אני ממש ממש ממש ממש ממש מצטערת על זמן ההמתנה הארוך,אל תהרגו אותי, פשוט הסיפור נמצא בוורד במחשב של אחי הגדול והמחשב שלו יתקלקל ,והוא היה בצבא , ולא יכלותי להמשיך ולעלות את הפרק ,אז אני מממש מצטערת ובהזדמנות חגיגית זו(חחחח תמיד רציתי להגיד את זה ) אני רוצה להגיד תודה לכל הקוראות המדהימות שליי שמגייבות עלל הסייפור , זה משמח אותי מאווד !! אוווהבת אוותכם הכי בעולם, אני אפילו לא מכירה אותכם ואני שרוופה עלייכם !, אני רוצה לבקש מנטלי שתמשיך את הסיפור הנדיר שלה החיים על פים קים, ומסבריאל שלא נראה לי קוראת את הסיפור שלי אבל לא משנה שתמשיך את נקמה מתוקה ומאפריל שגם היא לא נראה לי קוראת את הסיפור שלי שתמשיך את שטיות של נערה מתבגרת ונערתי החוצפנית ומעדידי שתמשיך את הסיפור הבריחה , ויש עוד סיפורים אבל הם לא עולים לי לראש כרגע אהה והסיפור של לילוש ששחכתי את שמו , כל הסייפורים האללה הםם סיפוורים נדירים שאני תמיד מחכה שיעלו לאתר !!!!!!!!!!!!!
אממממ סליייייחה על החפיירה , אווווהבת אוותתככןןן מהממות ! <3

איך משנאת מוות הוא הפך לאהבת חיי פרק 18

18/03/2012 1377 צפיות 17 תגובות
אני ממש ממש ממש ממש ממש מצטערת על זמן ההמתנה הארוך,אל תהרגו אותי, פשוט הסיפור נמצא בוורד במחשב של אחי הגדול והמחשב שלו יתקלקל ,והוא היה בצבא , ולא יכלותי להמשיך ולעלות את הפרק ,אז אני מממש מצטערת ובהזדמנות חגיגית זו(חחחח תמיד רציתי להגיד את זה ) אני רוצה להגיד תודה לכל הקוראות המדהימות שליי שמגייבות עלל הסייפור , זה משמח אותי מאווד !! אוווהבת אוותכם הכי בעולם, אני אפילו לא מכירה אותכם ואני שרוופה עלייכם !, אני רוצה לבקש מנטלי שתמשיך את הסיפור הנדיר שלה החיים על פים קים, ומסבריאל שלא נראה לי קוראת את הסיפור שלי אבל לא משנה שתמשיך את נקמה מתוקה ומאפריל שגם היא לא נראה לי קוראת את הסיפור שלי שתמשיך את שטיות של נערה מתבגרת ונערתי החוצפנית ומעדידי שתמשיך את הסיפור הבריחה , ויש עוד סיפורים אבל הם לא עולים לי לראש כרגע אהה והסיפור של לילוש ששחכתי את שמו , כל הסייפורים האללה הםם סיפוורים נדירים שאני תמיד מחכה שיעלו לאתר !!!!!!!!!!!!!
אממממ סליייייחה על החפיירה , אווווהבת אוותתככןןן מהממות ! <3

הלכנו לחדרו של רן והוא הוריד חולצה כדי להחליף לחולצה אחרת, וכבר אמרתי שיש לו גוף פשוט מושלם!.
"אני רואה שאת ממש אוהבת להסתכל לי על הגוף". אמר רן והתקרב אלי.
"מפגר". אמרתי ונתתי לו מכה בכתף.
הוא תפס בפניי ונישק אותי נשיקה אוהבת .
"נלך לישון?". אמר רן.
"האמת שאני לא כל כך עייפה ". אמרתי
"אז מה את רוצה לעשות?". אמר רן שהוא מביא לי נשיקה קטנה בשפתיים.
"לא יודעת". אמרתי נאנחת ונשכבתי על המיטה.
"בואי נלך לסלון אני רוצה לשתות".אמר רן.
הגענו לסלון וכל הבית היה חשוך.
התיישבתי על השיש ורן מזג לי ולו לשתות .
לפתע שמענו רעש מוזר מהשירותים.
"מה זה הרעש הזה?". שאל רן.
לאחר מכן שמענו משהו מתנפץ בשירותים.
"אמא!!". אמרתי והתפתלתי בין זרועותיו של רן.
רן התקדם לשירותים ואמר:"יש כאן מישהו?".
לפתע מישהו לבוש שחורים וכובע גרב לראשו דחף את רן ורץ לבחוץ, רן הספיק לרוץ אחריו ולהרביץ לו, אותו איש נתן לרן אגרוף לאף ולבטן, רן נפל על הרצפה והאיש ברח.
סגרתי מהר את הבית הדלקתי את האור והלכתי לרן.
"רן? אתה בסדר?". שאלתי .
רן התרומם ונשען בישיבה על המקרר.
הוצאתי קרח מהמקפיא ושמתי לרן על האף.
"לא היית צריך לריב איתו מכות". אמרתי
"אל תדאגי לא קרה כלום". אמר רן.
"ומזה הפצע באף?". אמרתי.
"זה כלום,זה יעבור".אמר.
זרקתי את הקרח ונשכבתי על רגליו של רן.
והוא כמובן כהרגלו ליטף את בטני.
"מה יש לך עם הבטן שלי שאתה כל הזמן מלטף לי אותה ?".
רן צחקק ולא דיבר, החזיק בפניי עם ידו האחת וגרם לפי להתכווץ כמו שמנסים לעשות דג בשפתיים,ונישק אותי נשיקות קטנות , ירד לצוואר ונשך אותו בכאילו כמו שעושים לתינוק , ואמר:"אני מטורף מטורף מטורף עלייך!". וצחקקתי מנשיקותיו בצווארי.
"תפסיק לנשק אותה , מסכנה הילדה". צצה לפתע אימו של רן .
"אבל אני אוהב אותה". אמר רן בפרצוף חמוד וחיבק אותי .
"אווו ממש זוג יונים". אמרה אימו של רן ולגמה מכוס המים שלה.
"מה קרה לך באף?!". אמרה אימו של רן בלחץ.
"אני וספיר רבנו מכות". אמר רן וצחק ואני אחריו.
"אני לא צוחקת מה קרה ?".שאלה שוב אימו של רן.
"כלום אל תדאגי". אמר רן.
"טוב קדימה ילדים ללכת לישון". אמרה כיבתה את האור והלכה לחדרה בעייפות.
המשכתי לשכב על רגליו של רן הוא ליטף את בטני .
"למה אנחנו בחושך?". שאלתי.
"אז מה .. ככה הכי רומנטי". אמר רן.
"מצאתי לי חבר רומנטי?". אמרתי בחיוך.
"תתגאי בזה". אמר רן וחייך.
עלינו לחדרו של רן עם קערת בייגלה.
התיישבנו בישיבה מזרחית אחד מול השני ואכלנו בייגלה.
"את כל כך יפה !". אמר לי רן.
"חנפן!". אמרתי וצחקתי.
הכנסתי חצי בייגלה לפי רן תפס בפניי ולקח חתיכה קטנה .
"היי חוצפן!". אמרתי.
"זה עונש על זה שאמרת לי חנפן!".אמר וחייך.
רן גם לקח בייגלה וגם אני לקחתי חצי מפיו.
רן צחק ודגדג אותי,והפסיק לאחר כמה שניות שאיימתי שאני לא ינשק אותו בחיים.
"אתה מצליח לעשות את זה ?". אמרתי לו , לקחתי בייגלה בידי הנפתי אותו למעלה וניסיתי לתפוס אותו עם פי פתוח ומבטי כלפי מעלה.
אבל לא הצלחתי.
"איזה חלשה את , אני בטוח מצליח". אמר רן וניסה גם ווואלה הוא הצליח !.
"תלמדי מהמאסטר". אמר רן.
אני ניסיתי לזרוק לתוך פיו וכך גם הוא, צחקנו ונהינו , עד שרן קיבל הודעה מעניינת.
"אהוב יקר שלי, אני חייבת לדבר איתך דחוף!". כך היה מוצג בהודעה, ומי אם לא ניקול יכולה לשלוח הודעה כזאת.
"שוב פעם היא!". אמרתי ונפלתי על המיטה באנחה.
"מעניין על מי היא רוצה לדבר איתי". אמר רן .
"מה זה כבר יכול להיות היא רוצה להגיד לך שהיא אוהבת אותך וכל השטויות האלה, אמרתי לך כבר שאני שונאת אותה ?".
"אמרתי לך כבר שאני אוהב אותך". אמר רן והתקרב לנשק אותי.
עצרתי אותו ואמרתי:"אתה עדיין אוהב אותה, או מרגיש אליה משהו ?".
"נראה לך? אני אוהב אותך ספיר אותך ורק אותך!"אמר רן ונישק אותי נשיקה ענקית.
"תבטיחי לי שתפסיקי להתעסק בזה." אמר רן.
"מבטיחה". אמרתי עם חיוך קטן.
"תבטיח לי שאחרי שאתה מדבר עם ניקול אתה מפסיק להתעסק בה".
"מבטיח". אמר רן ונישק אותי.
"עכשיו אחרי שניצחתי אותך מליון פעם בתחרות בייגלה אפשר ללכת לישון ?".שאל אותי רן.
"נתתי לך לנצח". אמרתי מכחישה .
"כן בטח לילה טוב !". אמר רן וחייך.
"לילה טוב". אמרתי ונרדמנו מחובקים.

קמנו בבוקר,אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו להסתובב בפארק , כשחזרנו אימו של רן לא הייתה בבית ,וגבר לבוש שחורים וכובע גרב לראשו כיוון עלינו אקדח.
"שבו!". ציווה עלינו.
התיישבנו על הספה בחשש.
לפתע סיוון נכנסה ואמרה:"באתי לארח לכם חברה משעמם לי בבית".
"הופה שלום לך, שבי לידם!". אמר הבחור .
סיון נכנסה לשוק והתיישבה לידנו מיד.
"רן בוא קצת נסתובב למטה". אמר גיא שלפתע נכנס גם לביתו של רן.
"הופה,לא משעמם כאן לרגע אה?"אמר הבחור.
"שב לידם מיד!"הוסיף.
"אני מכיר משחק שהייתי משחק אותו שהייתי קטן קוראים לו אן דן דינו, אז לפני שאני אחליט את מי להרוג קודם במשחק הזה , רן יצטרך לעשות דבר מאוד פשוט , להתקשר לאבא הנחמד שלו ולבקש ממנו שיגלה את מיקומו של הכסף שלי אם הוא לא רוצה שהבן שלו ייהרג בזה הרגע, ברור רן?". אמר הבחור ברוגע שעדיין כובע גרב שחור לראשו.
"מה הקשר שלך לאבא שלי ?". שאל רן .
"אפ אפ אפ אפ , בוא לא נתבלבל בתפקידים אני זה ששואל כאן את השאלות".
"מה אתה אומר אולי כדי שנהרוג קודם את החברה היפה שלך".אמר הבחור וכיוון אלי אקדח , חשבתי שהוא באמת עומד לירות.
"שלא תעז לגעת בה!". אמר לו רן וחיבק אותי מהצד.
הוא לא הגיב והוריד את הכובע מראשו, הוא היה בעל שיער חום עם קוצים , ועם עיניים חומות עמוקות ורעות.
"אז מה את אומרת ספיר את חושבת שיומך הגיע?". שאל אותי.
"מאיפה אתה יודע את השם שלי?". שאלתי אותו.
הוא גיחך מעט ואמר"שוב פעם אתם מתבלבלים , אני זה ששואל כאן את השאלות מה לא ברור?".
"רן אני חייבת לדבר איתך".הגיעה לפתע ניקול ונכנסה לביתו של רן .
"אורחים נוספים הגיעו, אני רואה שאיתי או בלעדיי, לא משעמם לכם אה?, שבי לידם ואל תזוזי". אמר וכיוון אליה את האקדח.
"תקשיבו הסבלנות שלי מתחילה קצת לפקוע, אז לפני שאני הורג אחד ,אחד בלי טיפת רחמים, אני חושב שרן צריך לעשות שיחה קטנטנה".אמר הבחור,ולפתע נשמע צלצול מהפלאפון שלי.
"אל תחשבי על זה אפילו!".אמר וכיוון אלי את האקדח שלפתע הפלאפון שלו צלצל.
"תגידו לה שאם היא לא מתקשרת לבעל הדפוק שלה אני הורג את הבן שלה בלי להניד עפעף". אמר וניתק במהירות את הפלאפון .
"זאת אמא שלי אצלכם, מה עשיתם לה?". אמר רן וקם לכיוון הבחור.
"שב במקום שלך בשקט!". אמר ודחף אותו למקום שלו.
הוא הקים אותי ממקומי וכיוון אלי את האקדח ואמר:"יש לך שלוש שניות להתקשר לאבא שלך ולבקש ממנו שיגלה לנו איפה הוא מחביא את כסף שלי, או שחברה שלך מתה לך מול העיניים , אחת … שתיים … של-".
"רגע!,בבקשה תשחרר אותה אני מבטיח לך שאני אתקשר אבל קודם תשחרר אותה".הוא הסתכל עליי כמה שניות ושחרר אותי.
רצתי אל רן הבאתי לו נשיקה קטנה על השפתיים וחיבקתי אותו.
"אני לא שחררתי אותה בשביל שתתמזמזו לי מול העיינים , מה שאני באמת לא מבין זה מה בחורה כל כך יפה עושה עם מישהו כמוך , קדימה !!". אמר לנו.
רן התקשר לאבא שלו ושם על רמקול.
טוו … טוו … טוו… נשמע וזה הרגיש כמו נצח .
עד שלפתע שמענו את קולו של אביו של רן אומר:"הלו?".
"אבא?". אמר רן בלחש.


תגובות (17)

תמישכיי מהרר … אני חולה על הסיפורים שלך !
את אצלי נמצאת במעודפים !

19/03/2012 13:31

עאעאעאעאע תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/03/2012 13:51

אעאאעאעאעאעאאעאעאא את חייבת להמשיך כמה שיותר מהר !!

19/03/2012 14:16

בשמחה אני קוראת את הסיפורים שלך רוזי החביבה ואין לי מה לומר חוץ מזה שהסיפור מהמם ומבקשת המשך דחוף זה הכל חחחחחחחחחחחחחח תודה וערב טוב ממני
בקי ♥

19/03/2012 14:24

או סוף סוף המשך!!!
פרק מקסים ונהדר!!!!!!
המשך עכשיו דחוף !!!!
חחחח ובלי תירוצים!!! :):):)

19/03/2012 15:13

חובה המשך בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/03/2012 16:15

הסיפור שלך מהמם ומושלם ואת חייבת לעלות את הפרקים מהר כי אני במתח כל הזמן (((;

19/03/2012 17:35

אעאעאעאע!!!!!!!!!רק אל תהרגי אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי אני במתח!!!!!

20/03/2012 06:24

התגעגעתי לסיפור הזה:)
יוואו!הם כל כך מאמי ביחד!אעאעאעע…
מטורפת על הסיפור הזה!הוא מדהים…
תמשיכי!(מהר מהר!אל תגרמי לנו למות מרוב מתח חודשיים,טוב?חחיחייחי…)
אוהבת מלאמלאמלא…

20/03/2012 07:47

אעאעא!! רוזי!!
אם יקרה להם משהו קטן אני מאשימה אותך!! אני אהרוג אותך!! חחחח
איזה מאמיים הם!! אהההההההה אני משוגעת עליהם כ"כ!!!
ולקח לך טונה של זמן להעלות את הפרק, כפיצוי אני רוצה שתמשיכי מהרררררר
(כן, אני מחליטה מהם הפיצויים כאן חיחיחי)
וקרעת אותי מצחוק כשסיוון,גיא וניקול נכנסו זה אחר זה לחדר חחחחח
גדוללללל!!!
אז יאלה, אנחנו דורשות המשך מידדדדד!!
אוהבת…:)

20/03/2012 07:58

מהמם ! תעלי פרקים דחוף!!

21/03/2012 11:38

תתתוווווווווודדדה רבהההה ללככןןן מדהיייימות שליי , אממשיייך בקרוווב !
אווהבת אוותכן !
גנה, שמחתי לשמוע שאני נמצאת בסיפורים המועדפים עליייך , חיייייים שררווופה עלייך !
נטלי,שמחתי לשמוע שהצחיק אותך הקטע שגיא סיוון וניקול נכנסו אחד אחרי השני, ממתה עליייך!, בקייצור אוווווהבת אווותכן!

22/03/2012 14:07

דנה ** חחחחח

23/03/2012 08:48

ואוו סיפור אהבה כהילכתו איזה יופי סיפור מדהים תמשיכי מהר רוזי כל טוב ממני באהבה בקי ♥♥♥

26/03/2012 14:37

ואו סיפור מושלם בבקשה תמשיכי<3 <3 <3

05/04/2012 11:53

רוזי, קראתי את הסיפור, ממש יפה, תמשיכי :)))
וכמו כן קראתי גם את ה"קצת עליי" או משהו כזה, שכתבת, בקטע של טעם במוזיקה, יש לנו אותו טעם :)))
אני גם אוהבת את ג'סטין ביבר, אייל גולן… אני אוהבת גם וואן דירקשן…
בכל אופן, הכל התחיל מרעיון של חברה שלי… ואז איכשהו, הקשבתי לה ואזרתי אומץ וכתבתי סיפור על ג'סטין – סוף סוף… חח XD
אז אשמח אם תקראי אותו, אני לא באה בקטע של לעשות פרסומת או משהו, פשוט יש לי תחושה שאולי תחבבי את הסיפור :)
Jessica800

15/04/2012 09:03

אני אקרא אותו בכיף, שמחתי לשמוע שיש לנו את אותו טעם במוזיקה ..
ושמחתי שאת אוהבת את הסיפור …
מבטיחה שאמשיך בקרוב ..נשייקות !

15/04/2012 10:19
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך