סוואגית סלינטור
נו אז גמרתי טוב את הסיפור ? ;)אין לי קוראות בכלל אבל החלטתי לפחות לגמור את הסיפור כמו שצריך בשביל שתי הקוראות היחידות שאכפת להן מהסיפור הזה:Meshicohen תמר3661אתן מדהימות ואני חולה עליכן אני יודעת שתר את קוראת את בתוך תוכך את עוד אוהבת אני לא יודעת אם גם תאחרים אני פשוט זוכרת שאת קוראת אותו ו-Meshicohen קוראת את ניורקית וערס ואת בתוך תוכך את עוד אוהבת ואני מקוה שגם את הערס שהיתאהבתי בו וגם את גברת תמר ... סתם חולה עליכם אבל אני מקווה שתמשכו לקרוא את הסיפורים שלי כי אתן מדהימות שאתן מגיבות לי על הסיפורים וזה מקווה שעוד אהבו את הסיפור הזה חוץ מכן למרות שגם זה מספיק :)

איך היתאהבתי…פרק 14 אחרון

סוואגית סלינטור 09/10/2013 1013 צפיות 8 תגובות
נו אז גמרתי טוב את הסיפור ? ;)אין לי קוראות בכלל אבל החלטתי לפחות לגמור את הסיפור כמו שצריך בשביל שתי הקוראות היחידות שאכפת להן מהסיפור הזה:Meshicohen תמר3661אתן מדהימות ואני חולה עליכן אני יודעת שתר את קוראת את בתוך תוכך את עוד אוהבת אני לא יודעת אם גם תאחרים אני פשוט זוכרת שאת קוראת אותו ו-Meshicohen קוראת את ניורקית וערס ואת בתוך תוכך את עוד אוהבת ואני מקוה שגם את הערס שהיתאהבתי בו וגם את גברת תמר ... סתם חולה עליכם אבל אני מקווה שתמשכו לקרוא את הסיפורים שלי כי אתן מדהימות שאתן מגיבות לי על הסיפורים וזה מקווה שעוד אהבו את הסיפור הזה חוץ מכן למרות שגם זה מספיק :)

הייני באמצע פתאום הדלת ניפתחה וראיתי את אלינור עם דמעות בעיניים "אלינ…"התחלתי להגיד היא קטעה אותי עם בטירה ויצאה בריצה שמתי מהר את החולצה ואת המכנס וירדתי למטה בריצה ראיתי הרבה אנשים מיתקבצים במעגל היתקרבתי וראיתי אותה את אלינור על הכביש ללא הכרתה…
____________________________________________________________________
פרק 14
"עברה לה שנה מאז מתת אני זוכר את יום מותך בוודעות את הרגע שסיפרו לי את הבשורה המרה..
#פלשבאק#
"אני מצטער להודיע אבל הנערה מתה…"אמר לי הרופא קרסתי על הריצפה רק רציתי למות איך אוכל בלי ליראות את פנייך יותר לעולם…
##סוף פלאשבק#
כל יום נהיה קשה יותר ויותר בילעדייך בלי החיוך שלך בלי הצחוק שלך בלי לראות את מראה פנייך היפות כולנו כאן למטה מיתגעגעים עלייך ומקווים שטוב לך יותר למעלה…" אמרתי את המשפט האחרון בהספד שכתבתי, עברה כבר שנה מאז המוות שלא אלינור אני זוכר הכל מאותו יום ואני בחיים לא אשכח…
#פלאשבק##
ראיתי הרבה אנשים מיתקבצים במעגל היתקרבתי וראיתי אותה את אלינור על הכביש ללא הכרתה…
רצתי עליה במהירות ונישכבתי לידה "אלינור!!"זעקתי היא לא היתעוררה האמבולנס הגיע ולקח אותה.
לאחר רבע שעה הגענו לבית החולים והכניסו אותה מיד לטיפול נימרץ היתקשרתי ללירן "חחחחח יגבר הלו"שמעתי אותו אומר ואז עונה "לירן תקשיב_"אמרתי והוא קטע אותי "מה אתה חושב לעצמך אין לך דיבור איתי"הוא אמר ובא לנתק "אלינור בבית חולים היא נדרסה"אמרתי לו במהירות שמעתי את הטלפון נופל "הלו"ענה לי אסי "אסי הואו לבית חולים אלינור גוססת"אמרתי לו "בדרך"אמר לי וניתק. אחרי כמה דקות יצא הרופא אם פנים שמבשרות רעות "דוקטור מה שלומה היא…היא תחיה?"שאלתי אותו "אני מצטער להודיע לך אבל הנערה מתה…"אמר מתה…מתה… המילה הידהדה בראשי קרסתי על הריצפה ודמעות יצאו מעיניי,בדיוק לירן הגיע "בבקשה תגיד לי שאתה בוכה בגלל התאונה"אמר לי לירן "היא מתה לירן היא מתה"אמרתי לו הוא היה בשוק ויצאה לו דמעה בוגדנית הוא רץ ואף אחד מאיתנו לא ידע לאן רצתי אחריו הוא עלה לגג הוא ניסה לקפוץ ראיתי את זה רצתי אליו ניסיתי לעצור אותו אבל לא הצלחתי הדבר הייחדי שהצלחתי הוא להשיג את נפילת שנינו…
***
"טו טו טו"שמעתי רעש מכונות "אוו איפה אני?"שאלתי "אתה נפלת מהגג"אמר לי הרופא "והנער שנפל איתי מה מצבו?"שאלתי את הרופא "הוא נפטר"אמר לי בקול כאוב "האחים מתו"אמרתי בקול חלש "מצטער"אמר הרופא ויצא…
##סוף פלאשבק##
~נקדות מבט של__~
"המשימה הושלמה בוס שניהם מתו"אמרתי לבוס "כל הכבוד המשימה שלך נגמרה שתהיה חדשה אני יקרא לך"אמר לי "אוקיי" אמרתי לו ובאתי ללכת "אה ואדם כל הכבוד"אמר לי הינהנתי והלכתי …
פליז תיקראו תלמטה


תגובות (8)

חחחחחח גם אני מתה עליך ועל הסיפורים שלך ……
ותשכחי מזהאין מצב את מסיימת את הסיפור ועוד ככה אין מצב את חייבת להמשיך ולעשות שהוא סתם חשב שהם מתו או משהו

09/10/2013 10:38

יום ויבוא ויגיבו לי הרבה לסיפור הזה ואז אני ימשיך :)

09/10/2013 11:14

אני חולה על הסיפורים שלך!!!!אני קוראת את כולם ואת כותבת מדהים!!!!!!
באמא שלי את מוכשרת!

09/10/2013 11:20

תודוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני ממש שמחה שאת חושבת ככה אף פעם לא חשבתי שאני טובה בסיפורים אני יותר טובה בשירים וזה באמת אף אחד לא יודע עליי

09/10/2013 12:14

מושלםם

09/10/2013 14:25

אני התחלתי לקרוא את הסיפור רק עכשיו והוא פשוט מ-ה-מ-ם, את כותבת מדהים והסיפורים של מדהימים גם אני קראתי עוד סיפורים שלך ואני לא מבינה למה לא התחלתי לקרוא כשכתבת אותו טוב אז בקיצור מה שאני רציתי להגיד לך זה שיצא לך סיפור מדהים ומרגש למרות הסוף העצוב.

10/10/2013 02:19

איזה מגעיל אדם שלא נדע !!!
הסיפורים שלך מושלמייםם !!

10/10/2013 08:16

את צריכה לעשות כל פעם סיפור אחד הסיפורים שלך יפים וכולם מתבלבלים בין כל סיפור

12/10/2013 08:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך