איך אהבה משחקת בך

03/12/2011 515 צפיות 5 תגובות

ילדה אחת בשם שירן הייתה עיוורת.
חברתה הכי טובה (שלי)ושירן מאוהבות באותו הילד(מתן).
אך מתן מאוהב בשלי.לשלי יש כישורי שירה אך לא חושפת אותם בפני אף אחד.שלי הבטיחה לא לספר לאף אחד ששניהם מאוהבות באותו הילד.יום אחד הם שיחקו באמת או חובה והיא אמרה למתן שהיא מאוהבת בו והם נעשו חברים.לשירן נשבר הלב והיא רבה עם שלי והם כבר לא היו חברות בכלל.יום אחד היה יום כישרונות צעירים בביה"ס.והיא החליטה שבגלל שהיא רואה ששלי משחקת במתן היא תגרום לו לפקוח תעיניים ולראות שהיא שווה את האהבה שלו. היא שרה שיר ובסוף אמרה שזה מוקדש למתן.הוא התאהב בה.
כדי לראות בהמשך איך הם ניהיים ביחד ואיך ממשיך סיפור האהבה חכו בסובלנות.


תגובות (5)

היי דני. הסיפור נשמע מעניין אבל חסר פה הרבה דברים:
אולי כדאי שתרחיבי קצת על הנושאים השונים, לדוגמה: איך שירן גילתה ששלי משחקת במתן, על היום שבו שיחקו אמת או חובה, לפרט קצת יותר על הדמויות…
אחרת הסיפור לא ברור והוא מה שנקרא "יבש" מבחינה ספרותית :)
מקווה שתיקחי את העצות שלי למקום חיובי בלבד.

03/12/2011 10:47

אני מסכימה עם ירדן ואני רוצה להוסיף לדבריה שתפרטי גם עלך העיוורון איך היא שרדה, איך הן נהיו חברות כך, איך מתן הגיב לכך.. אך אני חייבת להגיד שהעלילה מעניינת.

04/12/2011 08:52

מסכימה עם שתיהן, (את/ה בן או בת?)

04/12/2011 08:58

מסכימה עם ירדן ומיל.. העלילה מעניינת אבל חסר "בשר", כלומר תיאורים, התחלה, וכמובן שגם אורך יכול לעזור (בסיפור, הרבה פעמים המראה מקבע את הקורא. אם ממבט ראשון הסיפור נראה ארוך, עם פסיקים ונקודות ופסקאות מסודרות, זה יוצר אצל הקורא את הרצון לקרוא את אותו סיפור.
לעומת זאת, סיפור קצר ללא סימני פיסוק או פסקאות יוצר אצל הקורא ריחוק, והוא יתקשה להתחבר לסיפור.)
תיאורים חשובים גם הם להרגשה של הקורא. אם בסיפור יש הרבה תיאורים, רוב הסיכויים שהקורא ירצה להמשיך לקרוא את הסיפור.

כמובן שזאת רק ביקורת בונה, אל תיעלבי (ואם פגעתי אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה, אל תתייחסי לתגובה הזאת)

ממני לוסי (:

04/12/2011 09:01

קרן אני בת….. וגם ירדן..

05/12/2011 11:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך