Angel of love
איזה יופי שהחזירו את הטיולים אה?
ואיך הפרק??
תגובות וממשיכה!♥
אוהבת אותכןן~
~רותם ~

איך התאהבתי? פרק 20♥

Angel of love 16/01/2014 1692 צפיות 8 תגובות
איזה יופי שהחזירו את הטיולים אה?
ואיך הפרק??
תגובות וממשיכה!♥
אוהבת אותכןן~
~רותם ~

"בוקרר" אמרתי שקמתי, עבר שבוע, שבוע רגיל אפשר להגיד רגיל מדיי…אבל החזירו תטיולים♥ .באלי שינוי באלי אקשן, "יאלה עושים מסיבה בשישי בערב," אמרתי ללירן בבוקר, "מחר בערב?! התחרפנת מאיפה הבאת את זה?"
"מה ישלך אתה נגד מסיבה?" אמרתי מופתעת שהכנתי שוקו, "קבעתי עם נועה, "
"הבלונדה?"
"לא"
"השחרחרה?"
"לא"
"אההה החומה!" אמרתי נזכרת, "לא" הוא אמר והתחיל לגחך, "מה היא!? " אמרתי מעוצבנת, "גינגית," הוא צחק , "אז מי זאת ה…"
"מאיפה אני זוכר שמות," הוא התלונן, "הן כוסיות פשוט, אני זוכר אותם לפי…"
"די לירן תשתנה כבר!!" צרחתי עליו וזרקתי עליו מים , "מטורפתת," הוא התלונן וקם משם, "אז תזמין מחר את כל הבנות שלך מצידי, אבל יש מסיבה, "קבעתי והוא צחק, "בסדרר קופה,"
"מחר מסיבה" אמרתי לאור ונוי בביהס, "אהה מתאים לי," שמחה נוי, "כל דבר שבבית שלה יתאים לך, כל עוד לירן גר שם…" התחילה אור להגיד, "טוב די לא שוב" אמרה נוי עצבנית, "אושר בא?" שאלה אור, "אני יזמין אותו אחר כך…או שבא לך לעשות את זה, "אמרתי והיא חייכה אליי, "בסדר בסדר… נזמין עוד כמה…"
"את כל השכבה, "
"ושכבה יא, "
"את זה לירן עושה כבר,"
"זה אומר שגם…" התחילה אור להגיד, "אסי יבוא" הן אמרו ביחד והסתכלו עליי, "כן כן ו.. ?! שיבוא" אמרתי והן שתקו ובהו בי, ואני התחלתי לצחוק, "אחמ אסי ועדי לנצח," אמרה אור ואני קפצתי עלייה עד שהמורה נכנסה, "כולם להסתדר,"
"נו למי יש כוח ללמוד שובב!! כבר מרגישים תסופש יאלהה" אמרתי והיא שמעה והסתכלה עליי בכעס, ועוד מתמטיקה על הבוקר ><
טוב עבר לו עוד יום, לא ראיתי את אסי היום…לא שמעניין אותי…טוב, אולי הוא לא בא לביהס,
"שישי בבוקרר יום יפה!" התחלתי לשיר שקמתי, "יאיוו עדיי תמותייי" צרח לירן שהערתי אותו עם הצרחות שלי, "למות?" שאלתי בפרצוף עצוב, "משוגעת את," אמר והתיישב על הספה, "מה אדוני עושה?"
"יושב"
"יש לך ביהס מפגר"
"לך יש ביהס…אם אני אלך מי יסדר ת'מסיבה שאירגנת בערב?!" הוא צעק,
"אתה אומר את זה כאילו לא רציתה מסיבה!"
"בסדר יא עצבנית לכי לביהס כברר"
הלכתי לביהס לבסוף, טוב נו יום קצר, רציתי שיגמר כברר!! "מה נלבש בערב??" שאלה אור, "כלום" אמרה נוי ושתקנו לרגע ואז התחלנו לצחוק ביחד, "היי" שמענו את אושר מאחורה, הוא בא, "היי" אמרה לו אור וחיייכה, אני ונוי 'בטעות' התקדמנו מהר יותר…
"לירן הב…" התחלתי להגיד שנכנסתי הביתה, אסי ישב ליד לירן בספה, "שלום לגברת" הוא אמר וקרץ לי, "אה כן אתה"
"איך היה בלי לראות אותי יום שלם ? "
"סבל כמה בכיתי…אתה לא מבין כל היום הייתי בחדר הסתגרתי שם, אין אל תשאל…" אמרתי בציניות שהתקדמתי לחדרי, "וואלה?" הוא שאל מתלהב,
"מה ניראלךךך " התחלתי לצחוק, "שאני יתגעגע אליך ?! חע הצחקת אותי, "אמרתי ונעלמתי מעיניו, נכנסתי לחדרי ושמתי תתיק, טוב..לנוח קצת לא יזיק,
ישנתי .כנראה הרבה…השעה הייתה שבע וחצי, עשיתי קידוש והכל עם לירן והלכתי להתקלח עוד שעה וחצי כולם יבואו, יצאתי מהמקלחת לחדר שלי עם המגבת, עכשיו בוחרים בגדים… כן בחירה קשה ,שהארון מלא ואין מה ללבוש, כמו תמיד לא?
"תקשיבי עדי.." שמעתי קול, הסתובבתי בבהלה, היה לי פלאשבק לרגע מהלילה ההוא עם דניאל, "אסי יא מפגר!! "צרחתי וזרקתי עליו כרית, " אוי אני מצטער, נכנסת להתקלח לפני שעה! מאיפה לי לדעת.." הוא אמר והסתכל עליי, הסמקתי, "וכאילו לא ראיתי אותך ככה כבר,"
"טוב די צאא" אמרתי והעפתי אותו מהחדר, חייכתי לעצמי, למה אני מחייכת לעצמי?!
בחרתי שמלה אדומה קצרה לא מדיי, יפה עם כתפיות משהו מהממם, ועקב שחור גבוה, התלבשתי במהרה ואחרי שנייה מישו נכנס בדלת חדרי, "יאיו אמרתי לך לעו… "התחלתי להגיד ועצרתי שראיתי שזאת נוי, "אסי?"
"כן.." אמרתי , "ואיזה מהממת את דיי" אמרתי לה, היא לבשה חצאית ארוכה שחורה וחולצת כזאת ורודה סטרפלס משהו מדהים עם עקב..ובביליס בשיער, "כן…תודה"
"את אמורה להגיד כן אני יודעת," אמרתי והיא צחקה, "מה אח שלי פתח לך? "
"כן…הספיק לבחון אותי מכף רגל ועד ראש ואז להגיד היי" היא אמרה וצחקתי, "אוי לירן לירן…"
"מדהימות שליי!" אמרה אור שנכנסה בהפתעה לחדר, עוד יפיפיה,
"יאלה מתאפרים," היא אמרה והשתלטה על השידת איפור שלי…
התאפרנו מושלם, אני עשיתי מחליק עם בביליס בסוף, ויצאנו לבחוץ באיחור אופנתי יפה ביחד..כמו שאנחנו יודעות, שכל התשומת ♥ אלינו, ראיתי את אסי מולי מסתכל ובוחן אותי ואז מחייך לעצמו, "טוב טוב זה אחותי תתעסקו בעינייכים," אמר לירן ובא אליי, "מזה המיני הזה?! כל החרמנים של יא פה!" הוא אמר, "אתה הזמנתה אותם,"
"אוח טוב תיזהרי להסתבך שוב, "
בסדר תירגעע יאלה לך לגינגית,"
"נועה" הוא אמר, "נועה דנה ליהי…מזה משנה," אמרתי והוא צחק, דווקא אותה הוא זוכר? מוזר,
ראיתי שנוי התיישבה בעצב בצד, "כל פעם מחדש.." היא אמרה לי, "את יודעת מה את צריכה לעשות?" "מה?" היא שאלה, "לגרום לו לקנא…תאמיני לי אני מכירה את אח שלי, תמצאי לך מישהו היום, יש מבחר…ותיצמדי אליו, תיראי כבר מה קורה לבד, "
היא חייכה אלי, "אני חולה עלייך את יודעת?"
"גמאני חולה על עצמי," התגאתי והיא צחקה, "יאלה לבחורר" אמרתי לה ודחפתי אותה לאמצע איפה שכולם רקדו , ואיפה אור…הו הינה עם אושר, איזה יופי, אני דואגת לכולם ואני לבד,
"יפה כמוך יושבת לבד?" אמר לי מישהו והתיישב לידי, "כן תיראה מזה…" החלטתי לזרום איתו, נזכרתי מה עשיתי לאושר בערב ההוא…וצחקתי לעצמי , כיף לשחק בהם..כי זה מה שהם עושים לאחרות…אבל טעיתי באושר..הוא לא כזה,
"את כבר לא לבד," הוא אמר ושם את ידו סביבי, "יופי "אמרתי והסתכלתי עליו , דווקא ניראה לא רע, הוא מהביהס? אין מצב, הייתי שמה לב לדבר כזה, היה לו עיניים כחולות מזה בהירות, ושיער שחור פחם ממש, משהו מיחוד הוא, "כבשתי אה?" הוא שאל ושמתי לב שאני בוהה בו זמן מה, הזזתי את מבטי, והסמקתי, "בואי לרקוד," הוא הציע, והלכתי אחריו לרחבה, רקדנו…צמוד קצת, הוא החזיק במותני וחייך, אמאלה הבנאדם כובש, "אתה בטח לא מהביהס"
"לא אבל אני עומד להיות," הוא חייך,
"מה, שם ישלך? " "עדי" עניתי, "דניאל" הוא אמר וצמרורמת עברה בגופי אבל התעלמתי…זה רק שם,
"מה….חבר יש?" הוא שאל,
"לא,"
"גמלי אין, אם את שואלת…" הוא אמר עף על עצמו זה , "לא שאלתי, "
"אבל אמרתי,"
"אצלך זה כל יום מישהי אחרת בטח לא? "
"היה…"
"היה?"
"עד שראיתי אותך…" הוא אמר והתקרב קצת, "זה המשפט שלך לכל הבנות? "
"רק למיחודות…" הוא חייך, "וכמה יש כאלה?"
"אחת…" הוא אמר ובא לנשק אותי, מה הולך פה…הכל קורה מהר מדיי….אמאלה הוא כזה מושלם.. פתאום הרגשתי דחיפה עליי, "אוי סליחה עדי לא ראיתי אותך…" אסי אמר, וחייך חיוך תחמני….בכוונה אה? אין בעיה,


תגובות (8)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

16/01/2014 12:19

חחחחחחחחחחחח בטעות עדי ב"טעות" חחחחחח תמשיכיייייי

16/01/2014 12:54

חחחחח עאלק בטעות חחחחח…
תמשיכיייי אני אוהבת את הכתיבה שלךך! <3

16/01/2014 14:18

חחח עלאק לא ראיתי אותך.. תמשיכי :)

16/01/2014 14:18

תמשיכיייייייייייי

17/01/2014 03:42

חחחחח איזה קנאי אסי, חיים שלי הוא!!
תמשיכיייייייייי

17/01/2014 12:03

חחחחחחחחחחח תמשיכי

18/01/2014 13:26

חחחחחחחחחחח תמשיכי

18/01/2014 13:26
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך