סוואגית סלינטור
טוב שבת שלום תראו איזה פרק 3 מתחים 5 תגובות ממשיכה אם אני יספיק היום אם לא מחר LOVE YOU

איך היתאהבתי…פרק 11

סוואגית סלינטור 27/09/2013 1083 צפיות 2 תגובות
טוב שבת שלום תראו איזה פרק 3 מתחים 5 תגובות ממשיכה אם אני יספיק היום אם לא מחר LOVE YOU

"אוקיי אתמול שחזרתי מהפארק ראיתי חבורת מסוממים אחד מהם תפס אותי והכניס אותי למין סמטה כאת הוא נישק אותי ובא לעשות אתן יודעות מה שברגע שהוא בא להכניס לי יד לחולצה הזזתי אותו ממני וצעקתי הצילו וא איזה מישהו בשם אדם עזר והיה לי קר אז הוא הביא לי את הסווטשרד ואמר לי שאני יכולה לישמור אותו ואנחנו ניפגשים אחרי בצפר"אמרתי להן "אעאאעעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעעעעעעאעאעאעאע"הן צרחו ואני צחקתי.
____________________________________________________________________
~צלצול~
נגמר היום והלכתי לכוון השער .
הגעתי לשער וראיתי את אדם עומד שם נשען על מכונית שהיא כנראה שלו הוא היה עסוק בפלפון אז כנראה שהוא לא ראה אותי, היתקדמתי עליו "מכונית שלך?"שאלתי והוא קפץ מהמקום "הבהלת אותי"הוא אמר "שמתי לב " אמרתי לו "לא ענית לי על השאלה"אמרתי לו "כן שלי"אמר "פשששש אני מבינה אתה טחון"אמרתי לו ביוך תחמני "אכן"הוא ענה לי בחיוך תחמני תוך כמה שניות שנינו היתפוצצנו מצחוק אחרי כמה דקות של התפוצצות מצחוק נכנסנו למכונית שלו "סוו לאן נוסעים?"שאלתי אותו "הפתעה זאת הפתעה אלב אני אצטרך לחסות לך את העיניים בשביל הק'ץ"אמר לי "פחחח' אתה חיי בסרט שאני אתן לך לחסות לי תעיניים"אמרתי לו "נו שתפי פעולה נשמה"אמר לי "חסר לך שאני לא אוהב את זה"אמרתי לו "יש!!"הוא חיסה לי את העיניים ונסענו.
~נקודת מבט לירן~
גמרתי את הבצפר והלכתי הביתה עם טל ואסי נכנסנו לבריכה היינו שעתיים לא רצינו לצאת היינו עם בירות ונרגלה אבל כבר מאוחר ואלי עוד לא הגיע "אחי מה יש אתה נראה מודאג"אמר אסי "פשוט אחותי הייתה אמורה לחזור כבר"אמרתי "נו תקשר עליה כדי שנוכל להזמין בנות ועוד מהחבר'ה"אמר טל "צודק"אמרתי חייגתי עליה אחרי ארבע צילצולים היא ענתה "איפה את?"שאלתי אותה ישר בקול תוקפני ועצבני "וואו רילקס (תירגע) אני אם חברות"אמרה לי יש לי תחושה שהיא משקרת לי ושהיא בחור בוא נבחן אותה ;) "אה אני טל ואסי בבריכה ואנחנו רוצים להזמין עוד ילדים ולעשות מסיבה בואו הביתה"אמרתי לה "אמ אנחנו לא יכולות אנחנו עושות שופינג אבל אולי נבוא יותר מאוחר"היא אמרה לי "למה יש לי תחושה שכל מה שאת אומרת זה בולשיט ושאת אם בחור?"שאלתי אותה "תחושה"אמרה לי "טוב תבואו שתסיימו"אמרתי לה "טוב ביי"אמרה וניתקנו "נו רגוע נשמה?"שאל אסי "כן יאללה תזמינו אנשים אנחנו עושים קריוקי עם כוסיות"צעקתי ועשינו לחיים עם הבירות וישר כל אחד הלך לפלפון להזמין את כל העולם ואישתו.
~נקודת מבט אלינור~
פאק אני יתקשר לבנות "חברות בשופינג?"שאל אותי אדם "אני יודעת שאתה מחייך עכשיו"אמרתי לו וגם חייכתי תחמני כמו שאני בטוחה שהוא מחייך "פששששששששש' יפה לא אכחיש זאת"אמר וצחקנו שלחתי הודעה לבנות ' אם מישהו שואל אנחנו בשופינג' כתבתי להן אחרי חצי שעה הגענו.
אדם החזיק אותי שאני לא אפול ואחרי 10 דקות של הליכה הגענו והוא הוריד לי את המטפחת "וואו זה מדהים"אמרתי.
~נקודת מבט רז~
"טוב אנחנו בשופינג"אמרתי לשני "מה?"שאלה "אלי ביקשה מאיתנו שאם מישהו שואל אנחנו בשופינג" אמרתי לה "אוי שמעתי לירן עושה מסיבה אז לא נוכל לבוא באסה"אמרה "לא נורא באלך להזמין סרט?"שאלתי אותה היא הנהנה עם הראש והחלטנו לעשות מרתון סטאפ אפ ואז מרתון דימדומים. הכנתי פוקפורן ושתייה והיתיישבתי לידה צלצל לי הטלפון "הלו"עניתי שמתי על רמקול וסימנתי לרז להיות בשקט והיא הנהנה "רז יש לי תחושה שאלי לא איתכם והיא סתם מאכילה אותי חרא איפה היא?"הוא שאל אני היסתכלנו אחת על השנייה ולא ידענו מה לעשות.
~נקודת מבט של___~
"כן בוס קראת לי?"שאלתי את הבוס
"כן אני צריך מעקב צמוד אחרי לירן ואלינור רוסו סטיילס צריך להרוג אותם אבל אני רוצה לברר עליהם הכל קודם חברים משפחה עבר כל פרט וזה מה שאתה צריך לעשות"אמר לי הבוס
"אוקיי"עניתי והלכתי.


תגובות (2)

פאאק מי זאת הדמות הזאת שרוצה לרצוח את לירן ואלינור?!?!
תמשיכי דחוףףף…..

27/09/2013 12:08

ממש מענין תמשיכי ;-)

27/09/2013 12:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך