איטס אה לאב סטורי [הקדמונת+פרק 1]

trueStory 31/01/2013 714 צפיות תגובה אחת

אני לא מפסיקה לחשוב עליו. לדמיין שהוא איתי עכשיו , לדמיין שהוא מנשק אותי , לדמיין שהוא פה ליידי .. אני לא יכולה להוציא אותה מהראש שלי..
היי, אני נטלי :> שיער חום כהה , עניים ירוקות , גובה ממוצע כזה..
אף פעם לא הייתי מקובלת בחברה כמו כולם . כשהייתי ביסודי לא היו לי הרבה חברות וברוב ההפסקות הייתי יושבת לבד.. עכשיו כשאני בכיתה ט , אני לא לבד , ישלי את אליס , החברה הכי טובה שלי.. היא גדולה ממני בחצי שנה , שיער בלונדיני עניים ירוקות כמו שלי , נמוכה ממני בקצת ואנחנו תמיד מסכימות על הכל , היא הבן אדם היחיד שאני סומכת עליו בכל העולם ..
אז נחזור להתחלה,
"הוא" זה ג'ייק . ג'ייק למד איתי ביסודי.. מכיתה ג אני מאוהבת בו . כן כן , עד עכשיו.
אני מאמינה בכל הלב שלי שג'ייק הוא אהבת חיי. תמיד חשבתי שהוא לא שם עלי , תמיד חשבתי שאני צריכה לשכוח ממנו כמה שיותר מהר בשביל לא להיפגע:\
יום אחד, עוד בכיתה ו- באתי לבית הספר באיחור, זה היה בשיעור לשון והמקום היחיד ההפנוי היה ליד ג'ייק, נכנסתי לכיתה לאט והתיישבתי באי נעימות על ידו . אני זוכרת שברגע הזה , הלב שלי פעם בחוזקה.
"נטלי , נכון ? " שמעתי את קולו של ג'ייק .
"מפתיע שאתה זוכר .." אמרתי לו בהיסוס,
"למה שאני לא אזכור שם כזה יפה ? " הוא אמר והזיז לי את הפוני מאחורי האוזן .
"שששששששששששששקקקקקקקט!" צעק אדון סמית וניגש לשולחן שלנו..
"א..א..אני מצט..ערת אדון סמית " לחשתי בקול רוטט .
אני וג'ייק העברנו את כל השעה בלצחוק על הפאה הנוכרית של אדון סמית והגבה המחוברת שלו, זה היה הרגע הכי נחמד שהיה לי ביסודי ..
אבל בעצם זאת רק ההתחלה ..


תגובות (1)

נשמע נחמד תמשיכי :-)

31/01/2013 15:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך