היי בנות . אז הנה הפרק הראשון של הסיפור מקווה שתאהבו . אשמח שתגיבו ותגידו מה דעתכם ❤️ השקעתי בפרק .. בגלל שזה באייפון אני לא יודעת מה האורך אני מקווה שיצא בסדר . ראיתי שיש סיפור שגם לו קוראים איך התאהבתי בך אז חשבתי אולי אני ישנה את השם ל״אני מאוהבת ?!״ תרשמו מה אתן חושבות חח (: אוהבת המון ❤️(:

אני מאוהבת ?! פרק ראשון .

19/06/2014 1186 צפיות אין תגובות
היי בנות . אז הנה הפרק הראשון של הסיפור מקווה שתאהבו . אשמח שתגיבו ותגידו מה דעתכם ❤️ השקעתי בפרק .. בגלל שזה באייפון אני לא יודעת מה האורך אני מקווה שיצא בסדר . ראיתי שיש סיפור שגם לו קוראים איך התאהבתי בך אז חשבתי אולי אני ישנה את השם ל״אני מאוהבת ?!״ תרשמו מה אתן חושבות חח (: אוהבת המון ❤️(:

״תהלי מאמי קומי את תאחרי לבית הספר״שמעתי את קולה של אימי צועק מהקומה הראשונה.
קמתי מהמיטה, הלכתי לכיוון החלון והזזתי לצדדים את הוילון ואור השמש האיר את חדרי .
הפעלתי את מערכת המוזיקה בחדרי, השיר בוקר טוב של האולטראס בדיוק התנגן .
נכנסתי למקלחת והתחלתי לשיר את השיר.
יצאתי מהר מהמקלחת והשעה הייתה 7:30 , מה שאומר שעוד חצי שעה אני צריכה לצאת כבר.
פתחתי את דלת ארון הבגדים הענקי שלי וחשבתי מה ללבוש. לבסוף החלטתי להוציא שורט שחור בגזרה גבוהה וחולצת בטן לבנה, אצלנו בבית ספר אין תלבושת אחידה ומותר שורטים וחולצות בטן.שמתי נעלי בובה שחורות עם פפיון פסים שחור לבן.
עשיתי מחליק רק בפוני כי השיער שלי די חלק. לקחתי את העגיל לטבור השחור שלי , שמתי אותו , שמתי בושם ודורדוראנט(ניראלי שככה רושמים חח) שפתון שקוף והייתי מוכנה . אני לא מאלה שמתאפרות , אני מאמינה שבנות הכי יפות טבעי . והשפתון זה סתם כדי להבריק את השפתיים.
הסתכלתי על השעון וכבר היה עשרים לשמונה, ירדתי מהר למטה שון אור ועדאל כבר היו מוכנים.
״בוקר טוב״ חייכתי.
״בוקר טוב״ענו כולם , התיישבתי ליד שון והתחלתי לאכול את ארוחת הבוקר.
שסיימתי לאכול היה כבר עשרה לשמונה והיה צילצול בדלת . ידעתי שזה רון כמו כל בוקר אז ישר צעקתי ״אני פותחת״ וקמתי לדלת .
פתחתי את הדלת ורון באמת עמד שם.
״בוקר טוב״הוא אמר וחייך .
״בוקר טוב״השבתי בחיוך . זזתי מעט הצידה כדי שיוכל להיכנס.
״או בוקר טוב רון , אתה רעב ?״שאלה אותו אימי.
״לא גברת כהן תודה״חייך.
״נו באמת רון אתה יודע שאתה יכול לקרוא לי אליה״חייכה אמא לרון.
״אני יודע״חייך .
כשאור , עדאל ושון סיימו לאכול, לקחנו את התיקים והטלפונים ויצאנו מהבית לכיוון המכונית של אור כמו כל בוקר.
הגענו לבית ספר ובשער עמית ושובל חיכו לנו.התחבקנו איתם.
״בוקר טוב אהובי״ אמרה אמיט לאור והם התנשקו.
נפרדנו מאור שהלך לכיוון של כיתות י״ב ונכנסנו לכיתה.
שעתיים ראשונות זה היסטוריה , עם המורה שאני הכי שונאת.כל פעם היא תמצא סיבה להעיף אותי מהכיתה .
״בוקר טוב תלמידים שבו בבקשה״המורה אמרה שנכנסה והתיישבנו .
עמית יושבת ליד שובל אני ליד רון ושון מאחורינו לבד.
המורה התחילה ללמד.
״המורה נשמה תגידי לא נמאס לך ללמד שוב ושוב אותו חומר ? כאילו אחותי זה היה ונגמר תמשיכי הלאה״רון אמר לפתע באמצע השיעור למורה ולא הפסקתי לצחוק.
״אדון כהן, אם יש לך בעיה עם מה שאני מלמדת אתה מוזמן לצאת מהכיתה״ המורה אמרה וראו שהיא עצבנית.
רון בא להגיד עוד משהו אבל נתתי לו בעיטה כדי שישתוק.
״אתה סתם תסתבך איתה עכשיו״לחשתי לו כשהמורה הסתובבה בחזרה ללוח.
״תודה.. ניראלי״הוא אמר וצחקנו.
״גברת וקנין, אני מבינה שהשיעור שלי מצחיק אותך אה ? ״אמרה המורה.
״יואו גםכן מה את רוצה מהחיים שלי עכשיו, מה , מי צחק בכלל?!״אמרתי/שאלתי כזה.
״עופי מהכיתה עכשיו״צרחה המורה.
״בואנה תרגעי מה יש לך את מה את במחזור ?״שאלתי וכל הכיתה צחקה,המורה נעשתה אדומה.
״עופי לחדר המנהל עכשיו״צרחה.
״טוב למסור לו ד״ש ? ״שאלתי וכולם צחקו עוד יותר. המורה הסתכלה עליי במבט רצחני.
״טוב טוב עצבן הלכתי ביושש״אמרתי ויצאתי מהכיתה , שמעתי את כולם צוחקים והמורה צועקת שיהיו בשקט.
הלכתי לחדר המנהל.
״או גברת וקנין במה זכיתי היום ?״שאל המנהל וחייך.
אין על המנהל אני אוהבת אותו מאוד .. הוא תמיד בעדי(:
״שוב המורה להיסטוריה״נאנחתי.
״מה קרה הפעם?״שאל ונאנח גם הוא.
״לא יודעת מה יש לה זאת ניראלי היא במחזור״אמרתי והמנהל נעשה אדום.
״תני לי לנחש, אמרת לה את זה ואז היא הוציאה אותך נכון ?״שאל וגיחך קצת.
״אופסי ?״שאלתי / אמרתי והוא צחק.
״אחח , תהל תהל מה יהיה איתך ?״שאל.וצחקנו.
״היא שונאת אותי נו זה לא אשמתי .. עובדה שעם כל המורות הולך לי טוב !״אמרתי.
״שיהיה. אני יכתוב לך פתק ותחזרי לכיתה אבל הפעם ? בלי שטויות.״אמר רציני ורשם פתק.
״תודה המנהל אין כמוך״חייכתי.
״תקראי לי אריה , המנהל זה רשמי מידי״חייך.צחקתי ויצאתי מהחדר.
״אהלן המורה חזרתי״אמרתי כשנכנסתי לכיתה.
״היית אצל המנהל ?״שאלה ברוגע והנהנתי . הראתי לה את הפתק וחזרתי למקום.
״את לא נורמלית שתדעי״רון לחש.
״ספר לי משהו שאני לא יודעת״חייכתי והוא צחק.
השעתיים עברו מהר והגיע ההפסקה.
ישבנו אני, עמית , שובל , שון , נוי ודור -ילדים מהכיתה- בחדר האוכל.רון לא היה.
״לא נמאס לך לעשות בלאגן למורה להיסטוריה?״שאל אור מאחוריי.
״תאמת ? לא.״אמרתי.
״זה יגמר לא טוב בסוף״אמר ברצינות.
״אור אל תחפור, היא שונאת אותי , אני שונאת אותה וזהו״אמרתי.
״זה יהרוס לך״אמר.
״וואי סעמק אור כולה מורה אחת שאני לא מסתדרת איתה , מקצוע יותר או מקצוע פחות לא ישנה כלום״אמרתי עם קצת עצבים.
״זה כן !!״קבע.
״יואו ראבק אור צא מהסרט שאתה אבא שלי ושתחרר כבר״אמרתי בעצבים, קמתי מהשולחן בו ישבנו והלכתי לשירותים.היו לי דמעות בעיניים .. אני ואור תמיד רבים ועכשיו הוא סתם משחק אותה דואג לי.
שהייתי קרובה לדלת שמעתי רעשים מהשירותים.
נכנסתי וראיתי את רון עם עוד איזה בלונדינית.
״כמה צפוי״גיחכתי ובאתי לצאת.
״תהל..״אמר רון.
״מה אתה רוצה ?״שאלתי בכעס.
״מה קרה ?״שאל כשראה את הדמעות על הפנים שלי.
״כלום״ אמרתי ויצאתי מהשירותים , משאירה אותו עם הבלונדינית שלו.
״תהל חכי שנייה נו״ שמעתי אותו צועק וידעתי שהוא רץ אחריי .
הלכתי קצת יותר מהר ויצאתי לחצר . התיישבתי מתחת לעץ האלון היחיד שיש בבית ספרנו, תמיד שאני רוצה להירגע אני באה לפה . זה המקום הכי שקט בבית ספר . לא ניראלי שעוד מישהו חוץ מרון שכבר ראה אותי פה יודע על המקום.
״ידעתי שתבואי לפה״שמעתי קול מאחוריי.. זה היה רון.
״מה אתה רוצה״שאלתי בקרירות ועם דמעות בעיניים עדיין.
״מה קרה לך?״שאל וניגב לי את הדמעות.
סיפרתי לו מה היה בחדר אוכל .
״הוא צודק תהל״אמר.
״נו באמת ילד אל תתחיל גם אתה״ אמרתי בעצבים .. כן לפעמיים אני קוראת לילדים "ילד/ה״ אני מיוחדת נו.
״מה שתרצי אני רק אומר לך"אמר וחיבק אותי.
נשארנו ככה מחובקים עד הצילצול.
שאר היום עבר מהר.
כשסיימנו בית בפר כולם הלכו למכונית של אור , בגלל שאני כעסתי עליו , החלטתי ללכת ברגל לא צריכה תטובות שלו זה.
״אני יבוא איתך״אמר רון . הוא גר בשכונה שלנו .
״אתה לא חייב ״ חייכתי .
״אני יודע אבל אני רוצה״חייך בחזרה.
כל הדרך לא הפסקתי לצחוק .
רון ניסה בכל דרך להצחיק אותי והלך לו.
הגענו לבית שלי והתחבקנו .
הוא הסתכל לי בעיניים ואני בשלו .. יש לי עיניי מהפנטות. אחרי כמה דקות שהסתכלנו אחת על השני הוא נישק אותי בלחי והלך . שהוא נישק אותי בלחי עברה בי צמרמורת.
מה קורה פה ?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך