השקעתי המוןן תודה רבה לכל מי שמגייב , שבת שלוםם ומבוורך <3

איך משנאת מוות הוא הפך לאהבת חיי פרק 11

27/01/2012 1483 צפיות 3 תגובות
השקעתי המוןן תודה רבה לכל מי שמגייב , שבת שלוםם ומבוורך <3

הגעתי לכיוון המגרש והתיישבתי במקומי .
טבעת בתוך האסלה ? אמרה סיון בצחוק . וצחקתי .
מתי המשחק מתחיל ? שאלתי.
עוד כמה דקות . אני חושבת . אמרה סיון.
לפתע כל הקהל התחיל לצעוק והשחקנים משתי הקבוצות נכנסו .
הם לחצו ידיים , השופט שרק והמשחק התחיל .
אני חייבת לציין רן משחק דווקא לא רע .
רן חטף את הכדור לאחד היריבים והתחיל להתקדם לכיון השער.
התקדם עוד ועוד ועוד עד שהגיע ליד השער בעט חזק והכניס גול !
מחאתי כפיים וצעקתי ! שמחתי בשבילו הוא צעק יש והרים את ידיו , כל הקבוצה התנפלה עליו בחיבוק גדול ! .
הוא חיפש אותי בקהל לפחות ככה חשבתי , הוא מצא את עיניי חייך אלי וקרץ לי , חייכתי אליו בחזרה חיוך גדול.
ושמעתי את ניקול צועקת רן !! ומנופפת לו לשלום .
רן הסתובב אליה הוריד טיפה את חיוכו ועשה לה שלום קטנטן .
רן לאחר מכן הכניס עוד גול , כול הקבוצה הייתה גאה בו .
נגמר המשחק , כולם חזרו לכיתות שלהם , והמשכנו ללמוד .
לאחר כמה דקות רן נכנס לכיתה וכולם צעקו .
המורה אמרה לו : כל הכבוד רן כולנו מאוד גאים בך .
הוא חייך ואמר תודה . והתיישב במקומו.
המורה אני יכולה לצאת להתפנות ? ביקשתי מהמורה.
כן אבל תעשי זאת מהר .
יצאתי מהכיתה והתקדמתי לכיוון השירותים .
סידרתי את שיערי במראה ולפתע רן נכנס .
הוא חייך אלי ואמרתי: אני לא יודעת אם שמת לב לשלט שנכנסת אבל זה שירותי בנות פה . אמרתי בציניות.
הוא צחק , והצמיד אותי אליו ואמר : הבטחתי וקיימתי .
חייכתי ואמרתי: היית מדהים .
זה הכל בזכותך . אמר והתקרב לנשק אותי אבל אני בשיא טיפשותי התרחקתי ממנו .
הוא נאנח ואמר : מה עכשיו ? .
נאנחתי והשפלתי את מבטי .
הוא הרים את פניי לפניו ואמר : מה יהיה איתנו ?.
מה יהיה איתנו ? חזרתי אחריו .
את באמת לא רואה ? הוא אמר .
לא רואה מה ? אמרתי . לא נראה לי שהוא התכוון למה שאני חושבת . יש לו את ניקול וטוב לו איתה אז מי אני שיהרוס .
הוא נאנח ואמר:עזבי לא משנה .
הוא השתחרר ממני והתקדם לצאת .
סובבתי אותו אלי ואמרתי: רגע . מה אתה כועס עליי עכשיו ?.
אני לא כועס עלייך ,אני לא יכול לכעוס עלייך אמר ותפס בפניי וקירב אותי אליו .
אבל . אמרתי . תגיע לאבל . הוספתי בעצבים .
הוא חייך ואמר : את מדהימה את יודעת את זה ? .
חייכתי ואמרתי : אתה מושלם אתה יודע את זה ?.
ברור שאני יודע את זה ! .
שחצן ! .
הוא חייך והתקרב לנשק אותי . שנייה לפני שנגע בשפתיי שאל:אפשר?
חייכתי ואמרתי :ברור . בלחש .
והנה שוב התנשקנו נשיקה ממכרת , אוהבת, שאף פעם לא רצינו להפסיק אותה , נשיקה מיוחדת, נשיקה מלאת תשוקה .
איזה מושלם רן ! אני מתה עליו ! שמענו לפתע את קולה של ניקול עם חברתה.
אני ורן רצנו ישר לאיזה תא וסגרנו אותו .
רן הוריד את המושב של האסלה ישב והושיב אותי על ברכיו.
בקיצור את שומעת . אמרה ניקול לחברתה .
הספיר הזאת מהכיתה ממש לא באה לי טוב בעין . היא כל הזמן ליד רן היא מנסה לגנוב לי אותו ! חכי אני ישים עלייה עין ! אין מצב בעולם שאותי המלכה של הכיתה ינפנפו ככה ! . אמרה ניקול בשחצנות ורן ואני גלגלנו את עינינו .
אין מצב ! אמרה חברתה של ניקול תוך כדי שהיא לועסת מסטיק עם רעש מעצבן .
הם כל הזמן רבים , הוא לא סובל אותה והיא לא סובלת אותה אין לך מה לדאוג . אמרה חברתה של ניקול בקול מעצבן .
טוב בואי לכיתה . אמרה ניקול והם יצאו .
אני שונאת אותה ! אמרתי לרן .
אל תתייחסי אליה . אמר רן . היא סתם מתלהבת . הוא הוסיף .
גם אתה כזה ! אמרתי .
אני לא! השתניתי . אמר רן וחייך.
חייכתי טיפה והזזתי את מבטי לצד .
תסתכלי עליי . אמר רן והזיז את פניי לפניו.
מה ? אמרתי שפנינו קרובים .
יש מצב שאת מקנאה ? אמר רן וחייך .
מקנאה במה ?.
בי ובניקול על זה שאנחנו ביחד .
מה ? פ'חח בטח למה שאני יקנא אני בכלל לא אוהבת אותך .
באמת ? אז סתם אנחנו מתנשקים . אמר רן .
צודק ! אנחנו באמת צריכים להפסיק עם זה! אמרתי וקמתי ממנו . פתחתי את התא ויצאתי .
רגע ספיר זה לא מה שהתכוונתי . אמר רן .
רן ! זה בסדר אתה וניקול מאוהבים ואני סתם נדחפתי באמצע , אני מצטערת שהפרעתי לאהבה שלכם להתממש . אמרתי מנחי את ידי על הלב עושה קול של ציניות .
רן משך אותי אליו ואמר : את ממש לא מפריעה והתקדם לנשק אותי .
רן ! אמרתי ושמתי את אצבעי על פיו.
חשבתי שאנחנו סתם מתנשקים לא ? אמרתי והתקדמתי ליציאה .
אה ו… אמרתי ורן הסתובב אלי .
תגיד לניקול ששני הגולים שהבקעת היו בשבילה, אתה יודע מה אומרים ? אתה צריך להראות לה שאכפת לך ממנה ! אמרתי בציניות ויצאתי שאני טורקת את הדלת.
חזרתי לשיעור . אבל רן לא חזר .
הגיע סוף היום ונכנסתי הביתה וצעקתי : אני בבית ! . אבל ניזכרתי שהוריי לא בבית .
גם אני תמיד עושה את זה ! אמר וצחק .
אמאלה ! מה אתה עושה פה ? איך נכנסת ? .
היא הכניסה אותי . אמר רן והצביע על רונית .
התקדמתי לרונית ואמרתי : יופי רונית , תמיד ידעתי שאפשר לסמוך עלייך שתעשי את הדבר הנכון . אמרתי בציניות .
טוב אני אלך אני לא אפריע לכם . אמרה רונית בקול וגם רן שמע .
רונית יצאה וטרקה אחריה את הדלת .
אתה גם יכול ללכת אמרתי לרן , גם ככה אין לי על מה לדבר איתך . אמרתי והתקדמתי לכיוון המטבח.
אבל לי יש .
אני לא מעוניינת לשמוע אמרתי נשענת על השיש ולוגמת לגימה מהמים .
הוא לקח ממני את הכוס מים הניח אותה על השיש והצמיד אותי אליו .
עזוב אותי ! אמרתי ודחפתי אותו ממני .
עליתי במדרגות לכיוון חדרי ואמרתי :רן אם אתה יכול אז תסגור את הדלת שאתה יוצא , תודה . אמרתי וחייכתי חיוך מזויף.
הוא עלה אחריי ושנייה לפני שנכנסו לחדרי הסתובבתי אליו ואמרתי : תגיד , מה אתה לא מבין בזה שאתה אמור לעוף מפה ! .
הוא חייך ונכנס לחדרי כאילו זה החדר שלו .
אני רואה שלא לימדו אותך נימוסים שהיית קטן .
והוא לא ענה .
מה חשבתי לעצמי שהילד הכי שחצן בבית ספר שחושב שכול הבנות רוצות אותו , אדע מזה נימוסים .
לא כול הבנות רוצות אותי . אמר רן .
ילד חתיך, עם עיניים כחולות, גבוה, וגוף הורס, שכל הזמן עם חברה שלו ומלא בנות מתרגשות שהם רק רואות אותו ,אז אם זה לא ילד שכל הבנות רוצות אותו אז מה זה ? אמרתי בציניות.
רן הצמיד אותי אליו חייך ואמר: מה ? את חושבת שאני חתיך עם גוף הורס?. אמר ולא הפסיק לחייך .
מה ? ממש .. לא . אמרתי בלחץ והזזתי אותו ממני .
שקרנית , את בעצמך אמרת .
טוב מה אתה רוצה? בכוח לשמוע ממני שאתה חתיך , מזה משנה לך אם אני אומרת את זה או בת אחרת ! .
אתה יודע מה ? אמרתי לא מחכה לתשובתו אני יגיד לך שאתה חתיך אוקיי אז ככה : אתה חתיך ויש לך גוף הורס ומושלם , יש לך עיניים יפות, אתה מנשק מדהים , יש לך שפתיים מושלמות , ואתה פשוט מושלם !! טוב , הנה שמעת את מה שאתה רוצה עכשיו עזוב אותי ! .
מעניין אמר רן ומשך אותי אליו קרוב , בפעם האחרונה אמרת לי שאני שחצן , אגואיסט , וחי בסרט , מה השתנה ? . שאל רן .
קרו דברים מאז . אמרתי בלחש משפילה את מבטי .
רן הרים את פניי לפניו ואמר : אלו דברים ?
איזה דברים ? בוא אני אגיד לך אמרתי ודחפתי אותו ממני ,בפעם הראשונה שנישקת אותי הייתה לי צמרמורת בכל הגוף ! , וחזרתי הביתה מחויכת מתמיד ואני אפילו לא ידעתי למה ,בהתחלה חשבתי שסתם ניצלת אותי אבל אז התנשקנו שוב ושוב ושוב !! , וכל נשיקה הייתה יותר מדהימה מהשנייה ! .
שדאגת לי בטיול השנתי וליטפת לי את הבטן העברת בי צמרמורת ואני לא האמנתי שזה קורה , שישנו ביחד הצלחתי להירדם רק בגללך ! אמרתי והצבעתי עליו חזק , בגלל שהרגשתי את החום גוף שלך ואת החיבוק החם שלך. אמרתי והתחילו לרדת לי דמעות קטנות ,שבאת אליי הביתה יום אחרי הטיול ונהינו יחד כל היום! ,אני בחיים לא חשבתי שאני אעביר יום כל כך כיפי ועוד עם בן שאני כל הזמן רבה איתו! והיום,שבאתי לאחל לך בצלחה במשחק ושוב התנשקנו ושהבקעת גול בשבילי ! ואחר כך התנשקנו בשירותים זאת הייתה נשיקה מדהימה !,ושננעלנו בתא אמרת שכל הנשיקות שלנו היו סתם ! אני כל כך שנאתי אותך באותו רגע ! , אז אם אתה שואל מה קרה שמה שאני חושבת עלייך השתנה , אז כן רן כן , אמרתי והוא התקרב אליי אבל דחפתי אותו ואמרתי קרו דברים מאז, שבחיים לא חשבתי שיקרו לי איתך ! אתה היית כל כך מדהים וחמוד אליי , אמר ושוב התקרב אליי אבל דחפתי אותו ממני , אבל אז הבנתי שזה לא באמת ככה ! וכנראה שאתה באמת אותו הרן שחשבתי בהתחלה ! , אז תעשה לי טובה תעוף לי מהבית , דחפתי אותו ,עכשיו אמרתי ושוב דחפתי אותו אני שונאת אותך ! אמרתי ושוב דחפתי אותו.
הוא החזיק בראשו תפס את ידיי קירב אותי אליו וניגב את דמעותיי , וחיבק אותי ,נתתי לו אגרופים קטנים לבטן ואמרתי לו תעזוב אותי אבל הוא לא הרפה ממני! עד שחיבקתי אותו גם חיבוק חזק ! תוך כדי שאנחנו מחובקים אמרתי לו :אני שונאת אותך ! , אתה מגעיל ! .
והוא השתחרר ממני ואמר : אני בחיים לא אפגע בך ! , את פשוט לא הבנת אותי נכון .
עזוב זה לא משנה . אמרתי והשתחררתי ממנו .
למה לא משנה ? אמר רן.
גם ככה לא ייצא מזה כלום .
ממה לא ייצא כלום ?
מה אתה לא מבין , ממני וממך לא ייצא כלום ואני גם לא רוצה ! . אמרתי בעצבים .
טוב אתה יכול ללכת עכשיו ? שאלתי אותו .
לא .
תגיד מה אתה לא מבין מה מדברים איתך ! .
הוא הוריד את נעליו ואמר האמת שאני עייף אני רוצה ללכת לישון , אז תכבי את האור אמר נכנס למיטתי הוריד את חולצתו והתכסה בשמיכה עד הבטן .
סליחה? אתה ממש חוצפן אתה יודע?.
אז עכשיו אני גם חוצפן, מה עוד ?. אמר רן וחייך.
נאנחתי ישבתי על המיטה ונשענתי על ביטנו של רן.
הוא נישק אותי נשיקות קטנות בצוואר , והתקרב לשפתיי .
הנחתי את אצבעי על פיו של רן ואמרתי : לא זה לא !.
נשיקה קטנה. הוא אמר .
צחקתי ואמרתי :מושפל .
אבל מושפל שאת חושבת עליו שהוא מנשק מדהים והוא עושה לך צמרמורת .
אוח ! אמרתי וזרקתי לו כרית על הפנים .
הוא הזיז אותה צחק ואמר : התלהבת ! אולי תרדי לי מהבטן . אמר עם חיוך.
לא רוצה נוח לי . אמרתי וחייכתי .
הוא חייך ושיחק לי בשיער .
תסתכלי עליי שניה. אמר רן .
לא רוצה . אמרתי עם חיוך .
נו אני שם לב שאת מחייכת . הוא הזיז את פניי לפניו . התרומם טיפה וכך גם אני , הוא תפס בפניי ,והסתכל לי על הפנים בחן כל פרט בפניי, שהגיע לשפתיי , הסתכל עליהן , נשך את שפתיו ואמר:אני רוצה לנשק אותך .
אני לא . אמרתי .
אבל אני כן ! .
אבל אני לא ! .
הוא נאנח ונשכב ושכבתי חזרה על ביטנו .
הוא שיחק לי בשיער ואמר : רגע, מה אמרת שעושה לך צמרמורת זה? הוא אמר וליטף לי את הבטן.
לא מצחיק! אמרתי בעצבים והעפתי את ידו מבטני וקמתי . הוא שם לי יד על הבטן ומשך אותי חזרה צחק ואמר: נו סתם צחקתי איתך .
והמשיך ללטף לי את הבטן . ושוב זה העביר בי צמרמורת.
הזזתי את ידו וקמתי .
מה קרה ? שאל רן .
אני מביאה את השלט מה אתה לחוץ . אמרתי וחייכתי .
וחזרתי לשכב על בטנו , והוא המשיך ללטף את בטני .
הדלקתי את הטלוויזיה והייתה תוכנית מצחיקה .
אני ורן לא הפסקנו לצחוק זה היה ממש מצחיק .
נגמרה הסדרה והעברתי לערוץ הסרטים היה סרט שקוראים לו "הבור" וראינו .
אך הסרט הלך ונהפך למפחיד יותר ויותר .
אמא ! צעקתי קמתי מרן וכיביתי את הטלוויזיה .
פחדנית ! אמר רן וצחק .
אם לא נוח לך אתה יכול ללכת לבית שלך ולראות שם ! אמרתי בכעס.
בואי אני אשמור עלייך . אמר לי רן .
לא תודה . אמרתי והתיישבתי על הכיסא של הספרייה .
אז מה את רוצה לעשות ? שאל רן והתפרס על המיטה .
בתור התחלה שתקום לי מהמיטה ! .
לא , היא ממש נוחה .
נו בואי , הוא הוסיף . אל תדאגי זה לא כל כך מפחיד .
התקדמתי למיטה ואמרתי :אני רואה את הסרט לא בגלל שביקשת רק בגלל שאני רוצה לראות מה יהיה בהמשך.
כן בטח ! . אמר רן וחייך .
באמת ! .
טוב בסדר בואי . אמר וצחק.
נכנסתי למיטה והתכסיתי עד הבטן .
והדלקתי את הטלוויזיה . והמשכנו לצפות בסרט .
עד שפתאום הגיע עוד קטע מפחיד.
והרמתי את השמיכה על פניי .
רן צחק והוריד את השמיכה מפניי ואמר :בואי אליי .
זה בסדר אני לא צריכה את החיבוק שלך .
נו ,תפסיקי להיות עקשנית . ומשך אותי אליו לחיבוק נשענתי על חזהו והוא אמר : עכשיו תורך . אמר לקח את ידי ושם על בטנו .
חייכתי וליטפתי את בטנו ,האמת שהייתי יותר מרוכזת בבטן שלו ובידי שעלתה וירדה לאורך בטנו .
הסרט נגמר והיה את השיר סיום ברקע .
לפתע רן אמר :אוף ! אבא שלי בא היום , ולא בא לי לראות אותו ! .
בא מאיפה ? אמרתי .עדיין ממשיכה ללטף את בטנו .
ההורים שלי גרושים אז הוא בא תמיד ביום חמישי לבקר .
באמת ? אמרתי מתרוממת אל פניו , והיינו קרובים.
כן מה לא ידעת ? .
לא זכור לי שמתישהו עשינו שיחת נפש .
הוא חייך ואמר הם התגרשו שהייתי בן 5 . אמר וליטף אותי בלחי .
הוא כל הזמן פגע בה , והוא היה צועק עליה , בקיצור הוא היה בנאדם מגעיל שהתנהג אליי מגעיל ואליה עוד יותר מגעיל ובגלל זה אני לא אוהב שהוא בא לבקר .
אני מצטערת לא ידעתי .
זה בסדר , זה לא אשמתך. אמר וליטף אותי שוב .
ו.. הוא המשיך, בגלל שאבא שלי התנהג כל כך מגעיל לאמא שלי , אז אמרתי לעצמי שבאישה שלי , אני לא אפגע בחיים , ואני יאהב אותה עד סוף העולם . הוא אמר וחייכתי .
ומה עם אמא שלך , אתה מסתדר איתה ? .
ברור , אני ממש קשור לאמא שלי , ואני מעריך אותה מאוד , ואני בחיים לא צעקתי עלייה או פגעתי בה .
בחיים לא חשבתי שאתה מבין כולם עברת כזה דבר בחיים שלך,אז כנראה שמאחורי המאצ'ו שאתה, מסתתר ילד רגיש . אמרתי וחייכתי .
כנראה . הוא אמר וחייך גם . אף אחד לא יודע על זה . הוא הוסיף.
פעם ראשונה שאני מדבר על זה .
אני מצטערת אם עשיתי לך הרגשה רעה או משהו כזה .
הוא צחק ואמר תפסיקי כבר להצטער זה בסדר .
חייכתי וחיבקתי אותו חיבוק חזק . הוא חיבק אותי גם ונשק לראשי .
המשכנו לשכב בחיבוק שאני מלטפת את ביטנו וראינו סתם תוכנית .
איך כואב לי הגב אתה לא מבין ! אמרתי לרן .
רוצה אני יעשה לך מסאז' . אמר רן .
כן בטח , רק אתה! . אמרתי בציניות
באמת אני עושה טוב .
טוב נו התרוממת אליו סובבתי אליו את גבי הזזתי את שיערי והוא הניח את ידיו על גבי .
אתה באמת עושה טוב .
אני לא משקר . אמר רן ויכולתי להרגיש את החיוך בדיבורו.
הוא הפסיק חיבק אותי מאחורה בכתפיים ואמר:גם עכשיו אני עושה לך צמרמורת . אמר נישק אותי בלחי וצחק .
אתה כול החיים תזכיר לי את זה ! אמרתי .
הוא הפיל אותי אחורה למיטה ואמר : אני יזכיר כמה שצריך . וחייך .
חייכתי אליו ואמרתי :דפוק .
דפוקה . הוא החזיר לי .
סתום . אמרתי .
תיזהרי ממני , אני אדגדג אותך .
וואלה ? אמרתי .
רוצה לנסות אותי. אמר והתקרב אליי יותר .
לא, לא אני רגישה לדגדוגים . אמרתי וחייכתי .
הוא חייך גם. זז ממני ונשכב על המיטה .
אני רואה שאתה והמיטה שלי ממש התחברתם . אמרתי בציניות לרן .
כן היא מאוד נוחה .
שלא תתרגל אמרתי וקמתי .
לאיפה את הולכת ? אמר רן והחזיר אותי למיטה .
אני רוצה להיות במחשב .
אבל אני יותר חשוב מהמחשב .
ממש . אמרתי .
אבל למחשב אין גוף הורס , והמחשב לא מנשק מדהים , והמחשב לא עושה לך צמרמורת , והמחשב הוא לא חתיך . אמר רן וחייך.
אני לא מאמינה ידעתי שלא הייתי צריכה להגיד את זה !.
אבל כבר אמרת . אמר רן וחייך .
גלגלתי עיניים וקמתי לכיוון המחשב .
הוא בא אליי מאחורה וחיבק אותי . הוא נישק אותי נשיקות קטנות בצוואר .
איזה קרצייה אתה ! .
הוא חייך תוך כדי שהוא נישק אותי בצוואר .
סובב אותי אליו והרים אותי כמו כלה .
לא ! רן תוריד אותי ! .
לא רוצה . הוא אמר וחייך .
רן , אין לי כוח בשבילך ! .
חבל שאין פה בריכה הייתי זורק אותך למים .
מצחיק מאוד ! .
את ממש קלה, את יודעת את זה ! , את אוכלת מתישהו בכלל ? .
מה נהיית אמא שלי ? .
הוא חייך ואמר: את משהו מיוחד , אמרו לך את זה פעם ? .
אמרו הרבה פעמים . נו תוריד אותי ! .
לא רוצה ! אמר וסובב אותי .
לא רן ! תעצור יהיה לי סחרחורת . אמרתי תוך כדי שאני צוחקת .
הוא עצר וצחק גם הוא.
יופי עכשיו יש לי סחרחורת אמרתי והחזקתי בראשי .
הוא הוריד את ידי והניח את ידו על מצחי.
הוא נשק למצחי . הוריד אותי והביא לי חיבוק חם ואוהב.


תגובות (3)

ווואי תמשיכי אני מתה על הסיפור הזה <3

27/01/2012 08:31

תמשיכי !!

27/01/2012 08:35

תמשיכי סיפור מדהים :)))))))

28/01/2012 08:55
30 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך