סוואגית סלינטור
4 תגובות ממשיכה

איך היתאהבתי…פרק 9

סוואגית סלינטור 27/09/2013 1089 צפיות 6 תגובות
4 תגובות ממשיכה

מסוממים התחלתי לפחד אז חלטתי ללכת יותר מהר "היי בובה"שמעתי אחד מהם צועק אז הלכתי יותר מהר ואני עם עקבים זה קשה פתאום מישהו תפס לי את היד וסובב אותי אליו היסתכלתי וראיתי שזה אחד הבנים ממקודם עכשיו באמת התחלתי לפחד.
____________________________________________________________________
"תעזוב לי את היד"אמרתי לו בביטחון למרות שבתוך תוכי מתתי מפחד"ומה אם לא באלי"הוא אמר והיתקרב עליי ורק אז שמתי לב לריח של האלכוהול שבוקע מפיו ובאמת פחדתי לא ידעתי מה לעשות.
הוא משך בידי ולקח אותי לתוך סמטה חשוכה והצמיד אותי לקיר "תעזוב אותי!!"אמרתי לו "את יודעת שלא באלי"הוא אמר וצחק שונאת שיכורים הוא היה נראה בסיבובות גיל השמונה עשרה ופחדתי….מאוד הוא הצמיד אותי עוד יותר לקיר ונישק אותי ניסית לדחוף אותו אבל לא הצלחתי הוא הכניס את ידו לחולצה שלי בזמן שהוא ממשיך לנשק ותי דחפתי אותו ממני "הצילו!!!!!!!"צעקתי והוא סתם את פי עם עוד נשיקה פתאום מישהו דחף אותו ל הריצפה והרביץ לו מכות רצח ראיתי שזה מישהו בסיבובות גיל השבע עשרה הוא הרביץ לו עד שהוא היתעלף הוא גמר ובא לכיווני וחיבק אותי. לקח לי כמה שניות ואז קלטתי שאני לא מכירה אותו היתנתקתי מחיבוקו "ת..תודה"אמרתי לו מגמגמת עוד בשוק ממה שהיא קורה עם הוא לא היה בא "היי את בסד?"שאל בקול מרגיע הינהנת לו בקושי "אני אדם"הוא אמר לי "אלינור"אמרתי לו בשקט "את רוצה שאני אלווה אותך הביתה?"שאל אותי בחיוך "כן תודה עם זה לא מסבך אותך"אמרתי לו "זה בסדר הוא חייך.
הלכנו והדרך הייתה שקטה, קפאתי מקור וקצת רעדתי "קר לך?"הוא שא הינהנתי"קחי" הוא אמר ושם עליי את הסווטשר שלו "אבל אז לך יהיה קר"אמרתי לו "לא נורא"אמר וחייך "אז אלינור מה בחורה כמוך מסותבבת לבד לא רעיון כל כך טוב"אמר לי "ישבתי עם חברות והדרך שלהן בצד השני אז הלכתי לבד ולא רציתי להיתקשר לאח שלי סתם להפריע לו"אמרתי לו "הוא אמר לך לא להפריע לו?"הוא שאל אותי "לא ממש לא"אמרתי לו "אז לא הייתי מפריעה"אמר סחיוך "אז תגידי…יש מצב למספר פלפון?"הוא שאל אותי עם חיוך "תביא"אמרתי לו הוא הביא לי את הפלפון ושמרתי את המספר שלי "קח"אמרתי והבאתי לו את האייפון "תביאי את שלך שגם לי יהיה"אמר ל "קח"נתתי לו והוא שמר את המספר המשכנו לדבר ולצחוק עד שהגענו לבית שלי הוא ליווה אותי עד הדלת "ממש תודה על שהצלת אותי ועל זה שליווית אותי"אמרתי לו בחיוך "בכיף"הוא אמר "טוב נתראה מתי שהוא"הוא אמר נתן לי נשיקה קטנה על הפה ובא ללכת וכבר היתרחק אבל רק אז קלטתי שהסווטשרד לשו עדיין אצלי "רגע אדם הסווטשרד שלך"צעקתי לו "לא נורא זה אומר שניפגש"צעק לי קרץ והלך ואני חייכתי לעצמי.
פתתי את הדלת וראיתי את לירן בסלון אם שלושה חברים "היי"אמרתי לו "ישלך משהו לספר לי קרה משהו מיוחד?"הוא שאל בחיוך שהוא מסתכל עליי "למה אתה שואל?"שאלתי אותו "כי את מחייכת מאוזן לאוזן"אמר לי "כלום ממש כלום"אמרתי ועליתי .
ניכנסתי לחדר החלפתי לפיג'מה וקחתי תלפטופ ניכנסתי לפייסבוק וראיתי הצאת חברות מ-אדם אברבנל אישור.דחה אישרתי והיתנתקתי מהפייסבוק שמתי תלפטופ בצד ונירדמתי עם חיוך.


תגובות (6)

מושלללםםםם

27/09/2013 06:33

ממש יפה תמשיכי :)

27/09/2013 06:35

תמשיכי!!!!!!!

27/09/2013 06:39

תמשיכי ;)

27/09/2013 06:59

תמשיכיי

27/09/2013 07:22

תמשיכי

27/09/2013 07:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך