איך שהכול התחיל ככה הכל ניגמר…2

נטלי16 24/04/2010 1106 צפיות 2 תגובות

סגרתי את הארון והיסתכלתי עליו במבט מופתע.
"מה?"
"דיברתם שמה אחד על השני כאילו אתם מאוהבים.. השאלה שלי זה …" אמר רן בהיסוס ופחד להמשיך
"זה מה?" שאלתי בחוסר סבלנות, קיוויתי שהוא יגיד משהו אבל הוא שתק.
"נטלי את באה…?"אמרה דניאל כשעמדה בכניסה לכיתה ומחכה לי , "טוב נדבר.. " אמרתי לרן והלכתי.
"נטלי??" קרא רן, היסתובבתי לעברו וראיתי שהוא די מובך, "את רוצה לצאת איתי?" אמר רן חייכתי אליו
והינהנתי בראש לסימן של כן,הוא חייך אליי והלך לכיוון החברים שלו.
"מממ….. מתחיל להיתחמם " אמרה דניאל כשהיא מחייכת אליי
"אויי סתמי "אמרתי לה מובכת. ישבנו בחוץ על ספסל שהיה מול חלון הכיתה שלנו ועל החלון ישבו רן אבי וישראל , אני ורן החלפנו מבטים כשתוך כדי ישראל ואבי מתחילים אם בנות דרך החלון , "נטלי…. את פה?" אמר רז, לרגע יצאתי מהבועה שלי ושמתי לב לסביבה שלי, "עזוב אותה היא מאוהבת " אמרה דניאל בליגלוג קטן.
"מה הקשבתי לכל מילה שלכם " אמרתי מנסה להינצל מהפדיחה שקרתה . "ממש אז על מה דיברנו?"
שאלה דניאל, לא ידעתי מה לענות אז חייכתי חיוך מתוק של תסלחו לי.
אחרי ההפסקה רז קם משום מה לפני כולם ונכנס לכיתה "רן אפשר אותך שניה? " שאל רז , "כן " אמר רן והם הלכו לצד.
"תקשיב אני לא מיתערב בינך ובין נטלי , אבל אם אתה תיפגע בנטלי או היא תיפגע אתה תתחרט על זה"
אמר רז לרן הדי המום שעמד שם
"אני לא צריך להגיד לך שיש לי רגשות כלפי נטלי אתה יודע בעצמך , "
"היא תמימה אל תהרוס אותה " אמר רז והלך משם.

סוף היום הגיע במהירות , "את באה? " שאלה דניאל, ,"כן מאמי צאי אני באה אני רק יקח את הספר שלי "
אמרתי , "כן ממש " אמרה דניאל בצחוק .
"אז קבענו היום?" אמר רן כשרק אני והוא נישארנו בכיתה.
חייכתי אליו ואמרתי "לאן נלך?"
"אני יאסוף אותך בסביבות 5 תיהיה מוכנה " אמר רן ונעלם.
לא הבנתי למה כל כך מוקדם אפילו לא החשיך אז אבל ידעתי שיש לכך סיבה
"מה אני ילבש?" שאלתי בטלפון את דניאל , "אמממ תלבשי תסטייל שלך ג'ינס גופיה ונעלי ספורט"
אחרי כמה עצות הלכתי על הרעיון הזה , האמת שממש היתרגשתי ופחדתי בו זמנית .
השעה 5 הגיעה ורן אסף אותי , "לאן הולכים?" שאלתי בקוצר רוח
"למקום שלי " אמר וחייך .
הגענו למקום שהכי לא ציפיתי לו , סוג של השכרת טרקטרונים,
"אתה לא נורמלי!" הכרזתי בקול.
אחרי מס' דקות הוא עלה על טרקטורון וחיכה שאני יעלה , "נו בואי !"
"אין מצב אתה לא נורמלי אני לא עולה על זה בחיייייייים ",
"חבל כי הפאלפון שלך אצלי אולי ניתקשר לאבא שלך ונישאל מה שלומו" אמר רן כשהוא מחזיק את הפאלפון שלי…
"אתה לא תעז!!" , "תנסי אותי " .
אחרי מס' דקות של ויכוחים החלטתי לעלות עליו
"תחזיקי חזק חזק חזק " אמר רן כשהוא מראה לי איך לתפוס אותו , הרגשתי את שרירי הבטן שלו ותאמינו לי היה לו .
כל הנסיעה על הדבר המטורף הזה החזקתי אותו חזק חזק ופחדתי מכל שניה אבל אם הנסיעה התחלתי להנות .
אחרי שירדנו מהטרקטורון הלכנו קצת ברגל וכל הדרך אני ורן מחזיקים ידיים.
לפתע משום מקום רן הוציא מהכיס קופסאת סיגריות ומצית , "אתה מעשן?" שאלתי המומה , "כן אל תגידי לי שחשבת שלא" אמר רן מופתע , הייתי די מופתעת "אתה לא חושב שאתה צעיר? " שאלתי,רן גיחך ואמר " אני התחלתי לעשן הכי מאוחר כולם מעשנים בכיתה חוץ מרז "
"מה גם ליאור ?" שאלתי בסקרנות , רן היסתכל עלי במבט קנאי ואמר " אחח… מה הייתי נותן בשביל שתדאגי גם לי ככה ".
חייכתי אליו ואמרתי "תפסיק אם זה " והיסתכלתי על הסיגריות .
רן סיים סיגריה אחת והיתקרב אלי הפנים שלי ושלו היתקרבו אחד לשני היידים שלו מחבקות לי הגב
והיידים שלי על החזה שלו , היינו על סף נשיקה…


תגובות (2)

מה הקטע עם האבא?

06/06/2012 14:46

הוא נורא מגונן….

07/06/2012 10:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך