A DREAM ADI
קצר, רק לניסיון .. הפרקים יהיו ארוכים ואני יעבוד עליהם הרבה:) מקווה שתקראו ושתרצו המשך ❤❤

איך הוא לא שם לב אליי?! פרק 1 ✌ ניסיון ✌ ✌

A DREAM ADI 14/08/2013 961 צפיות 2 תגובות
קצר, רק לניסיון .. הפרקים יהיו ארוכים ואני יעבוד עליהם הרבה:) מקווה שתקראו ושתרצו המשך ❤❤

״נו רייצ׳ל! קומי כבר להתארגן! אנחנו נאחר!״ צעק ג׳וש.
שאני מתחילה סיפור? אני לא יכולה להפסיק, המתח הורג אותי… התחלתי לקרוא במהירות את הפסקה האחרונה.
״שנייה!!״ צעקתי חסרת סבלנות, ו…סיימתי. בדיוק מתי שג׳וני חטף את הספר מידיי.
עוד חצי שעה בדיוק, יש טקס מצטיינים של בית הספר בפנימייה.
כמעט כל שנה אותם מצטיינים! אז מה זה שווה לבוא?!
לבשתי את זה : http://m.nastygal.com/clothes_exclusives/cheyenne-chambray-shirt
בלי הנעליים! ונעלים כאלה : http://m.nastygal.com/shoes_sandals/leyla-studded-sandal-black z
״מוכנה?״ ג׳וני שאל מהצד השני של דלת השירותים.
״כן״ אמרתי בחיוך ויצאתי . בדרך כלל אני מביאה את הבגדים שלי לחדר של ג׳וני וג׳וש, כי אני לבד בחדר, מחכה לשותפה.
נכנסנו לאולם הספורט, כמו בית ספר ממש. כל הילדים התיישבו בסדר מבולגן של כיתות, כל אחד איפה שרצה. חיפשתי את טיילר בעיניי, ראיתי אותו מדבר עם חבר שלו.. למה הוא כל כך חתיך?! הוא התתקדם לעברנו.. בטח ישב ליד האחים שלי. וכן, צדקתי. המורה התחילה לדבר ולהציג את המצטיינים, אני תמיד אחת מהם! כמעט בהכול.. אני חרשנית כן.. יש לי מאה בכל המקצועות חוץ מתנ״ך 95 וככה גם מדעים. שקעתי המחשבות על כמה שטיילר חתיך ולמה כל פעם שאני בחדר, אחים שלי וטיילר באים לשגע אותי והוא לא שם לב אליי?! 'רייצ׳ל תתרכזי' חשבתי לעצמי, אבל אני לא יכולה!
״רייצ׳ל״ שמעתי את ג׳וש לוחש, ״רייצ׳ל״ לחש שוב, ״מה?!״ אמרתי בקול חלש וכולם הסתכלו עליי. למה? ״המנהלת קראה לך״ לחש, אהה! יואווו! התייצבתי והלכתי לקחת את התעודת הצטיינות שאני אפילו לא שמתי לב באיזה מקצוע זה. לחצתי למנהלת את היד בחיוך וחזרתי לשבת במקומי.
המנהלת המשיכה לקרוא את שמות המצטיינים וחילקה תעודות הצטיינות, ושוב קראה לי, ואז שוב, ושוב ושוב, ואז שוב פעם, והפעם גביע. על השתתפות בכדורסל. אז.., שש תעודות וגביע. איזה כיף! סוף כל סוף הטקס הזה נגמר, ״רייצ׳ל, לחדר שלנו עכשיו״ אמר ג׳וני. מה עכשיו?! טיילר וג׳וש דיברו על משהו, ישש! הוא בא איתנו ועכשיו אח שלי יעשה לי פדיחות? ג׳וני וג׳וש מאוד דואגים לי וכולם מכירים אותם ויודעים שאיתם לא מתעסקים ובעיקר לא באחותם. אני אחותם התאומה! הם תמיד מעירים לי ומציקים לי, ויש פעמים שאני נהיית ה'אמא' החלופית שלהם. עצוב לשמוע את זה שאין לי אמא. ההזכרה מתקיימת בעוד שבוע ואני כרגע לא יודעת מה לעשות. אני לא מכירה אותה בכלל, פשוט… היא עדיין אמא שלי.. התקדמנו לחדר של האחים שלי , ״ג׳ון, אני חייבת להתקלח, או שתבוא אליי לחדר״ אמרתי, סתם אמרתי, אני פשוט חייבת להמשיך את הסיפור, לא לעשות פדיחות מול טיילר שאח שלי מעיר לי, גם לא רוצה להיות לידו.. ״אז לחדר שלך״ קבע ג׳וש, גם הוא בעניין?! ״טוב, ביי אחי״ אמר טיילר בקולו החמוד והלך.. נכנסנו לחדרי והם התיישבו על המיטה, לקחתי את הספר שהשארתי פתוח כדיי שאני ישמשיך לקרוא שנחזור, וחזרנו. ״רייצל״ קרא ג׳וש ולא התייחסתי, עשיתי כאילו שאני קוראת והתיישבתי בכסא בסיפרייה, ״רייצ׳ל!״ צעק צעקה חלשה ג׳וני, ״מה?!״ צעקתי חלש, ״מה קורה לך בזמן האחרון? את פשוט מעופפת״ אמר ג׳וש, ״את לא מקשיבה״ ״ולא מרוכזת״ כל אחד אמר משפט, ״זה בגלל….״ ניסיתי להמציא תירוץ, ״בגלל מה?״ שניהם אמרו ביחד, ״רייצ׳ל, אנחנו מכירים אותך יותר מדיי זמן ו..״ התחיל ג׳וש, ״את מאוהבת״ אמר ג׳וני. ״אני? פחחחחחחח׳ לא..״ אמרתי במהירות והם הסתכלו עליי במבט של ׳את רצינית עם עצמך?!׳ "מה?!" צעקתי, "אז מה?! אסור להיות מאוהבת?!" צעקתי, "רייצ'ל, קודם תרגיעי את הטונים, וספרי לנו מי בר המזל?" אמר ג'וש, "בר מזל.. אמ.. למה זה עניינכם?" שאלתי ועשיתי מבט. ג'וני התחיל לדבר ,"ענייננו?" "את יודעת כמה אנחנו אוהבים אותך" אמר ג'וש ושניהם התקרבו אלי, הסתכלתי עליהם במבט לא מבין, "נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו" "נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו" שניהם חפרו, "די!" צעקתי שיפסיקו כבר! שניהם הפסיקו. ״אני לא מאוהבת ואין שום בר מזל, עכשיו לכו לטיילר ל…״ התחלתי לצעוק, ״טיילר!״ אמר ג׳וש ופגע בול, ״מה?!״ אמרתי בכעס, ״טיילר את, אחותי, תאומה שלי, חלק מבשרי, מאוהבת בחברינו הטוב , טיילר״ אמר ג׳וני בהתגרות ועשה לי עם הגבות, ״ממש, טיילר פחח! טיילר? פחח!״ אמרתי מהר, ״מכחישה״ אמא ג׳וש. ״אני לא אוהבת את טיילר!״ אמרתי בעצבנות, ״את זה אנחנו עוד נראה..״ אמר ג׳וני. הוא הוציא את האייפון שלו, וחייג למישהו. הא אחי מה קורה?״ התחיל לדבר, ניצלתי את הזמן להתקשר לבל אחת מחברותיי הטובות.
״הלו?״
״בלוש מה קורה?״ שאלתי.
״מעולה.. מה איתך? אגב, יש לי הרבה מה לספר לך״ אמרה,
״יואוו! גם לי! תבואי עכשיו לחדר שלי ותביאי את היילי איתך זה דחוף!״
״סבבה 5 דקות אנחנו אצלך״
״מעולה, ביי בלוש״
״ביי ריי:)״
הקו נותק.
לפתע הדלת של החדר נפתחה, טיילר?! ג׳וש!!! אני יהרוג אותו!
״טוב ביי ריי אנחנו הולכים״ אמר ג׳וני.
״עם את רוצה תבואי אלינו לחדר אחרי שתתקלחי״ אמר ג׳וש, נו באמתתת!!
הם יצאו וסגרו את הדלת, הוא עוד פעם לא שם לב אליי..!


תגובות (2)

תמשיכי

14/08/2013 09:16

יפה רצח תמשיכי ש לי הצעה לסיפור רק עם לא אכפת לך אני יגיד לך שתהיה לה שותפה שהיא ההפך הגמור ממנה שהיא שונא רים שמה פס על הלימדים מתלבשת יותר יפה מה שהכי אכת לה זה הלבוש ושהם כאלו ישנו אחת את שנייה והן יהפכו לחברות הכי טובות לשלישיה על בלה שהיא האמצע מה את חושבת?

14/08/2013 09:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך