם הברזת אז אני ירגיש לא טוב!' ליאור שלח לי הודעה.
'חחחחחחח נשבעת לך אני צוחקת בקול. אני ושני עושות למאי יום כיף ליום הולדת, לא סתם הברזתי!' שלחתי לו וצחקתי. הוא לא אמיתי.
'הא לרגע חששתי, העיקר שאת בריאה ושלמה חחחח, תהני בלעדיי אהבה שלי :( '
'אני אשתדל 3>'
לקחתי את הנס שהכנתי וישבתי בסלון כשאני מדפדפת בערוצים עד ששמעתי תיקתוקים בדלת.
"אני באה!" ניגשתי לפתוח את הדלת. זאת הייתה שני.
"מישהי פה כבר הספיקה להתארגן, למה לא .. " שני ניכנסה ואמרה.
"בוקר טוב גם לך ..איפה מאי?" היא נתנה לי נשיקה בלחי והלכה לסלון.
"בבית היא אמרה שנבוא לאסוף אותה, רון אירגן לה משהו .." היא אמרה והחליפה ערוץ עם השלט.
"חיים שלי רון, בטוח הוא השקיע."
"כן היא נשמעה יותר מידיי מאושרת שדיברתי איתה בפלא מקודם."שני אמרה.

נ.מ רון-
הריאות הלכו לי זה מה שבטוח.
מאה בלונים ניפחתי, נשבע לא פחות מזה. אחים שלה עזרו לי אבל מזה בקטנה, איזה שתיים שלוש בלונים בחצי שעה, שיהיו לי בריאים אלה.
פיזרנו את הבלונים בחדר שלה, מילה לא היה מקום לזוז.
אם הייתם אומרים לי לפני שנה, שנתיים שאני אעשה דבר כזה הייתי צוחק לכם בפרצוף. זה לא ייאמן כמה אני אוהב את הילדה הזאת, כול יום אני מתאהב בה מחדש, ואני לא מגזים!
היא עדיין לא התעוררה, רק חסר לי שיתפוצץ בלון, אחלה שעון מעורר ליום הולדת.
הדלקתי את הנרות שעל העוגה, החזקתי את השקית של המתנה ביד וניכנסתי לחדר.
הנחתי הכול על השידה וניגשתי להעיר את המלאך שלי.

נ.מ נועה-
"נו מוכנות ליום כיף?" שני אמרה רגע לפני שניכנסו לספא של דודה שלה.
החליטה לפנק אותנו עד הסוף.
"ברור!" שתיינו ענינו וניכנסו לספא, מקום מדהים דודה של שני קיבלה אותנו יפה והכניסה אותנו לחדר עם המסאזיסטים הכי טובים בספא.
חיכינו בחדר שאנחנו לבושות כבר בחלוקים שהביאו לנו.
"שלום אנחנו המסאזיסטים שלכן .." ניכנסו לחדר שלושה גברים, כול אחד יותר שרירי מהשני, הם ניראו דוגמנים אחד אחד.
"אימא.." שני לחשה. " אני את הבלונדיני…" היא הוסיפה ואמרה והלכה ושכבה על המיטה לידו. שתהיי לי בריאה. מאי ואני שכבנו גם.
זה היה המסאז הכי טוב שעשו לי אי פעם, הם גם ניראו טוב גם ידיי זהב עוד משהו?
"וואי אימא, איזה מושלם זה היה." מאי אמרה תוך כדי שהיא מתמתחת ומתיישבת.
"שמחים שנהנתן ,להתראות .."
"ביי " חייכנו אליהם והם יצאו מהחדר.
"יוואוו איזה מעלפים, מילה אם לא הייתי עם גיא הייתי מתקשרת אליו .." שני אמרה והניחה את הפתק עם המס פלא שלו על המיטה בייאוש.
"גם לך הם השאירו מס פלא?!" אמרתי ושמתי את הפתק על המיטה לצד הפתק של שני
וגם מאי.
"טוב, אבל שלי היה יותר חתיך." שני אמרה בפרצוף מתנשא וישבה רגל על רגל על המיטה.
"ברור שני ברור." התחלנו להיקרע מצחוק אפילו לא מבינות למה. פשוט צוחקות עד כדי פיפי.
"טוב ייאלה בואו סתומות." אמרתי וצחקתי.

"יוואו איזה נסיך, תשבעי שהוא עשה לך את זה."
ישבנו בסאונה ומאי סיפרה לנו מה רון הכין לה בבוקר ליום הולדת.
"אני בהתחלה חשבתי שאני חולמת, הוא הפתיע אותי ממש, הלוואי עליי להתעורר כול בוקר ככה." מאי אמרה בחיוך.
"עכשיו הגיע הזמן למתנה שלנו .." הוצאנו אותה מהסאונה לעבר החדר שקיבלנו בספא.
"הפתעהה" צעקנו לה כשניכנסנו לחדר ששם חיכה לנו עוגה שעליה נרות דולקים וזיקוקים ועל המיטה מונח הקולאז' הענקי שהכנו לה והשרשרת שקנינו לה ומסביב לב ענק מעלי כותרת של ורדים אדומים.
"אתן לא מבינות איך אני אוהבת אותכן, אתן האחיות הכי מושלמות שיש בעולם, ואני מודה לאלוהים על זה שזכיתי להכיר בנות מדהימות כמוכן. תודה על היום הזה, תודה על הכול."
"די נו ריגשת," שני אמרה וחיבקנו אותה.
הן חברות מדהימות הן תמיד היו ויהיו שם בישבילי No matter what!
אחרי הספא הלכנו לשופינג וארוחה בארומה, זה פשוט היה יום מושלם!
חזרנו לבית שלי ונירדמנו שם עד הערב.
"ייאלה קומו שמנות!" אמרתי וזרקתי עליהן כרית.
השעה הייתה תשע, ישנו יותר מידיי.
"איזה טוב ישנתי!" מאי קמה ואמרה.
"גם אני, חלמתי שגיא בא היום." שני אמרה ועשתה פרצוף עצוב.
"מה הוא לא בא בסוף?" מאי שאלה.
"איזה.. צבא מגעיל, לא נותנים לו לצאת." היא אמרה בקול מבואס וכיסתה את עצמה עד מעל הראש בשמיכה.
היא מה זה קיוותה שהוא יבוא. מסכנה שלי.
"דיי חיים שלנו מה את צריכה אותו יש לך אותנו." קפצנו עלייה בחיבוק.
"מכוערות .." היא צחקה ואמרה.
תיקתקו בדלת הלכתי לפתוח.
"מצטערת תרמנו כבר…" זה היה ליאור. באתי לסגור את הדלת אבל הוא הצליח לפתוח אותה ולהיכנס.
" מה את אומרת… ולא בא לך לתרום עוד פעם?" הוא תפס אותי והניח את הידיים שלו על המותניים שלי וכרכתי את הידיים שלי סביב לצוואר שלו.
"אולי, תלוי למי .." אמרתי בהתגרות.
"לאגודת תנו לליאור נשיקה כדי לחיות." הוא חייך ונישק אותי.
"מצטערת לא יכולה לתרום יותר מיזה." ברחתי לו באמצע הנשיקה ועליתי במדרגות לעבר החדר שלי, שנייה לפני שפתחתי את הדלת הוא תפס אותי מאחורה, הוא חיבק אותי ונישק אותי בצוואר.
"דיי…" צחקתי והסתובבתי אליו כשהוא עדיין מחבק אותי.
"אז תביא נשיקה .." הוא אמר והצביע על הלחי שלו.
התקרבתי כדי לתת לו נשיקה אבל הוא תפס לי את הפנים ונישק אותי, הנשיקה זרמה בעדינות, יכולתי להישאר ככה שעות.
"ביי לכם אנחנו צריכות להתלבש." שני ניתקה אותי מליאור הכניסה אותי לחדר וזרקה משם את רון. מתי הוא בא?!
"מתי רון הספיק לבוא?!" שאלתי והתיישבתי על המיטה.
"כניראה שהיית עסוקה מידיי עם ליאור, הוא בא איתו ביחד." שני אמרה
"הא אופס .."
התארגנו עם פול ווליום מוזיקה כמו שלושה משוגעות, מתחילות לשיר עם האיילנר. קיצ' אם היה שם מצלמה הייתי קוברת את עצמי מתחת לאדמה.
"איך השמלה?" יצאתי מהחדר אמבטיה שבחדר שלי לבושה בשמלה שקנינו היום.
שמלה שחורה קצרה עם מניפה כזאת מסביב באיזור המותניים.
"שמללה מעלפת! יפה שלי את ניראת מדהים.." שני אמרה לי.
"אין יש לי אחיות מהממות!" מאי צעקה וחיבקה אותנו.
"אוהבת אתכן." אמרתי וחיבקתי אותן בחזרה.
אין הן דם מדמי, בשר מבשרי, הבנתם תפואנטה. אני מתה עליהן.
'ייבשתן אותנו רדו כבר!' ליאור שלח לי הודעה. מסכנים, באמת ייבשנו אותם.
'אנחנו כבר באות' שלחתי לו.
"טוב בננות החמודים למטה כבר משתגעים אז ייאלה לרדת .." אמרתי וגררתי אותן מחוץ לחדר.
"רק שפריץ אחרון..זהו מוכנה." מאי אמרה ויצאה.

נ.מ שני-
סיימנו להתארגן וירדנו למטה.
מוזר …על הספה ישבו שלושה אנשים. לפי מה שזכור לי לא הזמנו עוד אנשים.
סידרתי את השיער במראה ליד הדלת.
"טוב שני אנחנו יוצאים המונית הגיעה …" ליאור אמר לי.
"שנייה אני רק מסדרת את השיער,"
"הא אין כול כך מקום במונית אבל אל תדאגי הזמנו עוד אחת היא צריכה להגיע כול רגע.."
"מה? מ זאת אומרת אתם נותנים לי לבוא לבד? מניאקים!"
"מה נעשה אין מקום ..ייאלה ביי אוהבים אותך." נהג המונית צפר להם הם שלחו לי נשיקה באוויר ויצאו מהבית. חראות השאירו אותי לבד אוופ '
"שונאת אותכם!" צעקתי.
התכופפתי כדי להרים את הסיכה שנפלה לי וחזרתי להסתכל במראה.
"גיא? מה אתה עושה פה?" הייתי בשוק. הוא אמור להיות בבסיס, שמישהו יצבוט אותי ניראה לי שאני התחלתי להזות.
"הגעגועים הרגו אותי.." הוא התקדם אליי ונישק אותי. הלב שלי הפסיק לפעום לרגע.
התגעגעתי אליו כולכך, לנשיקות שלו לחיבוקים שלו אפילו לקול שלו.
שאלוהים יעזור לי מה חודש בלעדיו גורם לי להרגיש. א
אני רוצה אותו איתי כאן כול הזמן!
"אני לא הוזה נכון..?" שאלתי שהתנתקנו והסתכלתי על עינייו.
"לא יפה שלי אני באמת פה." הוא צחק ואמר והסיט את שיערי למאחורי האוזן.
חיבקתי אותו הוא חיבק אותי בחזרה.לא רציתי לעזוב. אבל אז שמענו את המונית.
יצאנו לעבר המונית כול הדרך לא התנתקנו אחד מהשניה.
הגענו למועדון הרמנו כוסית לכבוד מאי, צחקתי שראיתי את הועה יורקת חצי מהשוט שלה.
"איכס." היא ירקה ואמרה.
"אני מאוהב!" ליאור צחק ואמר ונישק את נועה בלחי כשהיא יושבת עליו.
היא ואלכוהול לא חברים טובים, הצדיקה היחידה מבין כולנו.
קמנו לרקוד השתגענו על הרחבה. אחרי כמה זמן הרגשתי שצימאון תוקף אותי.
"הלכתי לשתות." אמרתי וניגשתי לבר.
"אפשר בקבוק מים בבקשה?" אמרתי לברמן.
"מצטער בדיוק נגמר, אולי משהו אחר?" הוא שאל אותי.
מה הוא רציני איתי, אני צמאה רצח.
"קחי עליי." איזה אחד ניגש אליי והביא לי בקבוק מים.
הבקבוק היה סגור, אין מה לחשוש. נכון?
"וואי תודה." חייכתי אליו והוא הלך. הוא התיישב על כיסא ליד הבר והגניב אליי מבטים.
'תרגעי כולה הביא לך מים.' הרגעתי את עצמי.
פתחתי את הבקבוק ולקחתי שלוק קטן, המים היו רגילים, לא יודעת אני כול כך צמאה שגמרתי כבר חצי מהבקבוק.

יום למחרת –
נקודת מבט של שני-
"אווצ' הראש …" פקחתי את העיניים בקושי והבטתי הצידה.
דיי זה לא קורה לי.


תגובות (5)

אוקיייייי קראתי את כל הפרקים והתאהבתייייייייי את מוכשרת ברמות תמשיכי מהרר

16/03/2014 01:58

סוף סוף המשכתתתתת
תמשיכייייייי דחוףףףךךך

16/03/2014 06:35

מתה להמשיך אבל אין קוראים :(

16/03/2014 12:41

הכרחתי את חברות שלי לקרא והם מתות על הסיפור הזה אבל אין להם משתמש לתגובות אז הם ביקשו שאני יגיד לךך פליז תמשיכיי

16/03/2014 20:27

יש מלאאאאאאאא קוראים!!
תמשיכי בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
עכשיוו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/03/2014 11:58
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך