סוואגית סלינטור
הנה עשיתי מה שאמרתי אם יהיה לי זמן וכוח אני ימשיך היום עם לא מחר

איך היתאהבתי…פרק 7,8

סוואגית סלינטור 25/09/2013 1129 צפיות 4 תגובות
הנה עשיתי מה שאמרתי אם יהיה לי זמן וכוח אני ימשיך היום עם לא מחר

השארתי את השיער פזור וניכנסתי לחדר ראיתי את לירון מחכה לי כבר בחדר "אוו ככה אני אוהב אותך לא אם הפיג'מ הזאתי , אגב תיזרקי אותה לכביסה"אמר לי "טוב"אמרתי לו "לאן הולכים ?"שאלתי אותו "לאיה סרט בא לך?"שאל אותי "בני- נפילים עיר של עצמות"אמרתי לו (סרט מדהים) אמרתי לו הוא חייך ויצאנו.
___________________________________________________________________
פרק 7:
שנגמר הסרט חזרנו הביתה "רואה היה כיף נכון?"שאל אותי "כן"עניתי לו "יופי ככה אני רוצה כל יום עכשיו אני לוקח את הסיגריות שלי ונצא"אמר לי "לאן?"שאלתי לפארק"ענה לי "טוב"אמרתי לו הוא ירד ויצאנו שהגענו ראינו את כולם ראיתי גם שנ היאי ישר באה אליי "יפה שלי"היא אמרה וחיבקה אותי "איך את?"שאלה אותי היא יודעת "בסדר"עניתי לה "בואי רז תגיע עוד מעט"אמרה לי והיתיישבנו שתינו על ספסל היה צחוקים דיבורים היה כיף היתגעגעתי לזה .
חזרנו יחסית מאוחר הלכתי לחדר החלפתי לפיג'מה ונישכבתי במיטה לקחתי תתמונה שלי ושל נאור שיש לי ונישקתי אותה אני עושה את זה כל לילה זה גורם לי להרגיש אותו שהוא כאן לידי ושהוא לא עזב ולעולם לא יעזוב… אחרי כמה דקות של מחשבות נירדמתי.
קמתי מהשעון המעורר המעצבן היתארגנתי מתי חולצה ורודה של בצפר עם סווטשר פוטבול מעל וג'ינס ארך גבוהה כחול אפור בהיר משופשף עם קרעים ונעליי נייק שחורות גבוהות עם נייטים וכובע השארתי את השיער פזור והייתי מוכנה.
ירדת למטה וראיתי שלירון שותה קפה "בוקר טוב"אמר בחיוך "בוקר טוב"אמרתי וחייכתי גם מזגתי קונפלקס ואכלתי "אני מדמיין או שאת אוכלת"שאל לירון "חה חה חה"אמרתי לו "אם אתה רוצה ניא לא אוכל אין בעיה"אמרתי לו "לא לא לא זה בסדר מצוין אפילו תאכלי"אמר לי גיחתי והמשכתי לאכול.
גמרתי לאכול לקחתי שקית שוקו והיתקדמנו לבצפר. אחרי רבע שע בערך הגענו והיתפצלנו שהגעת לכיתה ראיתי את רז "היי"אמרה וחיבקה אותי "היי"אמרתי לה שמעתי שהיית אתמול הייתי אצל דודים"אמרה לי "איך היה?"שאלתי אותו "נחמד מזלי שיש לי בנדוד שגדול מאיתנו בשנה אמרה לי "תגידי בנדוד שלך… חתיך?"שלתי אותה והיא צחקה "כן מאוד הוא ראה תמונה שלך וביקש שנאי אכיר בינכים"אמרה לי וצחקתי "תראי לי תמונה שלו"אמרתי לה והיא הראתה לי הוא היה גבוה עם קוביות (זאת הייתה תמונה מהים) שער חום מארניס פרוע ועיינים כחולות מדהימות "פאק הוא הורס"אמרתי לה והיא צחקקה "אז זה סגור אני אכר בינכים"אמרה לי וצחקנו ובדיוק נכנס במורה לכיתה.
היום עבר מהר בכיף אני והבנות קבענו ללכת לשופינג אחרי בצפר.
"אבל אני מחליפה בגדים קודם"אמרתי להן "סבבה אז ניתפצל לבתים להחליף בגדים וניפגש אצל מי?"שלה רז "אצלי זה סבבה"אמרתי להן "מעולה ניפגש" אמרו והיתפצלנו .
קיבלתי הודעה 'יפהשלי בואי לשכבה שלי ומשם נלך' זה היה מלירון 'טוב' שלחתי לו והתחלתי להיתקדם לעבר השיכבה שלו.
פרק 18:
היתקדמתי לשכבה שלו וניכנסתי ריתי אותו מדבר עם מיהשו "אתה בא?"שאלתי אותו "כן ביי אחי דבר איתי"אמר לההוא שדיבר איתו "טוב ביי גבר"מי שהוא דיבר איתו ענה לו וקרץ לי .
"מי זה?"שאלתי אותו "יוסי חבר שלי"אמר לי "אה טוב אני הולכת עוד מעט עם רז ושני לשופינג"אמרתי לו שהגענו הביתה ועליתי "טוב"מעתי אותו צועק לי הלכתי לחדר .
לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/street_style/set?id=89865017 (עם אודם אדום).
דפקו בדלת, ירדתי פתחתי וראיתי את הבנות "היי יאללה נצא?"שאלה רז "כן לירון יצאתי" צעקתי "תהיני" צעק חזרה כפרה עליו ויצאנו.
חרשנו את הקניון מיליון שנה עד הערב ובסוף היתיישבנו בבית קפה.
"וואו"אמרתי וצחקנו "אני קרועה נהרסו לי הרגליים"אמרה רז "כנל"אני שני אמרנו ביחד אז שלשתינו צחקנו ניגש אלינו מלצר חתיך רצח שיער חום מארניס עגיל בגבה גבוהה ועיינים ירוקות והוא חייך עליי חיוך פלרטטני "אממ אני אקח רביולי בטטה וקולה זירו"אמרתי בחיוך "עוד פעמיים כמוהה"אמרה רז "אוקיי"אמר המלצר והלך אכלנו וצחקנו ובסוף הארוחה הגיע החשבון שילמנו וראינו עוד פתק עם הקבלה והיה כתוב בו 'לזאתי עם השמלה הפירחונית – 050856489 (המצאתי)' הסמקתי קצת "הופה"אמרה שני וצחקנו לקחתי את הפתק והיסתכלתי על מלצר הוא קרץ לי חייכתי עליו והלכנו.
"תקשרי אליו הוא חתיך רצח "אמרה לי רז שהגענו אליי אחרי שכל אחת שמה תשקיות בבית שלה "טוב אבל לא עכשיו"אמרתי לה "זורם לפארק?"שאלה רז "כן אני רק יתקלח קודם"אמרתי "טוב נחכה לך למטה"אמרו לי ניכנסתי להיתקלח גמרתי לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/swag/set?id=45284769 וירדתי למטה הבנות היו בסלון "יצאנו?"שאלתי אותן הן הנהנו והיתקדמו לכוון הפארק היום הוא היה ריק יותר טוב "ריק היום"אמרה ני "הכי טוב נהיה רק שלושתינו"אמרתי והיתיישבנו.
דיברנו צחקנו היה ממש כיף חזרנו מאוחר כל אחת בדרך שלה הן היו ביחד אני לבד בדרך ראיתי חבורת מסוממים התחלתי לפחד אז חלטתי ללכת יותר מהר "היי בובה"שמעתי אחד מהם צועק אז הלכתי יותר מהר ואני עם עקבים זה קשה פתאום מישהו תפס לי את היד וסובב אותי אליו היסתכלתי וראיתי שזה אחד הבנים ממקודם עכשיו באמת התחלתי לפחד.


תגובות (4)

אני אוהבת את הסיפורים שלך!!

25/09/2013 06:49

תמשיכי מהר
ופליז תעשי פרקים יותר ארוכים…
אוהבת ♥

25/09/2013 07:30

מושלם

25/09/2013 07:41

ממש אהבתי תמשיכי ;)

26/09/2013 23:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך