בקי
אביב יפהפייה משרה מכובדת לכל הדעות אוקיי נמתין כיצד מתפחת העלילה אי שם בעיר הדרומית של ארצנו האהובה והיא כמובן "אילת"

"אילת"

בקי 31/07/2011 882 צפיות 2 תגובות
אביב יפהפייה משרה מכובדת לכל הדעות אוקיי נמתין כיצד מתפחת העלילה אי שם בעיר הדרומית של ארצנו האהובה והיא כמובן "אילת"

מטוס ארקיע עשה את דרכו לכיוון אילת העיר שמוצפת בתיירים והתחושה היא כי אתה "נמצא בחו"ל אך "החו"ל הזה הוא "כחול לבן"

במושב האחרון ישבה צעירה יפהפייה לבושה "טיפ טופ" וומשקפי שמש הסתירו את עיניה.

כחלוף עוד מחצית השעה נחת המטוס בשלום בשדה התעופה באילת.

הנוסעים רובם תיירים כך שכל השפות נשמעו בחלל. ירדו לאיטם האשה הצעירה והיפהפייה ירדה אחרונה מהמטוס ומיד עצרה מונית כשהיא אומרת לנהג "מלון הנסיכה"…… המונית הסיעה את הצעירה לפי בקשתה למלון "הנסיכה". היא נכנסה למלון המהודר ופנתה לדלפק הקבלה. אחד מפקידי הקבלה שאל אותה" באם אפשר לעזור לה"? האם היא רוצה להתארח ???? "לא" "ענתה שמי אביב ואני מוזמנת לשיחה עם מנהל המלון" הפקיד מיהר לטלפן למנהל המלון והודיע לו שנמצאת במלון הגב' אביב.!! ?? אוקיי ענה הפקיד והיפנה את הצעירה לקומת הביניים שם ממתין לה ליאור וישמח לפגשה………..

אביב ירדה חצי קומה ודלתו של ליאור הייתה פתוחה. לאחר היסוס קל אביב נקשה על הדלת הפתוחה וליאור גבר מהמם צעיר לימים לבוש בהידור קם ממקומו לחץ את ידה וקידם אותה בברכה חמה.

"אז את אביב ?????" "אף אחד לא מושלם" חייכה אביב …….." סליחה אביב אני פשוט המום מהיופי שלך ונראה לי כי נעסיק אותך לאלתר" ליאור פנתה אביב אליו ? אינך רוצה לבחון אותי ואולי פרטים אישיים ?" "לא אין צורך" את מתקבלת ברגע זה לצוות הגדול של המלון ותפקידך כפי שסיכמתי איתך בטלפון הוא "אחראית לדלפק הקבלה וכמו כן תהיי קשובה לרצון האורחים ובמהלך כל ארוחה בחדר האוכל תעמדי בהיכון לברר אם הכל מתנהל כשורה!!!!!!!!!!

……….. "אביב התרגשה מאד וכנראה זה ניכר גם כלפי חוץ" וליאור אמר "נו באמת במקום להציע לך שתייה וארוחה אני מיד שולח אותך להתחיל לעבוד.

………."ליאור ….. ענתה אביב אין בעייה מבחינתי להתחיל מיד " הן לשם כך הגעתי !!!! אך אשמח אם תאמר לי היכן יהיה חדרי כי ואני ""מתה להתקלח" ולהתלבש כראוי להיות מוכנה לתפקידי" …….

……..ליאור טלפן לפקיד שהיה בדלפק הקבלה וביקש ממנו לעלות אליו לשנייה" "אורי הגיע מיד וליאור
עשה הכרה ביניהם."

אורי אנא בבקשה הראה ל"בוסית שלך" חחחחח גם אביב ואורי צחקו …….אנא הראה לה את חדרה ותואיל להזמין מהמטבח שיגישו לה ארוחת צהרים ושתייה לחדרה.

אוקיי ענה אורי לחץ את ידה של אביב והבטיח לשתף פעולה מאחר שהמטרה של שנינו היא "להנעים את זמנם של האורחים בכל דקה" :"מסכימה איתך " היא הודתה לליאור והוא לחץ את ידה ואיחל לה בהצלחה וביקש מאורי שיקח אותה לחדרה"…….. ברצון!!!! : הם נכנסו למעלית ואורי לחץ 12 מההההההההה? הייתה אביב המומה אני אגור בקומה 12"?????? הלוואי עלי הנוף היפהפה שיחייך אליך מדהים !!!!

…….. אוקיי ענתה אביב והנה המעלית הגיעה לקומה 12 ואורי פתח את הדלת של "המנהלת החדשה וכה יפהפייה"!!!!!

"וואו יצא מפיה של אביב וואו איזו סוויטה מדהימה וואו " "נכון אני מסכים איתך ומאחל לך "ברוכה הבאה" ומיד יצא מהסוויטה לעבר המעלית.

אביב פשוט לא האמינה למראה עיניה איזו סוויטה ?? ותוך כדי ההתפעלות נשמעה נקישה על הדלת ואחת העובדות מהמטבח הביאה עגולה עמוסה כל טוב" ……… איחלה לה בתיאבון ושבה לעיסוקיה……….. אביב החליטה ראשית כל להכנס לחדר האמבטייה להתרענן ואכן היא התרעננה ולבשה מכנס קצרצר בצבע אדום וחולצה יותר קצרצרה בצבע לבן ונעלה נעלי סניקרס יפהפיות.

אביב החטובה והיפהפייה התיישבה על אחד הכיסאות ואכלה את הארוחה הראשונה שלה במלון בתור "איש צוות" ……….

"לאחר שסיימה החליטה לרדת למטה וופשוט להתחיל לעבוד" היא עשתה את דרכה לעבר הקבלה ואורי קיבל אותה בלבביות ושאל באם היא רוצה לקבל את הפיקוד עכשיו או שהיום תהייה אורחת רצוייה על ידי כל צוות המלון ומחר ……….יום חדש זמירות חדשות"

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה יפה !! אני מאחלת לה בהצלחה :) תמשיכי =)

31/07/2011 21:15

ידעתי שאת תגיבה ראשונה ולכן אני כל כך מחבבת אותך למרות שאינני מכירה אותך. את נערה נבונה ותמשיכי לכתוב והנה אני עמדתי בהבטחתי ורק "לכבודך" אני כותבת את הרומן הזה "אילת" אני מקווה שאכתוב אותו בצורה יפה שתוכלי להתגאות בי ???????? חחחחחחחחחחחחחח

לילה טוב מירי ושוב תודה

ב ק י

31/07/2011 23:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך