יווווווווווווו מממש ממש ארוווך אני ממש השקעעתי כתבתי אוותו כמעט 3 שעעוות בבבקשהה תגייבו , תוודה :)

איך משנאת מוות הוא הפך לאהבת חיי ? פרק 2+3

27/12/2011 1098 צפיות 3 תגובות
יווווווווווווו מממש ממש ארוווך אני ממש השקעעתי כתבתי אוותו כמעט 3 שעעוות בבבקשהה תגייבו , תוודה :)

הגעתי הביתה ,הכנסתי את המפתח לחור אבל הוא נתקע .
דפקתי על הדלת ושמעתי . רגגעעע !!!.
זיהיתי את הקול זו הייתה רונית , רונית היא העוזרת בית .
הדלת ניפתחה ורונית קפצה עליי בחיבוק היי ספייר מה קוורה ?
מעוולה ממתי את כאן ? אמרתי שאני שומטת ממני אתה התיק וזורקת אותו על הספה .
מלפני שעה בערך , את רעבה? יופי. ענתה מבלי לחכות לתשובתי . כי הכנתי ארוחת צהריים .
זה נחמד שאת שואלת ועונה לעצמך אמרתי וגיחחתי , וכן האמת שאני רעבה מה הכנת ?
שניצל ופתיתים . היא ענתה ועשתה פרצוף של יאמיייי !
צחקתי והתיישבנו לאכול .
אז איך עבר היום הראשון ללימודים ? שאלה רונית .
סבבה לגמרי , תגידי את זוכרת שסיפרתי לך על רן המתלהב הזה .
כן , מה איתו ? שאלה רונית בהתעניינות .
סתם בדרך הביתה אז היו מסביבו מלא בנות מתלהבות כאלה , ואז הסתכלתי על ר.. אה על הבנות שמסביבו , ולא שמתי לב וניתקעתי במשהי והוא רץ אליי ושאל אם אני בסדר , מה זה אכפת לו בכלל , שיילך לחברה הסתומה שלו ,שימשיך להתעסק בבנות שמסביבו ,שימשיך להתלהב מעצמו .
אמרתי במהירות בלי לנשום .
וואוו ,וואו תנשמי בין משפט למשפט אמרה רינת .
נאנחתי ולגמתי מהשתייה .
לפי דעתי את טועה ,כי אם הוא כל כך מתלהב כמו שאת אומרת אז למה בכל זאת היה אכפת לו ממך והוא ניגש לראות אם את בסדר . אמרה רינת . כנראה שהיא לא באמת מכירה את רן .
אוייש תעשי לי טובה , הוא שם לב שאני היחידה בבית ספר שלא מתלהבת ממנו אז הוא רוצה לגרום לזה , תהיי בטוחה שזה לא יצליח לו . אמרתי לרונית עם חיוך מרושע .
טוב טוב טוב , מספיק לדבר עליו , אני רוצה שתראי לי את הריקוד החדש שהמורה שלכם לימדה אותכם .
אוקיי , לקחתי את הדיסק לחצתי פליי והשיר התחיל להתנגן , והגוף שלי התחיל לזוז רקדתי ורקדתי ממש נהינתי , עצרתי את הריקוד באמצע ואמרתי זהו עד לפה היא לימדה אותנו ומחר אנחנו נמשיך .
וווואאוו ! צעקה רונית ומחאה כפיים .
צחקתי ואמרתי תודה תודה .
את רוקדת מהמם ! תגידי מתי ההופעה שלכם ?
צחקתי ואמרתי תודה תוך כדי שאני הולכת למטבח לקחת כוס מים , ההופעה בעוד חודש וחצי משהו כזה , את באה נכון ? אני חייבת שתהיי איתי שם !
ברור שאני באה מצחיקולה , נראה לך שאני אפספס את זה !
צחקתי והתיישבתי לידה נאנחתי והיא חיבקה אותי היא ראתה שאני לחוצה ואמרה אל תדאגי את תהיי מעולה.
בואי נראה מה יש בטלויזיה , הדלקנו את הטלויזיה וראינו תוכנית מצחיקה .
הסתיימה התוכנית ורונית כמה מהספה .
לאן ? שאלתי אותה .
הביתה .
מה כבר ?
כן אל תדאגי מחר אני אבוא בערב .
סבבה הבאתי לה חיבוק וליוותי אותה לדלת .
עליתי לחדרי הייתי קצת במחשב דיברתי עם סיוון בפייסבוק ראיתי טלויזיה וכך השעות עברו להן ועברו ועברו ועברו , והשעה הייתה כבר 23:15 , הייתי ממש עייפה וההורים שלי חוזרים רק ב 23:30, אז הלכתי לישון .
-בוקר –
בווקר טווב , ספירר שמעתי את קולה של אמא , תוך כדי שהיא פותחת לי את החלון .
בוקר אמרתי בקול ישנוני שאני מתמתחת .
התארגנתי ,ויצאתי מהבית והפעם לא לקחתי את השוקו המגעיל .
נכנסתי לכיתה שבעיניי ראיתי את סיווןן יושבת ומשחקת באייפון .
בוקר טוב אמרתי לה מנסה להוציא אותה מהמשחק שהיא שקועה בו .
אה , כן , בטח , מה ?! , יופי נפסלתי !!
צחקתי ואמרתי שוב פעם נפסלת במשחק הזה ?
לא לצחוק לא יפה אמרה סיון, וציחקקה.
המורה נכנסה והתחיל השיעור , אני וסיון לא כל כך הקשבנו , וגם שירן ורן שיושבים לידנו.
אוווקי אמרה המורה לפתע אני חושבת שהגיעה הזמן שהמצב השתנה .
רן תחליף בבקשה מקום עם סיון .
מה ?!אמרתי והסתכלתי על סיון במבט מופתע , והיא הסכלה עליי באותו המבט בדיוק .
רן וסיון התחלפו , רן התיישב והסתכל עליי .
מה אתה מסתכל ? אמרתי בלחש והורדתי את ראשי .
הגיעה ההפסקה .
ספיר חכי שנייה , אמר רן .
מה אתה רוצה ? אמרתי בזלזול .
אפשר את המחברת שלך אני לא הספקתי להעתיק .
קח תחזיר לי מחר אמרתי וזרקתי את המחברת על השולחן .
בואי אמרתי לסיוון יצאנו מהכיתה תוך כדי שאנחנו מצחקקות .
הסתיימו הלימודים , חזרתי לביתי והתאמנתי קצת על הריקוד ועל תנועות שממש צריך להשקיע בהן .
התלבשתי עשיתי קוקו מתוח מסודר ויפה שמתי טיפה סומק ומבריק לשפתים, והתקשרתי לסיון שתצא עכשיו לסטודיו.
נפגשנו באמצע הדרך הגענו לסטודיו ובצד היו מלא בנות מתלהבות .
אמרתי לסיון תני לי לנחש הן בטח עם רן .
אלא עם מי? אמרה סיון .
ה' שימצאו לעצמן חיים !
הייתי מתחלפת איתן והולכת לשבת איתו לבד .
אוווקי עד לפה ! פווקוס ! בואי ניכנס לסטודיו .
היא ציחקקה נכנסו לסטודיו עשינו חימום והתחלנו לרקוד והמורה לימדה אותנו את הצעדים הבאים של הריקוד , ממש נהינתי .
חזרתי הבייתה שכולי מזיעה וישר נכנסתי להתקלח .
-נקודת מבט רון –
ישבתי עם מלא בנות מסביבי ליד הסטודיו של הריקוד .
מהצד ראיתי שתי בנות מתקרבות לסטודיו .
זיהיתי את ספיר וסיון , ספיר הייתה ממש יפה , ראיתי אותן נכננסות לתוכו .
שסיימתי לשבת עם הבנות חזרתי הביתה וניזכרתי שספיר הביאה לי את המחברת שלה .
הוצאתי את המחברת , ונפלו ממנה דפים חלקים הרמתי אותם והיו מצויירים שם כל מיני ציורים יפים , ממש יפים , לא ידעתי שהיא יודעת לצייר כל כך יפה , טוב נו , אף פעם לא באמת התייחסתי אליה .
-נקודת מבט ספיר –
יצאתי מהמקלחת רעננה ראיתי קצת טלויזיה והלכתי לישון .
-פרק 3 –
קמתי בבוקר וקיבלתי הודעה מסיון :אני לא מגיעה היום תסתדרי בלעדיי אוהבת אותך !
אוף ! אמרתי לעצמי והתארגנתי לבצפר .
נכנסתי והתיישבתי במקומי .
לאחר כמה דקות רן נכנס והתקדם לעברי .
היייי רן ! אמרה שירן בהתלהבות והושיטה לו ידיים לחיבוק שמסביבה מלא בנות שבטוחה שהן מקנאות בה .
אך רן נפנף אותה והתקדם לעברי , ואמר לי לא ידעתי שאת יודעת לצייר כל כך יפה אמר והראה לי את הדפים .
מאיפה יש לך את זה? אמרתי וחטפתי לו את הדפים מהיד בחוזקה .
וואו תרגעי זה היה במחברת שלך שלקחתי כדי להשלים אה דרך אגב תודה אמר והוציא מתיקו את המחברת שלי .
הסתכלתי עליו והוא עליי ואמרתי יופי עכשיו לך לחברה שלך היא עדיין מחכה לחיבוק ונשיקה ממך .
רן חייך אליי הניח את התיק והלך לחברתו .
הגיע הצלצול וכולם התיישבו בקומותיהם .
המורה התחילה את השיעור ואז רן שאל תגידי את רוקדת ?
כן מאיפה אתה יודע ?
ראיתי אותך אתמול נכנסת לסטודיו עם סיון , יש לכן הופעה עוד חודש לא ?
כן וגם את זה מאיפה אתה יודע ?
כולם מדברים על זה , אולי אני אבוא .
למה שתבוא גם ככה שירן לא תופיע שם .
אני לא אבוא בשביל שירן אני אבוא בשבילך. הוא אמר והסתכלתי עליו .
זאת אומרת בשביל לעודד אותך ואת כל הבנות שמופיעות שם מהכיתה הוא אמר מנסה להוציא את עצמו ממה שאמר לפני כן .
לא תודה , אני רק אראה את הפרצוף המכוער שלך אני בטוח אתבלבל בצעדים .
אאוץ' ! אמר רן ועשה פרצוף חמוץ .
כאב ? כי זאת בדיוק הייתה הכוונה . אמרתי
אז אני לא אבוא בשבילך אני אבוא בשביל הבנות האחרות מהכיתה .
אוקיי רק תשתדל שאני לא אראה את הפרצוף שלך .
הגיעה ההפסקה כולם יצאו מהכיתה ורק אני רן ושירן נשארנו אני ישבתי במקומי ושיחקתי באייפון ורן ושירן היו בצד השני של הכיתה וציחקקו להם .
פתאום שירן ניגשה אליי ואמרה "מה קרה החברה הסתומה שלך לא הגיעה אז את לבד אוי כמה עצוב ".
לא התייחסתי אליה רק גילגלתי עיניים .
ורן התערב ואמר די שירן עזבי אותה בואו נרד למטה אמר לה , ושנייה לפני שהם יצאו רן קרץ לי חייך וירד , ושוב גילגלתי עיניים איזה מעצבן הוא !
הגעתי הביתה אכלתי ארוחת צהריים ואז סיוון התקשרה .
הייי היא צעקה לי לתוך האוזן .
צחקתי ואמרתי היי , מה את כל כך עליזה .
סתם , שמעי בא לך לבוא עכשיו לסטודיו וללמד אותי קטע מהריקוד שלא הצלחתי.
בכיף אבל איך ניכנס לשם בדיוק חכמולוגית ?
לקחתי את המפתח מהמורה חכמולוגייית !
צחקתי ואמרתי אוקי תהיי שם עוד רבע שעה .
שוב עשיתי קוקו גבוה מתוח ויפה כי לא נוח לי לרקוד עם שיער פזור שמתי סומק ומבריק לשפתיים ויצאתי לדרך .
בדרך ראיתי את רן והוא אמר לי היי .
ביי . עניתי והתקדמתי .
הוא תפס בידי ואמר וואו את ממש רעה את יודעת את זה ?!
מה לעשות תתמודד, מה קרה שאתה לבד ואין מסביבך מיליון בנות ?
סתם רציתי קצת שקט .
אווווווייי ומה יעשו כל הבנות בלי האליל שלהן עכשיו ?
הן הסתדרו אמר רן וגילגל עיניים .
יופי אתה גם יכול להסתדר מפה נכון ביי .
חכי שנייה אמר ותפס את ידי שוב הסתכלתי על ידו שתפסה בידי שיחררתי אותה חזק ממני ואמרתי מה ?
יש לך שיעור ריקוד היום ?
לא סיון מחכה לי בפנים היא רוצה שאני אלמד אותה משהו שהיא לא הבינה , ומה אכפת לך בכלל !?
אוקיי סליחה , סליחה כנסי .
תודה שנתת לי אישור ביי , אמרתי וניכנסתי לסטודיו , מה שלא ידעתי היה שרן נכנס קצת אחריי וצפה בי רוקדת .

.


תגובות (3)

תגיייבו פליייז :)

28/12/2011 11:21

תמשיכי…

29/12/2011 03:19

ממש יפה!
רק אם את יכולה בבקשה לעשות גרשיים לפני כל דיבור ישיר זה ממש יעזור!
וציינתי כבר שזה יפה?

08/07/2012 09:28
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך