זה פרק ראשון, תקראו ותראו לאט לאט לאן זה מתגלגל ואיך שהגלגל מסתובב לו! אוהבת:)

איך שהגלגל מסתובב לו -פרק 1

11/05/2013 863 צפיות 7 תגובות
זה פרק ראשון, תקראו ותראו לאט לאט לאן זה מתגלגל ואיך שהגלגל מסתובב לו! אוהבת:)

״יוביובבבב יוביובבבב קומי החופש נגמר חוזרים לבית הספר״ צעקה אמא,קצת קשה להיפרד מהחופש הגדול ולחזור לשגרה,קמתי והתחלתי להתארגן,פתאום צלצל הטלפון,זאת הייתה נויה, ״יובי אני מחכה לך למטה איפה את״ אמרה נויה,״אני שנייה יורדת נוני קמתי רק עכשיו,אפילו לא שטפתי פנים תעלי אליי רגע תעזרי לי לבחור בגדים״ אמרתי ,״אמממ טוב אני עולה,אבל יובל זה לא מפריע לך שעל הדרך נלך עם לירן נכון?״ אמרה נויה, ״מההה,שום דבר,את רוצה שאני יתחיל את הבוקר שלי על רגל שמאל,לאאאא!״ אמרתי בכעס, ״טוב טוב,שניה אני יתקשר אליו ויגיד לו ״אמרה נויה.
זה לא כיף להתחיל את הבוקר עם ריבים ובעיקר לא עם זה שאת אוהבת,אני חושבת שאני צריכה כבר להתחיל לרדת ממנו כי האהבה הזאת לא תוביל לשום מקום, ״ אמא אני יוצאת אני גם ככה באיחור״ אמרתי ״ טוב יפתי שיהיה לך יום טוב אני עוד מעט יוצאת לעבודה אני משאירה לך מפתח על עדן החלון ״אמרה אמא ונתנה לי חיבוק ,״טוב אמא ביי״אמרתי ויצאתי לנויה. ״ נויה למה לא נכנסת אליי לבית?״ אמרתי, ״לא יודעת נראה לי שיש לאמא שלך משהו נגדי״אמרה נויה, ״מה את רצינית אמא שלי מתה עלייך כל הזמן אני מספרת לה שאת ילדה טובה ושאת חכמה והיא מפעם לפעם מחבבת אותך יותר ויותר״ אמרתי ,נויה נראתה כאילו נשמה לרווחה,אני לא רוצה שהיא תגלה שאמא שלי תמיד מלכלכת עליה ואומרת שהיא אחת הזונות מהשכונה ושהיא מדרדרת אותי,לא שזה הכי מעניין אותי,פתאום הטלפון שלי מצלצל,זה לירן,לרגע התרגשתי אבל לא הבנתי למה הוא מתקשר דווקא אלי ולא אל נויה ״הלווו״ עניתי בהתרגשות,״הלו,איפה אתן שאני יעבור איתכן לבית הספר?״ אמר לירן ,״ אמממ אנחנו ליד המכולת של אבי,בוא אנחנו מחכות לך פה,אבל תזדרז אנחנו באיחור״ אמרתי בכעס, ״אהה טוב אני שנייה שם״ אמר לירן וניתק,אני לא מבינה איך תמיד הוא יכול להפתיע מחדש, ״ נויה למה לא אמרת לו שאני לא רוצה שהוא יעבור איתנו״ שאלתי בכעס ״ הטלפון נחבא לי,אוליי בגלל זה הוא גם התקשר אלייך ולא אליי,כי הוא לא הצליח להשיג אותי״ אמרה נויה,לירן הגיע ונתן לנויה נשיקה וחיבוק ורק אני עמדתי בצד והסתכלתי כמו סתומה,קינאתי,היה לי קשה לראות את החברה הכי טובה שלי מחובקת עם הילד שאני אוהבת, שבמקרה לא סובל אותי,פתאום לירן בא לעברי והביא לי חיבוק,התמלאתי פרפרים בבטן,הרגשתי בשמיים,הריח שלו היה כל כך טוב,לא רציתי שזה יגמר,התנתקנו והתחלנו להתקדם לבית הספר,היה מאוד מצחיק,סיפרנו אחד לשני את כל החוויות שלנו בחופש הגדול,״ אז מה יובל זה כבר החופש הגדול השלישי שלך בלי נועם אהה״ אמרה נויה בשימחה,״אמממ כן לא ידעתי שאת סופרת״אמרתי בבאסה,״ שנייה עדיין לא הבנתי למה רבתן,מה הגורם לריב הזה אני זוכר אותכן פעם,הייתן החברות הכי טובות,למה רבתן״ אמר לירן בסקרנות,״כן היינו חברות ממש טובות אבל כנראה שהיא לא ידעה להעריך את כל מה שעשיתי בשבילה ,חברות טובות נמדדות ברגעים קשים,ותמיד הייתי שם בשבילה.אבל כשאני הייתי צריכה אותה יותר מהכל,במקום להיות לצידי,היא ניצלה את המצב לזכותה,אני בחיים לא הייתי עושה לה את זה״ אמרתי והתמלאתי שוב שנאה כלפיה,״עמוקק״ אמר לירן וגיחך,״אההה נכון אני  זוכרת מתי שנפרדת מראם בגלל שהוא בגד בך עם מישהי ואחרי זה גילית שהוא בגד בך עם…..


תגובות (7)

ויוביו ויובי הן אותה ילדה פשוט כינויי חיבה

11/05/2013 02:44

תממשיייכיייי

11/05/2013 02:50

תמשיכיייי

11/05/2013 03:00

וווואוו מושלם תמיכי

11/05/2013 04:26

היי (:
מתי את ממשיכה? כאילו את עושה כל יום פרק?
אני נהנת לקרוא (-:

11/05/2013 05:42

חחחחחחח תודה אני ישתדל לעשות היום עוד פרק:)

11/05/2013 06:27

מושלם אהובה שלי

12/05/2013 09:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך