סוואגית סלינטור
נ.ב אדם בלונדיני מארניס פרוע עיינים כחוות אפרות כהות גבוהה קוביות ועגיל בפטמה ובגבה .נ.ב2 זה לירן לא לירון5 תגובות ממשיכה

איך היתאהבתי…פרק 10

סוואגית סלינטור 27/09/2013 1002 צפיות 5 תגובות
נ.ב אדם בלונדיני מארניס פרוע עיינים כחוות אפרות כהות גבוהה קוביות ועגיל בפטמה ובגבה .נ.ב2 זה לירן לא לירון5 תגובות ממשיכה

"למה אתה שואל?"שאלתי אותו "כי את מחייכת מאוזן לאוזן"אמר לי "כלום ממש כלום"אמרתי ועליתי .
ניכנסתי לחדר החלפתי לפיג'מה וקחתי תלפטופ ניכנסתי לפייסבוק וראיתי הצאת חברות מ-אדם אברבנל אישור.דחה אישרתי והיתנתקתי מהפייסבוק שמתי תלפטופ בצד ונירדמתי עם חיוך.
____________________________________________________________________
קמתי בבוקר מהשעון המעורר המעצבן שלי וניזכרתי מה קרה אתמול ניזכרתי באדם ובנערים ווי איזה כיף היום יום שישי.
ניכנסתי לישטוף פנים ולצחצח שניים שגמרתי יצאתי לבשתי חולצת בצפר כחולה ושורט תכלת אפור עם קרעים גבוהה עם שלוש כפרתורים אספתי את השיער לקוקו גבוהה ורציתי לקחת את הסוטשרד של דם הוא מזה יפה אז אני אשאל אותו 'תגיד אני יכולה לשים סווטשרד שלך לבצפר?"שלחתי לו 'בכיף קחי אותך מתנה' הוא שלח לי 'רציני?'שאלתי אותו 'כן יש לי עוד אחד דומה אבל אנחנו עדיין הולכים להיפגש' שלח לי 'אוקיי באיז השעה אתה מסיים היום לילמוד?' שאלתי אותו 'בשתיים' ענה לי 'כנל אז אני לומדת בתיכון גרין תבוא תאסוף אותי ונצא מתאים לך?' שלחתי 'כן אבל אני רוצה לעשות לך הפתעה' כתב 'זורם ביי נשמות' שלחתי לו 'ביי יפהשלי' שלח לי וככה גמרנו את השיחה.
ירדתי מטה וראיתי את לירן עם חברים שלו בבריכה.
"יפהשלי בואי לפה"הוא אמר לי לקחתי שקית שוקו ויצאתי החוצה הייתי עם הסווטרד אבל לא סגרתי אותו "אה?"אמרתי לו "מזה הסווטשרד הזה?"שאל אותי בפרצוף חושד אני ממש לא אומרת לו של מי זה בואו נשחק אותה ראש קטן "סווטשרד"אמרתי לו "של מי זה?"הוא שאל "של ידיד שלי"ענייתי לו "ולמה זה אצלך?"שאל אותי יואו חופר "כי הוא שכח את זה אצלי ואני אוהבת אותו אז הוא אמר לי שאני יכולה לישמור אותו עוד בייייייי"אמרתי לו והלכתי לפני שיספיק להמשיך לחפור לי ולגרום לאיחורי.
"אלי יפה שלי"שמעתי קוראים לי וראיתי את טל "נסיך שלי"אמרתי וחיבקתי אותו "איך את?"שאל אותי "בסדר עניתי לו "היי היי היא שלנו "אמרו רז ושני וחיבקו אותי וצחקנו. "טוב דברי אית" אמר בחיוך וחיבק אותי וחייכתי עליו .
"פרטים עכשיו"אמרה רז אנחנו בהפסקה "על מה פרטים?"שאלתי "על בעל הסווטשרד"אמרה שני "כמו שאמרתי לאח שלי של ידיד"אוי נו באמת אנחנו לא מאמינות לבלושיט הזה"אמרו "אוקיי אתמול שחזרתי מהפארק ראיתי חבורת מסוממים אחד מהם תפס אותי והכניס אותי למין סמטה כאת הוא נישק אותי ובא לעשות אתן יודעות מה שברגע שהוא בא להכניס לי יד לחולצה הזזתי אותו ממני וצעקתי הצילו וא איזה מישהו בשם אדם עזר והיה לי קר אז הוא הביא לי את הסווטשרד ואמר לי שאני יכולה לישמור אותו ואנחנו ניפגשים אחרי בצפר"אמרתי להן "אעאאעעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעעעעעעאעאעאעאע"הן צרחו ואני צחקתי.


תגובות (5)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

27/09/2013 07:57

תמשיכיייייי

27/09/2013 08:08

אמרתי לך כבר שאני אוהבת את הסיפורים שלך ?תמשיכי :)

27/09/2013 08:55

תמשיכי ועכשיו את השלמות הזאתת!!!!!
♥♥♥

27/09/2013 09:24

תמשיכי,אני מכורה ;)

27/09/2013 09:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך