Angel of love
איך הפרק?
אתן מאמינות שמחר יום אחרון ל-2013?!
אני עדיין לא... איך שנה טסה לה,
טוב תגובות וממשיכה אהובות ♥
~רותם~

איך התאהבתי? פרק 15♥

Angel of love 30/12/2013 1936 צפיות 10 תגובות
איך הפרק?
אתן מאמינות שמחר יום אחרון ל-2013?!
אני עדיין לא... איך שנה טסה לה,
טוב תגובות וממשיכה אהובות ♥
~רותם~

רציתי לקום ממנו…אבל משהו לא נתן לי, הוא התקרב אליי עם שפתיו, זה היה קרוב מדיי, ושמתי עליו ספגטי בפה, והתחלתי לצחוק בקול , "מעצבנתת" הוא התלונן ,
"מה קורה פה?" שמעתי קול מוכר…לירן.
ירדתי מאסי והסתכלתי על לירן, "סתם אחותך לא יודעת לאכול לימדתי אותה" צחק אסי, והלך להתנקות אחרי שהסתובב אליי וחייך, לירן הסתכל עליי במבט שואל , "מה?!" שאלתי ויצאתי גם מהחדר למקלחת..שוב ,
"אה חשבתי עד שאני יצא הוא לא יהיה פה" הצבעתי על אסי, "ועוד מעט באים עוד כמה אז לכי תתלבשי יפה" אמר לירן, "מה ?! עוד כמה..?"
"כמה כמה.. "אמר לירן, "נו באמת " אמרתי והלכתי לחדר, לבשתי גינס צמוד קרוע קצת צמוד, וחולצה שחורה גופייה נופלת כזה ,
מסתבר שזה לא היה 'כמה' אלה איזה מאה….כל השכבה של אחי ניראלי מזה, הם הדליקו שירים והשתלטו על הבית, נו באמת, הצצתי לסלון אני מכירה משם כמה, והיה שם עוד כמה זונות…מצויין, להיתקע בחדר כל היום, בעצם למה שאני יתקע בחדר?! אני יוכלה ללכת לאור או נוי…
לפתע שמעתי איזה מישהו נכנס לחדרי הסתובבתי בבהלה, "אה זה לא השירותים" הוא אמר מבולבל, "הי" הוא חייך אליי, "בי" אמרתי וסגרתי עליו, "מעצבנים " מילמלתי וחזרתי לשבת, אחרי כמה שניות נשמעו עוד דפיקות על דלת חדרי, "יאיו מה אתה לא מבין!? "צרחתי וראיתי את אושר "מה לעזעזל.."
"את" הוא אמר והסתכל עליי, "המ אתה"
"מה את עושה פה?"
"מה אתה עושה פה?" שאלנו ביחד,
"סתם חב'רה את יודעת.." הוא אמר אה זה נקרא חב'רה, סבבה , "אני גרה פה"
"אה ואלה אחות של לירן,"
"כן…"
"עדי אה" הוא אמר ונזכרתי ששיקרתי לו, שתקתי, "טוב את יודעת איפה זה השירותים פה? "
"שם" אמרתי והצבעתי , הוא הלך לשם, אני סגרתי את הדלת, אוח מה חשבתי לעצמי באותו יום… מסכן מה עשיתי לו, התקשרתי לאור, "מאמי אני באה אליך" קבעתי והיא צחקה, "מה יש איפה את?"
"בבית."
"זה לא נשמע ככה"
"לירן החליט לעשות פה מסיבה! סליחה להזמין כמה ח'ברה את יודעת…נהיה פה את יודעת בלאגן קצת ..קצת הרבה ואין לי מה לעשות פה! ובנוסף לכל אושר פה שבכלל…."
"רגע תעצרי!" היא צרחה ושתקתי, "מה אמרת!?? אושר שם!?" היא התחרפנה, "אני בדרך " הוסיפה וניתקה, "מה אור לא…" מילמלתי אבל מאוחר מדי , התעצבנתי נו באמת למה פתחתי את הפה שלי! התקשרתי לנוי, אולי אלייה אני אלך מצידי שאור תהנה פה לבד, "מהה לירן אירגן!? אני בדרך!" היא התלהבה וניתקה, אוי אוי מה אני יעשה עם שני אלה, עכשיו אני צריכה לצאת ולפתוח להן את הדלת…לצאת מול כל אלה והזונות שם, רגע אני לבושה בפאיקנג גינס מוזר וגופייה! החלפתי לשמלה קצרה יפה בצבע שחור וסידרתי את השיער התאפרתי בקטנה ויצאתי לסלון…כן לסלון שלי,
"היי עדיי" סער חיבק אותי, "היי " חייכתי אליו ואיזה אחת נמרחה עליו והוא הלך, השתחלתי שם בין כולם לדלת ,הסתכלתי משם על כל האנשים שהיו, בינהם אסי עם איזה כמה ..בנות כן :( מצויין….
"מה מחכה לחברות שלך?" שמעתי קול, אושר…"הבהלת אותי מפגר" אמרתי , "מצטער" הוא אמר ועישן, "תעשה את זה בחוץ תעשה טובה " אמרתי , לא יוכלה להריח תריח הזה, הוא כיבה את הסגריה והסתכל עלי, "מרוצה?" שאל וחייכתי, "אז מה עדי….כל הדברים שסיפרת לי היו שקרים ?"הוא שאל ואני גיחכתי, "לא הכל…ולא שיקרתי פשוט…שינתי קצת את האמת, "
"אה מעדי לסיוון שינוי ממש קטן, "הוא אמר וצחקתי , "טוב נו חשבתי שאתה בדיוק כמו כולם," אמרתי והסתכלתי על אסי, עכשיו הוא רקד עם איזה מישהי, "כמו כולם או כמו מישהו מסויים?" הוא שאל והסתכל על אסי, "מה?!" נבהלתי והסמקתי, "תהיי פחות שקופה בפעם הבאה" הוא אמר ובא ללכת, "על מה אתה מדבר?"
"לשנייה אחת בשיחה לא הסתכלת לי בעיניים אלה על ההוא שם, " אמר ונעלם בין כל האנשים, נו באמת איזה דפוקה את עדי!
"חימשלי!" אור ונוי חיבקו אותי, "אוח הי" אמרתי בבאסה, "מה יש .?"
"כלום…"
"איפה אושר? "איפה לירן?"הן שאלו ביחד, "אתם פשוט מטורפות!" אמרתי והתקדמתי לחדר, "חכי "נוי עצרה אותי, "מה איתך ועם אסי …"
"מה איתי ואיתו…הוא כבר החליט שהוא גר פה,"
"אה מצויין," אמרה אור, "מצויין!? "
"אוי נו תודי שקרה בינכם משהו, "
"מה כבר יכול לקרות.."שיקרתי הלב שלי יודע מה קרה לו…כל רגע שאני לידו, "יאיוו שונאת אותכןן" צרחתי וצחקתי, "אז איפה אושר?" שאלה אור חפרהה לי כבר!
"איפשהו בבית" אמרתי , והתקדמנו קצת, השתלבנו במסיבה הזאת, "אז מאמי…באה לפה הרבה?" שאל אותי איזה אחד שניסה לרקוד איתי, "יא חמור זה הבית שלי" אמרתי והוא גיחך, ניראלי הוא קצת שיכור, "אה אחות של לירן את…אחות כוסית ישלו "הוא אמר ונגע בפניי, זזתי ממנו, "לאן את הולכת" הוא שאל ובא אחריי, "לחבר שלי "שיקרתי, "מי זה ההומו אני יהרוג אותו" הוא התעצבן, "אה כן?"שמעתי קול מאחורי, "תהרוג אותו?"
"אה מצטער אחי, " השיכור אמר והלך משם, "יצורים ישלי בבית.." מילמלתי והסתובבתי, "חח תודה" אמרתי , "הכל בשבילך מאמי," אושר קרץ, "תיזהרי להסתובב פה לבד, "
"זה הבית שלי" אמרתי והסתכלתי עליו הוא התחיל לצחוק, "איפה אור?" שאלתי, "אור?" הוא התבלבל, "אור…חברה שלי, היא באה אלייך.."
"אה וואלה?"
"מה וואלה אז איפה היא!?" שאלתי והסתכלתי סביב, "מה ישלך זה הבית שלך…" הוא אמר חיקה אותי וצחק, "מה כבר יקרה, " מילמלתי ושמעתי צעקה מהחדר שלי, רצתי לשם ופתחתי את הדלת, אור שכבה שם ועלייה השיכור ההוא, , "יא חתיכת בן זונה!" אושר העיף אותו ממנה והרביץ לו , סגרתי את הדלת מאחוריי שאפחד לא יבוא, "את בסדר?"
"כן.." היא אמרה מבוהלת, חיבקתי אותה, אושר העיף את ההוא מהבית, "את בסדר?"שאל אושר והתיישב לידנו, "כן.." היא מילמלה, והסתכלתי עלייה זה זמן מצויין להשאיר אותה לבד עם אושר, יצאתי מהחדר משאירה אותם לדבר, ישבתי בספה בחוץ,
"הי מאמי " אסי אמר והתיישב לידי, "ביי מאמי" אמרתי מחקה אותו, "את רעה לפעמים…" הוא אמר ונשען על הספה שם יד מאחוריי, "אתה מעצבן לפעמים…סליחה תמיד" אמרתי וחייכתי, הוא חייך חיוך ציני, "מה איפה כולן?"
"כולן?"
"כל האלה שבאות איתך כל הזמן" אמרתי והלב שלי כאב, הוא צחק, "קנאית"
"אני האחרונה שיקנא,"
"אבל את מקנאה, "
"אני לא"
"את כן"
"אני לא"
את כן!"
"די!" צעקתי ועצרתי את זה , "את כן.." הוא מילמל בשקט ,
"לך אליהן מה באתה אליי, "
"שיחה אחת נורמלית איתך לא תהיה לי?" הוא שאל, "מה אתה רוצה?" הסתכלתי אליו הצידה ,אוי לא עדי מה עשית…זה היה טעות…טעות טעות! היינו כל כך קרובים כמו בצהריים,שהלב שלי אמר לי לנשק אותו פשוט… "למה את מחכה?" הוא שאל , "אני יודע שאת רוצה את זה…כמו כולן" הוא אמר , ושנאתי אותו באותו רגע, כמו כולן?! אה כן!? אני…חתיכת מניאק, אני יראה לו מזה ,"אני כמו כולן?! חתיכת זבל" אמרתי וקמתי משם הלכתי…היה שקט בדיוק שדיברתי כי החליפו שיר, כולם בהו בנו, ואני הלכתי לחדר, איכשהו תמיד הרגעים שלנו נהרסים בגלל הטימטום שלו!


תגובות (10)

תממשיייכיייייי ומיידדד!!!!!!!!
אנייי מכורההההה!!!!!!!!!!!

30/12/2013 06:28

מושלם כמו תמיד תמשיכי :)

30/12/2013 07:38

תמשיכיייייייייייי

30/12/2013 08:08

תמשיכיייייייי עכשיוווווווו

30/12/2013 08:18

יאו תמשיכי

30/12/2013 08:49

תמשיכי

30/12/2013 08:58

תמשיכיייייייייייייייייייייייי

30/12/2013 11:03

אויש זה כל כך מושלם!
המשך עכשיו!
ואיזה מניאק אסי! שעדי תהיה כמו כולן?!
אמרתי כבר המשך?
אז קדימה! <3 :-)

30/12/2013 12:47

מעלףףףף!!! תמשיכי!

30/12/2013 14:12

תוודה מחר ממשיכה!

31/12/2013 05:03
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך