אני לא יודעת אם להמשיך כי בינתיים אני לא רואה הרבה קוראים אז תגיבו!!!

אוף עם האהבה הזאת- פרק 5

13/12/2013 946 צפיות 7 תגובות
אני לא יודעת אם להמשיך כי בינתיים אני לא רואה הרבה קוראים אז תגיבו!!!

השעון המעורר המחורבן הזה העיר אותי ונזכרתי במסיבה שנועה אמרה לי עליה… קמתי בלי חשק בכלל ונכנסתי להתקלח. יצאתי התלבשתי בפיג׳מה וסימסתי לנועה הודעה שתבוא אלי להתארגן ביחד.
ירדתי למאה לאכול משו ושמעתי דפיקה בדלת ואת הדלת נפתחת ומסגרת וצעדים שהולכים לכיוון הקומה למעלה. יצאתי מהמטבח כדי לראות מי זה וראיתי את נועה עולה במדרגות והחלטתי להבהיל אותה. עליתי לכיוונה וכשהגעתי אליה צעקתי:״ בוו!!!״ היא הסתובבה אלי מגחכת. שיט זאת נועה היא לא נבהלת אף פעם!!! ״אוף איתך!!!״צעקתי עליה מתאפקת לא להתפקע מצחוק ״כבר שכחת שאני לא נבהלת מכלום?״ ״יש לך בעיות אמרתי לך כבר לכי להיבדק!!!״ ״טיפשה״ היא סיננה בחיוך ועלתה לחדר שלי. נכנסתי גם והתחלנו להתארגן, הבאתי לנועה חצאית שחורה קצרה אבל לא יותר מידי לא גבוהה אבל גם לא נמוכה עם חולצה לבנה נופלת עם קשקושים ואני לבשתי שמלה שחורה צמודה שמגיעה עד טיפה מעל הברך וחגורה בצבע זהב, עשיתי לנועה מחליק ואת השיער שלי השארתי כמו שהוא התאפרנו בקטנה מסקרה איליינר אודם ועיפרון שחור שמנו נעליים אני עקב שחור והיא לבן מלא בושם והיינו מוכנות.
״כוסייתתתת!!!!״ אמרת לנועה בעודי מסתכלת על גופה ״מי שמדברת גברת תמר!״ אמרה וצחקנו.
ירדנו למטה וראיתי את אחים שלי בסלון. יופי זה כל מה שחסר לי. ״לאי זה?״ שאל רון ״לא עניינך״ אמרתי ומשכתי את נועה מחוץ לבית עוד לפני שיספיק להגיב ׳אני הולכת לקבל מכות היום׳ חשבתי לעצמי בזמן שאני ונועה הולכות לכיוון המסיבה שזה חמש דקות מהבית שלי.
הגענו ונכנסנו, ואוו יש פה מלא אנשים בחנתי את האיזור בעיקר את הבנים ;)
ועיניי נעצרו על יותם ידיד שלי ושל נועה שלא ראינו מלא זמן! ״נועה תראי מי פה!״ אמרתי לה ועשיתי תנוה עם הראש לכיוון שלו ״ יותם!!!!״ היא צרחה והתקדמה אליו בחיי שאין סתומות ממנה.
״נועה יא משוגעת תרגעי!!״ אמרתי והלכתי אחריה מנסה לצמצם את הפער שנוצר, ממתי היא הולכת כל כך מהר הפדלאה?
״היי יפות שלי!!״ יותם אמר ומתן לי ולנועה חיבוק ביחד באמת שהוא ענק הוא יכול לעטוף חמישה עצים עם השרירים האלה.. ״חתיך שלי!! איפה נעלמת תגיד?״ שאלתי ונתתי לא כאפה קטנה לכתף
״הייתי פה הייתי שם הייתי בכל העולם!״ הוא אמר ואני ונועה התפוצצנו מצחוק!! ״מה מה מצחיק?״ הוא שאל בפרצוף לא מבין ״ האמא שלי אתה דפוק״ נועה אמרה ״ ואני איתה בעניין הזה״ אמרתי והוא נהפך להיות עצבני ״תרגע צוחקים יא מכוער״ נועה אמרה והוא נרגע. ״ נו מה קורה איתך?״ שאלתי ״ בסדר מסתדרים״ ״חחח טוב מה אתה עושה פה בכלל?״ שאלתי ״ אה סתם מסיבה של חבר אז באתי״ ״ טוב נדבר כבר באלי להיכנס פנימה ושלא תעז להיעלם ככה יותר!!״ אמרתי מניפה אצבע מאשימה מול פרצופו והוא הרים את הידיים שלו כאילו הוא חף ופשע ואמר״ טוב טוב רק אל תהרגי אותי״ אמר עם פרצוף מפוחד ואני רק חייכתי חיוך תחמן ואמרתי ״ אתה יודע שאני מסוגלת״ ומשכתי את נועה לתוך הבית…

-נקודת מבט של יאיר-
בואנה שיגעה אותי זאתי כל השבוע אני מנסה לתפוש אותה והיא מתחמקת אז החלטתי קצת לשכוח ממנה וללכת למסיבה לתפוש קצת ראש. נכנסתי לנימ. אמרתי שלום לאנשים והלכתי לבר ״ תביא לי שוט וודקה תעשה טובה״ אמרתי לברמן והוא הביא לי. שתיתי הכל בשלוק ואמרתי לו להביא עוד ועוד הפסקתי לספור אחרי השישי. הייתי מסטול משו מפחיד. יצאתי לבחוץ וראיתי איתה יושבת לבד על ספסל. באתי אליה ואמרתי לה ״היי יפה״ ״אמ היי ו…ביי״ היא אמרה ובאה ללכת תפשתי לה ביד ומשכתי אותה ככה שהיא תשב עלי ״די לברוח ממני מה זה יעזור לך?״ שאלתי בצעקה חלשה כזאת ״ לא יעזור״ אמרה והמשיכה ״ למה עשית את זה?״ ״ את מה?״ ״ למה נישקת אותי?״ היא שאלה וראיתי שעמדו לה דמעות בעיניים ״ כי…


תגובות (7)

אהבתי :)

13/12/2013 16:44

מעולה :) ! ;)

13/12/2013 16:48

תמשיכי בבקשה

15/12/2013 05:43

רעיון יפה!
אהבתי

27/05/2014 13:45

תמשיכי!!

27/05/2014 13:51

היייי …. אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך… :)

30/08/2014 17:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך