Angel of love
אוו אסי אסי...מה יהיה איתם אה?
תגובות וממשיכה אהוובות !♥
אוהבתת~רותם~ ☻☺♥

איך התאהבתי? פרק 22♥

Angel of love 21/01/2014 1628 צפיות 7 תגובות
אוו אסי אסי...מה יהיה איתם אה?
תגובות וממשיכה אהוובות !♥
אוהבתת~רותם~ ☻☺♥

"אז…"הוא אמר והסתכל עליי, "אז…." חייכתי, "את ממש יפה, "הוא התקרב אליי, ושם את ידו על פניי, אני הסמקתי ושתקתי…לא עצרתי אותו, הוא התקרב עוד ונישק אותי… "עדי!" שמעתי קול בפתח הדלת…לא שוב, "מה אסי מההה" שאלתי בכעס, "את מעצבנת את יודעת ?!" הוא שאל ושילב ידיו, "אתה מפגר אתה יודע?!"
"ואיי תקשיבי לי פעם אחת בחיים שלך לא יזיק לך!" הוא צעק, "מה אתה רוצה?"שאל דניאל בעצבים "אותה!" הוא הצביע עליי, "ואתה מפריע לי," הוא הוסיף, מה אותי שו אותי…מה הולך פה, "לא ניראלי היא מעונינת," אמר דניאל , ואני שתקתי, "עוף אני רוצה לדבר איתה," אמר אסי , "אתה.."
"חכה שנייה דניאל," אמרתי לו והוא יצא מהחדר כועס, "מרוצה?!" שאלתי בעצבים והתיישבתי על המיטה, הוא חייך, מה הוא מחייך מהה!
"לא הקשבת לי.. "
"אמרתי לך ש… "
"ששש אני יודע מה אמרת.." הוא התיישב לידי, "פשוט לא באלי לראות אותך עם סטוצינרים כאלה,"
"למה מי ישמע אתה ממש לא סטוצינר… "
"זה שונה, "
"מה שונה מה!?"
"את… אני לא רוצה שתיפגעי, "
"ואני ממש רוצה להיפגע נכון? אני יודעת מה אני עושה," אמרתי, "לא את לא" הוא עצר אותי מלקום והחזיק בידי, "תפסיק לעשות את זה!"
"לא יכול…" הוא אמר והושיב אותי עליו, "המה… "מילמלתי , "את יפה," הוא אמר ונגע בפניי, "הלוואי שהייתי יוכלה להגיד אותו דבר עלייך, "
"תפסיקי לשקר לעצמך…" הוא אמר לא יכלתי לדבר כי כבר הייתי נגיעה משפתיו, לא זה לא קורה….ממש לא , "אני רוצה אותך…" הוא אמר ונגע בשיערי, "לא אסי!" צעקתי וקמתי ממנו , "זה לא יקרה…" מילמלתי , "למה?"
"כי אתה כזה, ואני…"
"ניראלך שאני יפגע בך !?" הוא שאל ולרגע האמנתי לו… הסתכלתי בעיניו…למה התאהבתי בו למהה?! "אני לא יוכלה יותר… " מילמלתי בבכי ויצאתי מהחדר,
"את בסדר…?" שאלה אותי אור , "לא ממש… "
"אסי..?"
"כמו תמידד!! נמאס לי כבר!"
"ממה נמאס לך !? שאסי רוצה אותך ?! "
"ניראלך הוא באמת רוצה אותי?! אני כמו כולן בשבילו וזה הבעיה! והוא לא כמו כולם בשבילי!" אמרתי בעצב, "דיי עדיי אל תבכיי" אור חיבקה אותי, "הכל טוב….שנינו באותו מצב," היא אמרה והסתכלה על אושר…שרקד עם איזה מישהי ברחבה, "
"תיראיי" אמרתי והצבעתי על נוי, שנינו הסתכלנו עלייה מופתעות , "לפחות מישהי פה נהנהת…"
"וייי איזה מסיבה לוהטטתת" נוי באה אלינו ושתתה מלא מים…כן מים למזלנו, "הכל טוב איתך? "
"בטחחח!!" היא צעקה וחזרה לרחבה, "רז נסיך!" היא אמרה ונבלעה בין כל האנשים…"המ..אוקי "אמרתי והסתכלתי על אור, "אז.."שמעתי קול ,זה היה דניאל, "היי.." אמרתי לו "היי שוב הערב…" הוא אמר, נזכרתי במיליו של אסי…אולי הוא צודק ?
"הכל הסתדר עם ההוא? "הוא שאל, "המ.." אמרתי והסתכלתי על אור ואז עליו, "לא…העניין עדיין לא נפתר…אני מצטערת.." אמרתי, ואור הסתכלה עליי מופתעת, "אה…זה בסדר…" הוא אמר מופתע , "עכשיו אתה יכול להנות עם כל הבנות שמסתובבות פה" אמרתי ולא הסתכלתי עליו, הוא שתק והלך משם, "יפהה לךך" אמרתי לי אור ואני צחקתי, "לא שהקשבתי לאסי פשוט…"
"טוב טוב מה שתגידיי!!" היא אמרה וצחקנו …


תגובות (7)

מושלם

21/01/2014 12:15

מושלם!!! תמשיכי מהר!

21/01/2014 12:43

מושלםםםם תמשיכיייייייי

21/01/2014 12:53

אוףף עדי מעצבנת אותי!! אסי אומר לך שהוא אוצה אותך הוא לא רוצה שתי פגעי הוא שומר עליך אז מה את רוצה עכשיו?! אבל אני עדין חולה עליה! אוף אני בפיצול אישיות רציני!! בקיצור תמשיכייי

21/01/2014 13:03

תמשיכיייייייייייייייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם הסיפורררררררר מושלםםםםםםםםםםםםם ואני מחכה כבר להמשךךךךךךךך

22/01/2014 04:14

אני גאה באסי שלי שאני נתתי תדמות שלו ^-^ תמשיכייייייי

22/01/2014 07:04

זה באיחור אבל- תמשיכי!
אסי המושלמי!

24/01/2014 15:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך