Emily_love
פרק 11!!!!!!!
ואוו פרק ארוך יצאה לי מקווה שאהבתם את הפרק ונהנתם לקרוא אותו ;)
השקעתי בו הרבה ... אז אני מצפה להרבה תגובות חחחח ;)
10+ תגובות ואני ממשיכה
אוהבת אותכם
אמילי
משפט שאני אוהבת : ״ וואט דה פאק פיפול ?! וואט דה פאקקקק!!!!! ;))))

איך לא ידעתי ?! עונה 2- פרק 11 ( אביה ופז מצטרפות ❤)

Emily_love 07/03/2013 3245 צפיות 25 תגובות
פרק 11!!!!!!!
ואוו פרק ארוך יצאה לי מקווה שאהבתם את הפרק ונהנתם לקרוא אותו ;)
השקעתי בו הרבה ... אז אני מצפה להרבה תגובות חחחח ;)
10+ תגובות ואני ממשיכה
אוהבת אותכם
אמילי
משפט שאני אוהבת : ״ וואט דה פאק פיפול ?! וואט דה פאקקקק!!!!! ;))))

פרק 11:

״ אוו מיי פאקינג גאד!!״ קראתי בקול כשאני עדיין בהלם !
הלימוזינה השנייה הגיעה ואדם יצא ראשון עם זואי.
״ גאד אדם ! ״ צעקתי לו
׳ אני עדיין בשוק !׳
״ חחחח מה קרה ?״ הוא שאל בגיחוך
״ הקזינו הזה של אבא ?!״ שאלתי בקול ואושר לא החזיק את עצמו והתפרץ בצחוק.
״ חחחחחחח כן ושל אבא שלי ״ זואי אמרה בגיחוך קל עם חיוך.
״ וואט דה פאק פיפול?! וואט דהה פאקק!! ״ קראתי בקול ואז ירד לי האסימון
׳ מי זה לעזעזאל אבא של זואי ?!׳
״ רגע !! עצרו הכל ! זואי מי זה פאקינג אבא שלך ?!״ שאלתי עדיין המומה מכל הסיפור שאבא שלי הוא אשכרה מנהל מאפייה מושלמת !
״ אבא שלי הוא ריצ׳ארד ״ זואי ענתה בחיוך והילה ואביב בדיוק יצאו מהלימוזינה
״ אבא שלך זה דוד ריצ׳ארד ?!״ אני והילה שאלנו בהלם ובצעקה שגרמה לאנשים ליד הקזינו להסתכל עלינו במבט מוזר.
׳ אופס *~* ׳
ריצ׳ארד הוא לא באמת דוד שלי. הוא החבר הכי טוב של אבא שלי ושל שמעון שהיה פעם בחודש מבקר בישראל לשבוע וחצי וחוזר לארהב ובמקרה רק במקרה ריצ׳ארד הוא הסנדק שלי ושל הילה , חחחח כן כן אתם מבינים ? יש לי ולהילה סנדק. ממש הטייפים המסורתיים של העולם התחתון אה? ;)
לריצ׳ארד יש גם חוץ מזואי עוד שתי בנות, שתי בנות תאומות. פז ואביה.
הן התאומות הכי יפות שראיתי בחיים שלי והקטע הזה שהן דומות בהכל!!! בפנים בעיניים בגובה בצורת גוף הדבר היחידי שמבדיל בניהן היה השיער.
זה הדבר הכי מוזר והכי נדיר שראיתם בחיים!! השיער של אביה הוא שחור והשיער של פז הוא בלונדיני ! כן !!!
הן מושלמות !!!! הן בגיל שלי ושל הילה ותמיד שהיינו קטנות דוד ריצ׳ארד היה באה איתן לארץ לא ראיתי אותו מלאאא זמן ( פז ואביה זה אתן ;)) ויש לו עוד בן בכור בשם בן. הוא חתיך ברמותתתת
הוא בגיל של יואב יש לו שיער בלונדיני מלוכלך כזה הרבה שרירים בדיוק כמו יואב עיניים בצבע ירוק כמו של פז ואביה. פשוט חתיך ! *~*
״ אז רגע את אחותם של פז ואביה ?״ הילה שאלה בהלם שקט
״ חחחחח כן וואו לקחתן את זה בקלות ״ היא אמרה בהקלה
״ מזאתאומרת ?״ שאלתי כלא מבינה
״ שאבא ובן אמרו לפז ואביה את זה פז התעלפה ואביה דפקה כזאת חליקה שהיא נפלה לתוך המזרקה ״ היא אמרה וכולם נקרעו מצחוק.
׳ אלה התאומות שאני מכירה ׳
״ טוב בואו ניכנס אני מת לראות את הפרצוף של הילה ושל ליאן כשהן יראו את הקזינו ״ אביב אמר בשעשוע והילה נתנה לו מכה קטנה בכתף.
צחקנו עוד כמה דקות ואז התחלנו ללכת לכיוון הכניסה הגדולה.
הגענו לדלת זכוכית ענקית שמעוטרת בסילסולים מוזהבים ואבני חן.
׳ וואוו!…׳
בכניסה עמדו ארבע שומרים כשבדקו תעודות זהות בכניסה.
אדם ומאור עקפו את כולם עד שהגיעו לשומרים ואדם ומאור לקחו את לורן וזואי נכנסו לבפנים כבר ואני הילה אמה אושר אביב ותומר.
אושר התחיל ללכת מסביב לטור.
״ היי את !״ איש אחד צעק ותפס את ידי
״ ברבי מחומצנת ! מה נראה לכם שאתם עוקפים ?!״ הוא צעק. הסתובבתי אליו עם במבט עצבני
״ אני יעקוף כל בן אדם בעולם כי זה פאקינג הקזינו של אבא שלי !!״ אמרתי לו בעצבים ושחררתי את ידי בחוזקה
׳ יש לו מזל שהוא וחברים של נראו בערך בני עשרים עם שרירים גדולים וזה ערב טוב וזה המקום של אבא כי אם לא הייתי נותנת לאושר עכשיו לפרק אותו מכות ׳.
״ כן בטח ! ואני הבן של מייקל ג׳קסון שעושה עכשיו מון וואק ורוקד פסדובלה עם ברק אובמה. !״ הוא אמר לי בזלזול
אושר התחיל להיות עצבני וממש לא רציתי שהוא ירצח מישהו עכשיו החזקתי בידו והוא טיפה נרגע.
אני מבינה למה לא מזהים את אושר הוא השתנה גדלו לו השרירים הוא עם זיפים קטנים כאלה ועוד החושך כמעט ולא מזהים.
׳ וואי הבנאדם הזה ממש לא בא לי טוב׳
הוצאתי את האייפון והתקשרתי לאדם שתוך שנייה היה בחוץ והוא בא נחשו עם מי ?!
עם דוד ריצ׳ארד !
׳ כמה זמן לא ראיתי אותו !!! וואי ! בואו נגיד שאצל אבא שלי של הילה ושל זואי בן פז ואביה הגיל עושה רק טוב ;)׳
״ כן יש בעיות ?״ ריצ׳ארד שאל הסתובבתי וקפצתי עליו בחיבוק.
״ דוד ריצ׳ארד !!!״ צעקתי בכוונה באנגלית שהבן אדם הזה יבין עם מי הוא מתעסק.
״ פרינסס קטנה ! סתכלי אותך ! גדלת בלונדה !״ הוא אמר בצחקוק נתתי לו מכה קטנה בכתף ועשה לי סיבוב חייכתי אליו חיוך ענקי ואז שמעתי את הילה.
״ או מיי גאד!!!! דוד ריצ׳ארד !!!״ היא צעקה בהתלהבות וקפצה גם היא בחיבוק ענקי עליו.
״ עד כדי כך התגעגעת?!״ הוא שאל ושתינו צחקנו.
״ אוקיי עכשיו איזה בעיה יש לנו כן ?״ הוא שאל באנגלית עם מבט רציני על פניו.
״ האיש הזה עצר אותי לפני הכניסה ושאל למה אנחנו עוקפים בצורה מאודדד לא יפה. ואז הוא לא מאמין לי שאבא הוא בעל המקום ״ אמרתי בקול חמוד אבל עצבני.
״ זה נכון ?״ אדם שאל אותם והם הנהנו טיפה בפחד ובשוק שאני באמת אחותו.
״ קודם כל שמות ״ אדם אמר והוציא את האייפון והתחיל להקליד.
״ אנדרו תומסון ״ אמר אחד בלונדיני לידו
״ ג׳ייסון מייקאלס ״
״ אלכס דרו דניאלס ״
״ליאו ג׳והנסון ״
״ ודין דרו דניאלס אח שלו ״ אמר זה שתפס אותי ביד והצביע על אח שלו.
״ גיליים ?״ אדם המשיך ואמר בקשיחות ובקור.
״ 18.5- 21״ ליאו אמר
״ אוקיי תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב בעיה אחת . אחת ! שאתם עושים פה הערב אני מסלק אותכם לעשר שנים וזה הבטחה ממני! עכשיו אתה תתנצל בפני אחותי ותיכנסו״ אדם הורה לו ואני חייכתי חיוך מנצח.
״ אני מצטער ״ הוא אמר בקור
״ לא … עכשיו תגיד את זה מכל הלב כי עם ככה אתה מתנהג לבנות בזמן הקרוב חברה לא תהיה לך ״ אדם אמר לו בהתגרות ואני המשכתי לחייך.
״ אני מצטער שככה התנהגתי כלפי בחורה ועל היחס שלי ״ הוא אמר יותר ברוך אבל ראיתי איך הוא עצבני בפנים.
׳ יופי שיאכל את עצמו מבפנים ׳
אדם חיבק אותי ונישק אותי בלחי וחזר לבפנים וכך גם ריצ׳ארד עשה ושניהם חזרו לבפנים.
לחשתי לאושר שיחכה לי בכניסה ושאני כבר באה. הוא נאנח והלך עם אביב והילה.
״ ליאן !״ אושר קרא לי שהלך כמה צעדים וחזר אחורה. הוא פתח את התיק שלי והוציא משמה את האקדח.
״ את מסובבת עם עם זה עליך כל היום מובן !?״ הוא שאל בקשיחות וראיתי שהוא עדין עצבני אז לקחתי את האקדח בלי שאלות מיותרות ונישקתי אותו נשיקה קטנה בפה והתקדמתי לעברם שאני משחקת באקדח. היה נדמה טיפה שאני מסתובבת עם אקדח הקטע משעשע אותם. הגעתי אליו ונעמדתי ממש מולו.
״ אזז… מה אתה אמר על אח שלי ?״ שאלתי בהתגרות וגיחכתי למראה פניו תפסתי את צווארון חולצתו וקירבתי בחוזקה את אוזנו לפה שלי.
״ פעם הבאה אל תתעסק עם מי שאתה לא מכיר ובמיוחד עם אתה בוגאס.
אה וטיפ ממני אף פעם על תתעסק איתי״ לחשתי לו בשקט צורם והוא בלע את רוקו בכבדות. הסתכלתי מטה מעט וראיתי בכיסו סכין , חייכתי ותפסתי אותה ושלפתי את הסכין מכיסו במהירות וסובבתי אותה בידי.
״ פשש סכין. שכחת שאסור להיכנס עם סכינים למקום הזה ?״ שאלתי אותו בציניות והרמתי גבה.
״ אז אני מזכירה הכניסה עם כלי נשק דוקרניים אסור בהחלט !״ אמרתי בהתגרות וזרקתי אותה חזק לתוך גזע עץ דק שהיה שם והיא נתקע בול באמצע.
׳ אני ילדה מוכשרת ;)׳
הם נראו בשוק ממה שעשיתי ועם זה עצבניים במיוחד הדין הזה.
צחקקתי וחייכתי אליהם בשביעות רצון.
״ לא מתעסקים איתי תבין סווו סייה!
( כאילו באנגלית )״ אמרתי בקול והסתובבתי והתחלתי ללכת לכיוון הכניסה וראיתי את אושר מדליק סיגריה ומתקרב אליי. חייכתי אליו והוא התקרב יותר מהר.
״ מה עשית שמה ?״ הוא שאל אותי יחסית ברוגע.
״ אתה מכיר אותי אני צריכה לסגור חשבונות בעצמי לא שמישהו עושה בשבילי. ״ אמרתי בחיוך ושמתי את ידי סביב צווארו. הוא זרק את הסיגריה ושם את ידיו סביב מותניי וחייך.
״ אני מתה על החיוך שלך !״ אמרתי לו בקול והוא צחק ואני יחד איתו.
״ ואני מת על הפה שלך !״ הוא אמר והמשכנו לצחוק טוב אולי רק אני ; )
הוא תפס את ראשי ונתן לי צרפתייה מול כולם בפה .
״ אין אין מישהו בעולם הזה שאוהבת אותך יותר ממני !״ אמרתי בגאווה
״ אה כן ?״ אושר שאל אותי בחיוך מתגרה
״ כן !״ אמרתי לו והוא חייך בתחמנות ובשובבות.
״ את זה נראה בלילה ״ הוא אמר וקרץ לי
״ אושר !״ צעקתי והוא צחק
״ אני אוהב אותך ילדה ״ הוא אמר לי בלחש והזיז את השיער שלי טיפה הצידה.
״ גם אותך יפה שלי ״ לחשתי לו בחזרה ונישק אותי נשיקה קצרה על הפה.
״ טוב נכנסים ״ הוא קבע והחזיק בידי
ואני צחקתי בקול.
״ מוכנה ?״ הוא שאל שהגענו בכניסה ואני חייכתי והינהנתי בראשי בחזרה ואושר משך אותי פנימה.
״ וואוו!..״ ….


תגובות (25)

חחחח
תמשיכי (=
~באמת מושקע!~

07/03/2013 13:48

תמשיכייייייייייייי!

07/03/2013 14:03

ה,מ,ש,ךךךךךך

07/03/2013 14:14

תמשיכייי

07/03/2013 14:17

תמשיכי!!!!!

07/03/2013 14:17

זה מושלםםםם חיים שלייייי פשוטט מושלםםםםם!!!
אנייי דורששת המשךךך ועעכשיוווו , לאב יו ❤❤❤

07/03/2013 15:51

תמשיכי!!!

07/03/2013 21:57

מושלם כמו תמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/03/2013 22:35

תמשיכיייייייי!!:))

08/03/2013 02:07

תמשיכי!!!!!!!!!!!

08/03/2013 03:28

חחחחחח אי אפשר להגיד שהפרק לא יושקע ;)
תמשיכיי !!♥

08/03/2013 03:58

יאוווווווווווו אני מאוהבתתתתת מאוהבתתת עהעההעהעעהעעה הכנסת אותי לסיפור והווווווו תמשיכיייייי עכשיוווו

08/03/2013 04:22

תתממשיייכייי

08/03/2013 10:58

תמשיכי!!!

09/03/2013 02:29

תמשיכי!!!!!

09/03/2013 04:08

מתי את ממשיכה?
חחח אני כזאת מציקה לפעמים אבל הסיפור של ממכר :)

09/03/2013 11:49

תמשיכייייי!!!!

10/03/2013 06:49

מתי את ממשיכה?????? כבר עבר ארבע ימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!

11/03/2013 00:06

מתי יהיה המשך??

11/03/2013 00:15

מתי יהיה המשך??

11/03/2013 00:15

אמילי? תקשיבי טוב מאוד,את הולכת להמשיך את הפאקינג סיפור מושלם הזה עכשיו!
אם לא אני ידאג שג׳ יפית תבוא לביקור קטן בחלומות שלך ותאמיני לי מנסיון שזה סיוט.

עכשיו תמשיכיי
(אחלה איום לא? XD)

11/03/2013 10:26

למה את לא ממשיכה?!?!

12/03/2013 11:15

תמשיכיייייי נו מתי אתתתת ממשייכההההההה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

13/03/2013 03:07

נווווווווו!!!!!!!!!!

13/03/2013 06:34

מתי יהיה המשך?!?!?!?!?!

13/03/2013 08:48
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך