Angel of love
תגובות וממשיכה!♥
~2014~
שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולןן ♥
אוהבת אותכן ! באלכן שאני יקדיש את הפרק הבא למישהי ??
תגיבו פה ;)

איך התאהבתי? פרק 16♥

Angel of love 01/01/2014 1740 צפיות 11 תגובות
תגובות וממשיכה!♥
~2014~
שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולןן ♥
אוהבת אותכן ! באלכן שאני יקדיש את הפרק הבא למישהי ??
תגיבו פה ;)

,"אני כמו כולן?! חתיכת זבל" אמרתי וקמתי משם הלכתי…היה שקט בדיוק שדיברתי כי החליפו שיר, כולם בהו בנו, ואני הלכתי לחדר, איכשהו תמיד הרגעים שלנו נהרסים בגלל הטימטום שלו!
"המ הי מאמי" אמרה לי אור שהתפרצתי לחדר שהיא ואושר היו, בעצם החדר שלי…לאן הגעתי… אני מתפרצת לחדר שלי הגיוני,
"אוי אני לא יפריע"
"את אף פעם לא מפריעה מה קרהה" שאלה אור והושיבה אותי לידה, "הממ.." מילמלתי והסתכלתי על אושר הוא צחק והבין תרמז וקם, "נדבר אחר כך," הוא אמר לאור ויצא, סגר אחריו,
"אני שונאת אותוו כמה הוא יכול להיות מעצבן כזהה וחש וחולה על עצמו ומחשיב תעצמו מלך העולם! חושב שכולן רוצות אותו ומתות עליו ו…"
"רגע רגע שאני יבין מדברים על אסי כן?" אור קטעה אותי, "כן!!" צעקתי והיא נבהלה, "טוב טוב תמישכי תפרקי הכל"
"איפה הייתי?"
"בכמה זבל הוא" היא אמרה,
"או זבל…זה מסכם הכל"
"מה קרה הפעם"
"הוא חתיך"
"אה לפני שנייה אמרת ש.."
"אני יודעת מה אמרתי לפני שנייה ! יאיו אני שונאת אותו!"
"ואוהבת.." אור אמרה וצרחתי עלייה, "טוב תירגעייי למה יש אותיי" היא חיבקה אותי, "איך הוא בכלל מעז להשוות אותי לכולן…לזונות שלוו מניאקק "
"די חיימשלייי" אור הרגיעה אותי, "תגידי איפה נוי?" שאלתי לפתע, אני רגילה שאנחנו שלושתנו ביחד, "איפשהו בבית שלך"
"ראינו איך זה היה שאת נעלמת…בבית שלי, השיכור הזה.. "
"אוי איכ אל תזכירי לי"
"אם כבר ספרי לי על אושר ועלייך מה היה מה עשיתם.. "
"חמוד.."
"רק חמוד?" שאלתי והיא צחקה, "נסיך, חתיך , הורס , מתחשב…"היא אמרה
"אבל…?" תמיד יש אבל , "אני לא חושבת שהוא טיפוס של חברה.."
"סטוציונר? "
"אפשר להגיד…"
"עובדה שהיום הוא ישב פה איתך ולא הלך לכל הזורמות בחוץ…את עוד תשני אותו.." אמרתי ,
"ואת את אסי, "
"אני אוותר.."
"אוח באלך לישון פה היום?"שאלתי אותה לא היה לי כוח לישון לבד…ולחשוב. "בטח מאמיי" היא שמחה, לאט לאט אנשים הלכו ונשארנו רק אני, אור, נוי ,אסי ,לירן ואושר
"לא זה בסדר…אני אלך הביתה.. "אמרה נוי, "בי מאמיי" חיבקתי אותה, "לבד תלכי?"שאלה אור, "הבית שלי בול חמש דקות מפה, "
"אני אלווה אותך, " אמר לפתע לירון, והסתכלנו עלייה והיא הסמיקה, "אוקי" היא הסכימה והם יצאו…אוללה יפה…
"ניראלי גמאני ילך כבר מאוחר.."אמר אושר, "ביי אחי" אמר לו אסי, "ביי" הוא אמר גם לנו וחייך לאור, היא עוד שנייה התעלפה, "חכה!" היא אמרה לפתע, "אני אלווה אותך.." היא הוסיפה ורצה אליו, "מ…מה "מילמלתי…היא לא משאירה אותי לבד עם הערס הזהה , "כבר באה" היא אמרה והלכה , נו באמת…התיישבתי בספה והדלקתי טלווזיה היה בדיוק סרט אימה…מושלם פשוט,
"מה לך אין בית לחזור אליו?" שאלתי את אסי, "אני יושן פה" הוא חייך אליי, "אה" אמרתי , "את עדיין שונאת אותי?" הוא שאל והתקרב להתיישב לידי, איך אפשר לשנוא אותך?! אתה רק מחייך ו…אוח.
"כן " אמרתי והוא צחק, התעינייתי בסרט…בדיוק הוציאו תעיניים למישהו,"אחלה סרט," הוא אמר,
"כן..משהו" אמרתי ונגעלתי העברתי ערוץ , "תגידי… "הוא התחיל להגיד ושתה עוד כוס של וודקה, לא הוא לא הולך להשתכר לי שוב! "תעזוב את זה" ציוותי עליו ולקחתי ממנו את הכוס , "אמרו לך שאת יפה? "הוא שאל…אני מרגישה שהוא כבר לא במיטבו, "כן הרבה.."התגאתי והוא צחק בקול, והרים את הבקבוק עכשיו, לקחתי אותו ממנו בעצבים , "מה ישלךך תבייאיי" הוא צעק וניסה לקחת עד שזה נפל על הרצפה ונשבר, זכוכית אחת עפה לכף הרגל שלי וצרחתי מכאבים, הוא נבהל, החזקתי את רגלי הכואבת ,"את בסדר?" הוא שאל לחוץ, "אני ניראת בסדר?!" צרחתי, הוא הסתכל לי על הרגל והחזיק אותה, "אח אח! הזכוכית שם!"
"כוסאמק לאן הכנסת אותיי" הוא צעק שראה את הזכוכית ברגלי, אני עוד שנייה התעלפתי מלראות את זה, "הכל באשמתך " התלוננתי, "שתקיי אני מוציא את זה"
"מה..אתה לאא " אמרתי בבהלה , שלא יכניס את זה יותר..הוא גם ככה חצי שיכור
"אני מסתדר.." הוא אמר והחזיק ברגלי, כאב לי ממש והתחלתי לשרוט את הספה, "תירגעי תחזיקי, "הוא הביא לי את היד שלו, והחזקתי בה חזק "עוד קצת.." הוא אמר ,
"זהו" הוא חייך והחזיק את החלק של הזכוכית, אני נבהלתי, "את יוכלה לעזוב את היד שלי עכשיו.." הוא אמר והסתכל עלייה היא הייתה אדומה, "סליחה.." אמרתי וגיחכתי, "ותודה.." אמרתי בשקט יותר, "למה אני פה ? אני תמיד מציל אותך…" הוא חייך וסידר את כל הבקבוק שהתנפץ על הרצפה, יש משהו במה שהוא אומר… "יאלה לכי לישון..עכשיו" הוא אמר , ושתקתי ישבתי על הספה קצת כאב לי לדרוך על הרגל למרות שהוא סם לי שם תחבושת קטנה, "מה להרים אותך קופה?" הוא צחק , וגמאני,
הוא החזיק אותי מהמותניים עליו ויצא שהידיים שלי על הגב שלו, צמרומרת עברה בגופי ,"מזה יא שמנהה כמה את אוכלת" הוא התלונן שהגיע לחדרי, ושם אותי על המיטה, "צריך לאכול בשביל לגדול.." אמרתי, "הבעיה אצלך שאת לא גודלת," הוא צחק, "הבעיה אצלך שאתה לא מצחיק חע."
"מה שתגידי לעזור לך להחליף בגדים גם?" הוא שאל וקרץ, "עד כאן יא חרמן צא!" צרחתי, אני יסתדר בעצמי, הוא צחק ויצא, סגר חלק מהדלת , נו באמת קשה לסגור עד הסוף?! בכוונה כאילו כי אני לא יוכלה לקום!?
לקחתי את הבגדים שהיו על המיטה והוצאתי את השמלה מעליי ,שמתי את השורט של הפיגמה ובאתי לשים את החולצה וראיתי צל בדלת, נבהלתי, "גנבב!!" צווחתי , ו, "אסי?!" אמרתי וכיסתי את עצמי בחולצה, שמתי אותה במהרה, "יא חתיכת פדופילל הצצת לי?!"
"לא מה ניראלך אני! פשוט צווחת כמו משוגעת!"
"אני ראיתי צל!"
"מי אמר שזה אני !?"
"אני אמרתי שזה אתה….כי מי עוד פה?!"
"אני לא יודע!"
"אז תבדוק.."

מנקודת המבט של אסי:
יצאתי מחדרה הלכתי לסלון, לא הפסקתי לחשוב עלייה היא כזאת יפה…ושהיא נפצעה ברגל לא יכלתי לראות אותה ככה! די זה לא מתאים לי…אני אסי בן זקןן!!
לפתע שמעתי צרחה זאת היא! רצתי במהרה לחדר שלה ופתחתי את הדלת, היא ישבה על המיטה עם מכנסון קצר וחזייה לגופה, והו…איזה כוסית היא זה לא אמיתי… די על מה אני חושב… למה היא צרחה בכלל ?! "אסי ?!" היא שאלה ושמה מהר את החולצה, "יא חתיכת פדופיל הצצת לי?!" היא התעצבנה, מה ניראלהה אני לא עד כדי כך נואש…
"לא מה ניראלך אני ! פשוט צווחת כמו משוגעת"
"אני ראיתי צל," היא אמרה מאיפה צל עכשיו נו מה היא מדמיינת,"מי אמר שזה אני?"
"אני אמרתי שזה אתה ….כי מי עוד פה?"
"אני לא יודע" עניתי והסתכלתי לצדדים באמת אפחד, "אז תבדוק"
הסתובבתי בבית כמו שאמרתי אפחד…מה היא רוצה זאתי, ואיפה לירן הלך …לישון עם נוי ?!
" אין אפ…" באתי להגיד וראיתי אותו בחדר שלה…איזה אחד, "מה לעזעזל" צעקתי ונכנסתי לשם, הוא צחק, "עוף מהבית הזה "
"לא ניראלי" הוא אמר והושיט לי את האייפון שלו…נו מה הוא רוצה שאני יעשה עם האיפון שלו, ולמה עדי בוכה למהה אני יהרוג אותו שהוא גרם לה לבכות, "מה אתה רוצה יא בן זונה" אמרתי והסתכלתי על האייפון…חשכו עיניי…עדי הופיעה שם….רק עם חזייה ותחתונים…אז היא באמת ראתה צל… הסתכלתי עליו הוא המשיך לצחוק בקול, מה הוא רוצה ?!


תגובות (11)

אנייי רוצההההה שתקדישי לי פרק:))
ותמשיכייייי

01/01/2014 13:29

תמשיכי

01/01/2014 13:35

תמשיכיייייייייייי

01/01/2014 13:39

אמאלההההה!!!! תמשיכיייי!

01/01/2014 13:55

תמישכיי

01/01/2014 14:30

תמשיכי!

01/01/2014 15:26

אני רוצה שתקדישי לי! יואו תמשיכייייי!

01/01/2014 23:59

מושלם

02/01/2014 00:50

מושלם

02/01/2014 00:50

תמשיכייייייייייייייייייייייי עכשיווווווווווווווווו אני חותמת שזה איזה אקס שלה שהיא עזבה..

02/01/2014 01:17

תמשיכיייי
אבל תמשיכי יותר מהר
אני מכורה O__O

02/01/2014 05:36
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך