Angel of love
תגובות וממשיכה!♥
שבוע טוב יפוות ^^

איך התאהבתי?פרק 21♥

Angel of love 19/01/2014 1588 צפיות 8 תגובות
תגובות וממשיכה!♥
שבוע טוב יפוות ^^

"אחת…" הוא אמר ובא לנשק אותי, מה הולך פה…הכל קורה מהר מדיי….אמאלה הוא כזה מושלם.. פתאום הרגשתי דחיפה עליי, "אוי סליחה עדי לא ראיתי אותך…" אסי אמר, וחייך חיוך תחמני….בכוונה אה? אין בעיה,
"אה זה בסדר…" אמרתי בציניות והסתכלתי עליו בכעס, "אה אחי מה קורה?" שאל אסי, "הכל בסדר.." אמר לו דניאל, "מה אתה רוקד עם חברה שלי? "שאל אסי, "חברה שלך !?" שאלתי עצבנית, והוא שם עליי יד, "או אני מצטער היא אמרה ש…"
"היא יוכלה להגיד.."
"אסי שתוק!"
"כבר שחכת מה היה ביננו ?!" שאל אסי, מה ישלו לקנאי הזה… "מה היה בנינו ?!"
"אני אתן לכם לסדר את זה," אמר דניאל והלך משם, "מה עובר עלייך?!" צעקתי עליו, "הוא מסוכןן מה ישלך אני דואג לך"
"אז אל תדאג! " אמרתי ויצאתי מרחבת הריקודים הוא אחריי, "אתה לא אח שלי ולא אבא שלי אז אל תחליט עליי!!" צרחתי והלכתי לחדרי, "דיי נו" הוא תפס בידי לפני שנכנסתי,"תעזוב אותי!" צעקתי , "די זה כואב" אמרתי והסתובבתי אליו, דמעות ירדו מעיניי, "הי, אל תבכי בגללי מאמי.." הוא קירב אותי אליו לחיבוק, "אני מבטיח לך שאני עושה הכל בשבילך…תפסיקי," הוא אמר וחיבק חזק, רציתי את זה , רציתי אותו, "הממ מצטערת להפריע," אמרה אור, "זה בסדר," אמר אסי וחייך אלי, הוא הלך משם, אני ואור התיישבנו על המיטה, אני ניגבתי את הדמעות שהאיפור לא ייהרס, "מה..קרה משהו?" אור שאלה אותי, "לא אני סתם בכיתי," אמרתי והיא צחקה, "אסי..אה?"
"אסי אסי.."
"עזבי נעבור אלייך, מה יש? "
"אושר…הוא לא שם עליי במובן רומנטיי! הוא לא רואה אותי מעבר לידידה זהוו !!" היא אמרה, "מה איך הגעת לזה?"
"באופן שהוא מדבר אליי, ו..אני פשוט יודעת," היא אמרה בעצב, "די מאמי…עוד יהיה טוב," אמרתי לה וחיבקתי אותה, "מעניין איך נוי חוגגת.."

מנקודת המבט של נוי:
"אז איך אמרת שקוראים לך?"שאל אותי איזה אחד שרקדנו , "מה?!" צעקתי כי לא שמעו כלום בגלל המוזיקה, "שם שלךך הוא..? "
"נוי נעים מאוד," חייכתי והושטתי את ידי, "רז" הוא אמר והמשכנו לרקוד, "את יודעת לזוז…" הוא אמר שרקדנו צמוד…מזווית העין שלי ראיתי את לירן עם איזה גינגית אחת מעצבנת שנדבקה אליו והם רקדו… הוא הסתכל עליי ואני עליו..חייכתי זה לא עניין אותי, אני עם רז עכשיו וכיף לי, שיבין…
"יש סיכוי למספר שלך אחרי זה?" הוא לחש לי, ואני חייכתי, "ברור" ראיתי שלירן מתקרב עם הגינגית הזאת לפה, ויצא שרקדנו קרוב אחד לשני , "מה יש בעיה לירנוש?" שאלה אותו הגינגית , "לא חיימשלי," הוא אמר וחיבק אותה, 'לירנוש ', חחח מה ניראלה מעצבנת, הוא עוד יהיה שלי זה בטוח, לא משנה כמה רז חתיך לירן יותר, לא משנה כמה רז נסיך לירן יותר! זה הלב שלי אשם..הוא תמיד יודע להתאהב בלא נכונים…מכירים את זה?

מנקודת המבט של עדי:
"יאלה בואיי לא נשב ככה כל היום, זה מסיבה אצלי בבית!!" הקמתי את אור, "יש הרבה דגים בים," הוספתי, "אבל הוא הכי יפה," היא גיחכה, "לא דניאל הכי יפה, ואם כבר דניאל יאלה אני רוצה לדבר איתו,"
"למרות מה שאסי אמר?"
"בכוונה מה קרה לך…" צחקתי ויצאנו לרחבה שוב, זאת אומרת…לסלון שלי, נוי רקדה שם עם מישהו חמוד ולידה לירן וההיא הגינגית…אה כן נועה, הראשונה שהוא זוכר את שמה…
"היי " אמרתי לדניאל שראיתי אותו יושב הוא שתה שם, "היי סידרת את העניניים עם ההוא?"
"כן" חייכתי והוא קם, "אז אפשר להמשיך לרקוד…או ש…באלך מקום שקט יותר?" הוא שאל והסתכל בעיניי, "המ..נרקוד," אמרתי ונכנסנו לרחבה, רקדנו שוב, "כיף איתך את יודעת,"
"כן "אמרתי והוא צחק, "מה…אז את פנוייה סופית?"
"תמיד הייתי.."
"או יפה…"הוא התלהב, "אז אפשר את המספר שלך לא? "
"אין בעיה.."
"אז בואי למקום שקט יותר, אי אפשר לדבר פה, "הוא אמר והתקדם לעבר חדרי,
"חדר יפה, " אמר שנכנס, "תודה תודה אני יודעת.." התגאתי והתיישבתי על המיטה, "אז…"הוא אמר והסתכל עליי, "אז…." חייכתי, "את ממש יפה, "הוא התקרב אליי, ושם את ידו על פניי, אני הסמקתי ושתקתי…לא עצרתי אותו, הוא התקרב עוד ונישק אותי… "עדי!" שמעתי קול בפתח הדלת…לא שוב,


תגובות (8)

או מיי גאד מה יש לו?..
תמשיכייייייייייי

19/01/2014 11:03

תמשיכיייייייייייייייי דחוףףףףףףף

19/01/2014 11:29

חחחחח תמשיכי

19/01/2014 11:50

תמשיכייייייייי

19/01/2014 13:06

תמשיכי :)

19/01/2014 13:08

תמשיכיייייייייייי!!!!!!!

19/01/2014 14:45

תמשיכייייייייי

20/01/2014 00:14

המשךךךךך

20/01/2014 06:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך