סוואגית סלינטור
סורי שההקדמה כזאת ארוכה אבל מה לעשות.בהמשך העונה יצטרפו עוד דמיות

איך היתאהבתי…(עם ערסים) הקדמה ארוכה

סוואגית סלינטור 21/09/2013 1601 צפיות 11 תגובות
סורי שההקדמה כזאת ארוכה אבל מה לעשות.בהמשך העונה יצטרפו עוד דמיות

היי קוראים לי אלינור רוסו סטיילס אני בת 15 וחצי אני עולה לכיתה ט' אבל לא בפנימייה שלי שגרתי בה עד עכשיו בישראל שם גרים אבא שלי ואח שלי איך היתגעגעתי אליהם אז בואו אני יספר לכם איך אני נראית יש לי שיער שחור ארוך עם משהו שהיה פוני בשני הצדדים השיער שלי ארוך חלק מדורג והקצוות שלי צבועות בוורוד .ויש לי עיניים כחולות אפורות בהירות אני די נמוכה 1.61 ואני לא שמנה אבל לא רזה הרבה אומרים לי שאני כוסית ברמות אבל למי אכפת ….
אז בואו אני יספר לכם קצת על עצמי לפני חמש וחצי שנשים עזבתי את ישראל לבד לפנימייה בחול לפנימייה של ילדים די מופרעים כי פעם אחת שיעמם לי אז שרפתי את אולם הספוט ביג דיל אבל מי משאיר לילדה משועממת בת 10 מצית כאלו הם אשמים אז ככה הגעתי לארצות הברית לבד לפנימייה הם לא הצליחו לחנך אותי כל כך אני עדיין עושה בעיות ואני לא כל כך טיפשה אני יודעת מה שצריך חולה על מסיבות לא קיימת מסיבה שאלינור רוסו סטיילס לא הייתה בה אני שותה חופשי ואני מעשנת נרגילה לא ניסיתי סיגריות בחיים לא יצא ומקווה שלא יצא זה ממכר אתם יודעים אני חולה גם על מרוצי מכוניות זה הכי כיף שיש לנצח אותם לקבל תמכוניות שלהם את הכסף שלהם שהם מהמרים עליו ומפסידים כל פעם מחדש ….
אהבה אין ולא היה יש לי חבר הכי טוב שמריק מני את כולם הוא חבר של אח לי ביקש ממנו לישמור עליי משהו שאנחנו מחיקים זה עניין הלבוש אני מתלבשת איך שבא לי הוא החבר היחידי שלי כום הגיעו לשם בגיליים יותר גדולים אז אף אחד לא רוצה להיתחבר לילדה ששרפה את אולם הספורט בגיל 10 אף אחד לא מבין שגם לי יש רגשות שגם אני רוצה חברים בעצם רק אחד מבין נאור כהן החבר הכי יוב שלי בן 16 וחצי שיער חום כהה עיניים ירוקות גבוהה קוביות מארניס הערס היחידי בארצות הברית נראה לי הוא דומה לי רק שהוא מזיין בנות על בסיס יום יומי והוא נשאר פה הוא לא עובר איתי איך פאקינג אני הולכת להיסתדר בלעדיו מי ישמור עליי ?
לירן רוסו סטיילס בן 16 וחצי עולה לכיתה י' גר עם אבא שלי אחותי הקטנה בפנימייה בארצות הברית פנימייה של מופרעים אני לא מאמין שזאת אחותי טוב השנה היא חוזרת מענייין מה איתה מה היה לה שם איך היה לה שם אני מקווה שבסדר.
אז ככה יש לי שיער שחור ועיינים כחולות כמו הים אני גבוהה עם קוביות ומארניס יש לי עגי בגבה ובאוזן.
אין אחת שלא רוצה אותי כי לירן רוסו סטיילס זה מותג אגב מותגים אני מוטגיסט בטירוף נו מה אבא טחון עורך דין אף פעם לא בבית נותן לי כסף כדי לפצות על זה מה אני לא ינצל את זה ?
חולה על מסיבות אנדרנלין הדבר הכי טוב שהמציאו שותה מעשן הדברים הכי טובים בחיים.
אחותי חוזרת מקווה שיהיה טוב חוץ מזה אצלנו בראשון לציון התיכון והחטיבה ביחד (המצאתי את זה אין לי מושג) מעולה אני יוכל לישמור עליה.
אסי מרציאנו בן 16 וחצי מראשון לציון בלונדיני מארניס עיינים ירוקות כחולות חומות זה יפה רצח טוב מין הסתם כל דבר יפה אצלי קוביות גבוהה חיוך כובש כל אחת גר אם אמא כפרה עליה עגיל בגבה המלך של הסטציונרים ושל המסיבות שותה מעשן חופשי מוזיקת דיכאון חולה עלייך הצלת לי את החיים!!!!!!!!!
רז אטיאס בת 15 וחצי עולה לט' מראשון לציון שיער חום שטני בהיר עד התחת חלק למעלה ובקבקוקים למטה יחסית גבוהה ורזה עינים חומות רגילות יש לי יופי רגיל כזה מה לעשות אין חבר היה לא הלך ניפרדנו וניגמר טוב פאק אשכרה אלינור חורת מעניין עם היא היתנתה היתגעגעתי אליה גם שני.
שני בן בסט בת 15 וחצי עולה לט' בלונדינית שטנית שיער גלי ארוך עיינים ירוקות גבוהה ורזה כן אני מושלמת טוב לא נגזים החברה הכי טובה שלי חוזרת פאר אשכרה חמש וחצי שנים לא ראיתי אותה מקווה שיהיה טוב איו אהבה הייתה ונגמרה מצוין עם טל לוי נסיך שלי .
טל לוי בן 16 וחצי עולה לי' מראשון לציון שיער חום בהיר נוטה לבלונד מארניס עגיל באוזן קוביות גבוהה חלום של כל אחת סטציונר מאז שהקשר ביני לבין שני נגמר אבל הכל טוב ידידים טובים.


תגובות (11)

ראיתי שאת אוהבת סיפורי ערסים ורצית שנמליץ אז את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי – ״התאהבתי בערס ?״

21/09/2013 07:05

אני קוראת את הסיפור שלך הוא ממש יפה אבל אהבת את ההקדמה?

21/09/2013 07:06

אני ממש אהבתי ומחכה שתמשיכי

21/09/2013 07:08

אבל מאוד יפה, רק המלצה
כשאת מתחילה לספר על מישהו חדש שימי שורה רווח וגם סימני פיסוק מאוד חשוב..

21/09/2013 07:09

רעיון מהמם אבל בלי סימני פיסק זה מבלבל

21/09/2013 07:28

פיסוק סורי

21/09/2013 07:28

ממש ממש יפהה אבל תקפידי על יותר סימני פיסוק קצת התבלבלתי :)
ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי פרחי מונטריי :)

21/09/2013 07:32

ממש אהבתי את ההקדמה ואני מחכה כבר לפרק הראשון
את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי "בואי ילדה קטנה…"

21/09/2013 07:33

ואני קוראת את ילדה קטנה אני קוראת מלא סיפורים

21/09/2013 07:35

ואת שלי ? חחחח :)
אה ואני נכנסתי לעוד כל מני דברים שכתבת פה ואת כותבת ממש יפה ♥♥♥

21/09/2013 07:37

את כותבת יפה מאוד!
אבל בלי סמני פיסוק זה ממש מבלבל…

03/10/2013 03:05
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך