Emily_love
פרק 10 לעונה שנייה !!!!!!?!! והוווווו
פרק ארוךךךךך מקווה שאהבתם ונהנתם לקרוא אותו ;)
עוד שבוע שבוע עוד שבוע לי ולרני שלי יש חודדדדשששששששד !!!!! אעאעאעאעאעאעאעאאעא !!!!!!!
אין דברים כמוהו אני מאוהבת !
אזזזז שוב מקווה שאהבתם ותבואו לבקר בפרופיל שלי כפרה עליכם ;) ( מדה טוק חיחיחי כן כן אני מושפעת ;))
אוהבת אותכם המון
אמיליה !!!

איך לא ידעתי ?! עונה 2- פרק 10

Emily_love 07/03/2013 3192 צפיות 13 תגובות
פרק 10 לעונה שנייה !!!!!!?!! והוווווו
פרק ארוךךךךך מקווה שאהבתם ונהנתם לקרוא אותו ;)
עוד שבוע שבוע עוד שבוע לי ולרני שלי יש חודדדדשששששששד !!!!! אעאעאעאעאעאעאעאאעא !!!!!!!
אין דברים כמוהו אני מאוהבת !
אזזזז שוב מקווה שאהבתם ותבואו לבקר בפרופיל שלי כפרה עליכם ;) ( מדה טוק חיחיחי כן כן אני מושפעת ;))
אוהבת אותכם המון
אמיליה !!!

פרק 10:

נכנסתי לחדר ארונות וראיתי תיק שחור ששומר על שמלות תלוי ליד המראה.
הלכתי לתיק ומצאתי פתק אדום דבוק אליו. תפסתי אותו ופתחתי את הפתק והתחלתי לקרוא.
׳ ליפה שלי,
אני ממש מקווה שתואהבי את השמלה כי איך שראיתי אותה חשבתי עליך. פשוטה אבל קלסית ודומיננטית בדיוק כמוך. ;)
אוהב אותך הכי בעולם ותמיד המשיך לאהוב.
אהובך היחיד והיחידי ;)
אושר :*׳
חייכתי חיוך רחב ומאושר.
׳ אני כל כך אוהבת את הבנאדם הזה !׳ חשבתי ואז ניגשתי לפתוח את התיק.
תפסתי את הריץ רץ ופתחתי אותו וראיתי שמלה שחורה ארוכה ניראת יחסית פשוטה. ממש אהבתי אותה .. היא הייתה קלאסית עדינה כזו עם שסע ברגל ארוך וגב פתוח .
הורדתי אותה מהקולב ולבשתי אותה בעדינות.
התאפרתי עם איילנר ארוך ועבה בעיניים ומרחתי אודם אדום כהה טיפה בורדו שהבליט עוד יותר את שפתיי הבשרניות מעט סומק שהבריק והבליט את לחיי. סידרתי את שיערי בלונדיני בצורת גלים , תסרוקת שנתנה עוד דחיפה של קלסה למראה.
התיישבתי בספה הארוכה שהייתה שמה ( אתם מבינים שיש שמה פאקינג ספה ?!) נעלתי סנדליי עקב עם אבנים ממש קטנטנים בצבע זהב שהשלימו את המראה.
התרוממתי מהכורסה אחרי שנעלתי את הנעליים והלכתי לכיוון המראה הגדולה.
הגעתי למראה והתבוננתי בעצמי.
כל כך אהבתי את איך שנראתי.
ניראתי קלסית ויוקרתית כזו. ואת האמת באמת שהיה נראה כאילו אני הבת של הסנדק או משהו בכל זאת אני ממש קרובה לדבר הזה ;).
בחנתי את השמלה עוד קצת . היא ממש החמיאה לי. היא הבליטה כל קימור וקימור שיש בגופי ונורא האריכה אותי עם השסע העמוק ברגל.
אני יכולה להודות שנראתי ממש טוב בשמלה. הרגשתי יפה.
התבשמתי בבושם שאדם קנה לי בדיוטי פרי. ׳ אחחח לבשמים של שאנל יש ריח מושלם!!׳ חשבתי וחייכתי חיוך אחרון למראה ויצאתי מחדר הארונות ונכנסתי בחזרה לחדר של אושר ושלי.
״ אושרי?…״ קראתי לו
״ אושר אתה פה ?״ שאלתי בקול
׳ טוב הוא כנראה ירד כבר ׳ חשבתי והסתובבתי לכיוון הדלת. בדך לקחתי את הארנק השחור שלי והיחסית גדול. ( מה לעשות את האקדח שלי אני לא משאירה לבד !) ;).
התקדמתי מהמסדרון לכיוון המדרגות והתחלתי לרדת בהן.
כל מי שהיה ממול המדרגות וראה אותי נעצר והיה ככה :0 אפילו הבנות !
חייכתי אליהם חיוך קטן והתקדמתי לסלון.
״ אושר ?״ קראתי לו כשראיתי אותו יושב בסלון ומעשן עם אדם מאור תומר ג׳ייק והחברה שלו ועוד כמה אנשים.
הם עצרו את הדיבורים למשמע קולי וכולם הסתכלו עליי והיו ככה :0 במבט של WTF?! אפילו אחים שלי !
׳ מה זה נראה ממש מכוער כאילו ? :(׳
אושר בחן אותי. תאמת כולם בחנו אותי.
ואז הוא חייך כיבה את הסיגריה וקם אליי.
״ יש יותר יפות ממך ?״ אושר לחש לי וליטף את גבי החשוף שהעביר בי רעד בגוף.
חייכתי אליו חצי חיוך ושאלתי.
״ אהבת ?״ הוא חייך חיוך ענקי שהדביק אותי בו.
״ תאמת ?… אני מעדיף אותך בלי בגדים בכלל. ״ הוא אמר בשובבות ונתתי לו מכה קטנה בבטן והוא צחק ״אבל עכשיו את מושלמת אהובתי ״ הוא אמר בחיוך והחיוך שלי התרחב עוד יותר.
״את תמיד מושלמת ..״ הוא המשיך ונישק את צווארי נשיקה ארוכה.
״ יו אושר !״ מאור צעק ואני התחלתי לצחוק.
״ חכו חכו מה אני הולכת לעשות לכם עם חברות שלכם. אל תתפלאו עם באמצע שאתם שוכבים אני צצה מאיזשהו מקום. ראו הוזהרתם ! אני כמו רוח הרואה והאינו נראת. תזכרו את מי לימדתם לירות בחושך כן ?״ אמרתי להם וכולם התפוצצו מצחוק.
ואז בחנתי את כולם וראיתי את כל הבנים כולל אושרי שלי לבושים בחליפות שחורות ואלגנטיות עם חולצה מכופתרת מתחת לז׳קט וכמובן כל אחד מהם פתח את החולצה בכמה כפתורים נדיבים ביותר עם אפשר להגיד.
׳ גאד אושר אתה סקסי בחליפה ! *~*׳
זואי – חברה של אדם לבשה מחוך סטרפלס קצר בצבע לבן וחצאית משי שחורה וארוכה והברישה את שיערה השחור לצד.
מאור היה גם עם מישהי יפיפייה ששמה הוא לורן ( רק יהודיות אנשים רק יהודיות;)) שלבשה שמלה אדומה ארוכה שנופלת על הגוף.
והילולי שלי לבשה שמלת סטרפלס יוקרתית ממשי בצבע זהב שמפנייה עם שסע ברגל ונעליים בצבע שחור.
ליד תומר ישבה נערה בערך בגילו עם שיער אדום ורוד כהה לא בלונדיני לא שחור לא ג׳נג׳י ! אדום ורוד !
׳ גאד זה שיער מושלם׳
עיניה היו גדולות ובצבע כחול תכלת היא לבשה שמלת סטרפלס שחורה קצרה וצמודה. סקרתי אותה מעט ושמתי לב שיש לה חזה ממש גדול ׳ עכשיו הכל מובן אחי !׳
״ היי אני ליאן ״ אמרתי לה בחיוך נעים והיא חייכה אליי בחזרה.
״ אני אמה וכן אני ישראלית והשיער שלי לגמרי טבעי ;)״ היא אמרה לי בחיוך ואני צחקקתי
״ ואוו ! יש לך שיער מושלם ! אה כן שמתי לב ;)״ אמרתי לה וקרצתי לה והיא צחקה.
לפתע מאור קיבל הודעה וחייך.
״ יאללה ילדודס ההסעה בחוץ ״ הוא הודיע וכולנו קמנו והלכנו לכיוון הדלת.
״ואוו ממש הפמליה ;)״ אמרתי וכולם פרצו בצחוק.
יצאנו כולנו מהדלת ונגלו לפנינו שתי לימוזינות גדולות בצבע שחור.
׳ ואוו ! דופקים הופעה עד הסוף !׳
״ ליאן ?״ שמעתי את תומר קורא לי בשקט. הסתובבתי אליו והוא סימן לי לבוא.
״ מה ?״ אמרתי באדישות
״ אני מצטער. ״ הוא אמר עם מבט מצטער ומתחרט בעיניו.
׳ למה לעזעזאל קיבלנו את אותן עיניים ! יש לנו אותו מבט .. אותו פאקינג פאפי פייס ! -,-׳
״ יופי ..״ עניתי לו בקרירות והוא הסתכל עליי עדיין באותו מבט.
״ לילי בבקשה !! תסלחי לי באמת שאני מצטער שהייתי ככה אבל זה היה הכל מדאגה שלי אליך ! את יודעת כמה אני דואג לך נכון ?״ הוא שאל בשקט ואני הנהנתי בראשי.
״ לא הייתה לי שום כוונה רעה באמת. את אחותי הקטנה ואני ממש דואג לך. סליחה שדאגתי יותר מדי שדחקתי את הפתיל המרוקאי הקטן שבך ;) ״ הוא התנצל ואני חייכתי וחיבקתי אותו.
׳ סוף סוף ! ׳
״ אז זה אומר שאת סולחת לי ?״ הוא שאל בתקווה וחייך אליי חיוך מתחנף.
״ חחחח כן ״ עניתי לי בצחקוק והוא חייך חיוך ענקי.
״ היא סלחה לי אנשיםםםם!!!״ הוא צעק וחיבק אותי כשאני נקרעת מצחוק!
״ הייי תומר תומר אתה מקמט לי את השמלה !״ אמרתי לו והוא שחרר.
״ אבל אני רוצה נשיקה ״ אמרתי והצבעתי על הלחי הוא צחק ונישק אותי נשיקה ארוכה וחזקה בלחי.
ואחרי זה צחקנו.
כולנו הלכנו ללימוזינות ואני ואושר נכנסנו ללימוזינה אחת לבד וכולם בשנייה.
כל הדרך לאן שזה לא יהיה אני ואושר לא הפסקנו להתנשק ולהתמזמז אחד עם השני.
אושר בדרך מזג לעצמו וויסקי כן כן וויסקי ! והתחיל לשתות והוא לא נתן לי גם ! -,-
הוא לגם מהכוס ואז התקרב אליי משך אותי לשבת בעדינות עליו והתחיל לנשק אותי בתשוקתיות עם לשון שעדיין היה לו טעם של אלכוהול.
״ מא… מי״ אמרתי לו באמצע נשיקה.
״ מה חיים שלי ?״ הוא שאל והמשיך לנשק את צווארי.
״ אהה…. אתה …. מודע לזה ש…. את… שותה … ו-…. אז מצרפת אותי … אז אני עדיין שותה ממך אלכוהול״ נסיתי לאמר בין האנחות שתקפו אותי כל רגע.
׳ גאד למה אני רגישה בצוואר. ?! ותודה לאל הצלחתי עוד איכשהו לסיים משפט !׳
הוא חייך אליי אחרי שאני חייכתי אליו חיוך שובב ומשועשע.
״ יודעת מה ?״ הוא שאל בציניות והסתובב למיני בר שהיה שמה.
הוא חיפש כמה שניות והוציא קופסאת זכוכית שמכילה בתוכה פלחים של תפוח ירוק ונוזל שקוף.
אושר פתח את הקופסא והוציא פלח.
״ רצית אלכוהול ? עכשיו תתני ביס״ הוא אמר לי בחיוך שובב באתי לקחת מידו את הפלח אבל הוא חייך בהתגרות ועשה לי לא עם האצבע ואז הרים את הפלח לכיוון הפה ושם אותו בין השיניים בחיוך.
׳ ככה אתה משחק ? אז נשחק ;)׳
התרוממתי מהמושב והרמתי את השמלה למעלה ואחורה כך שכמעט ראו לי את התחתונים וכל רגליי היו חשופות.
באתי לאושר והתיישבתי עליו בפיסוק רגליים כל רגל מצד אחר.
חייכתי אליו והוא כרך את ידיו סביבי וקירב אותי אליו עוד יותר.
פתחתי את פי ונגסתי בתפוח שיצר קטע של נשיקה מתגרה תוך כדי ;)
סיימתי ללעוס את התפוח וחייכתי אליו.
״ אהבת?״ הוא שאל בחצי חיוך והתחיל ללטף לי את הרגל ועלה למותניים
׳ מזל שזה אודם שלא נמרח בכלל !׳
״ מאוד…״ לחשתי לו באוזן ואז הוא נישק אותי נשיקה ארוכה.
״ אני אוהב אותך ..״ הוא לחש ונתן לי נשיקה יחידה בצוואר.
״ גם אני אוהבת. אותך ״ לחשתי לו בחזרה ונישקתי אותו נשיקה עדינה אבל עם לשון.
כעבור חצי שעה ארבעים דקות סוף סוף הגענו ועצרנו מול ביניין ענקי!!! והיה עליו שלו באנגלית מסולסלת
באלג׳יו קזינו.
המקום היה ענקי !!! יותר מחמישים קומות. והכל מעוצב בסגנון אולד גלאמר כזה עם מזרקות צבעוניות בחוץ. ( באמת יש מקום כזה תבדקו באינטרנט ותבינו למה אני מתכוונת ;))
אושר יצא מהלימוזינה ועזר לי לצאת.
״ אושרי איפה אנחנו ? ומה אנחנו לעזעזאל עושים פה ?״ שאלתי כלא מבינה מה הולך פה.
״ ליאן ברוכה הבאה לקזינו של משפחת אסולין. בקיצור הקזינו הכי מצליח של המשפחה שלך ובוגאס בכלל ״ ….


תגובות (13)

סיפור מהממם

07/03/2013 00:46

תמשיכיייי!
אני מאוהבת בכתיבה שלך את כותבת כל כך מושלם :)

07/03/2013 00:51

תמשיכיייייי

07/03/2013 03:03

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!

07/03/2013 03:22

תמשיכיי!

07/03/2013 03:24

אני מתה על הכתיבה שלך!!! ^__^
תמשיכי…!

07/03/2013 03:37

חחחחח את כותבת מושלםם תמשיכיי !!♥

07/03/2013 04:50

תמשיכיייייייייייייי

07/03/2013 04:58

יאוווווווווווו מהמםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!! תמשיכיייייייייי

07/03/2013 05:13

תמשיכי זה מושלם

07/03/2013 05:25

תמשיכיייייי מידדד את הסיפורררר המושלםםם הזההה אני מכורה אליו !!!!!!!
אני דורשת המשך ועוד היוםםם , סיפור מדהיםםםםםםםם
חוללה עלייך תמשיכי כבר <3 <3

07/03/2013 05:38

תמשכייייי זה מושלםם <3 <3 <3

07/03/2013 08:37

תמשיכי!!

07/03/2013 09:09
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך