בקי
אהבה באילת ?????????? נראה לאן יקח אותנו הסיפור הזה ????

אילת

בקי 31/07/2011 656 צפיות אין תגובות
אהבה באילת ?????????? נראה לאן יקח אותנו הסיפור הזה ????

אביב הסתובבה במלון היוקרתי וזה הזכיר לה , לדעתה לא תשכח לעולם, את בן הזוג שלה , הגבר שלמענו היתה מוכנה לערוף את ראשה ….., גבר יפה תואר מקסים והוא היה אהבת חייה במשך כמחצית השנה , ……..כשהם בילו באתרים הכי יפים והכי יוקרתיים בארץ וגם פעם אחת טסו לניויורק ושם בין מיליוני האנשים המסתובבים בעיר שהשאון בה אינו פוסק ולו לשנייה שם כשהיא חבוקה בזרועותיו כשהיא מתפנקת כשהיא מבקשת עוד ועוד אהבה שם היא פגשה את אשת חיקו החוקית של האיש המרשים , היפהפה והמדהים הזה, .. שחצי שנה מאז הכירו מעולם לא הזכיר דבר וחצי דבר על כך שהוא נשוי.

נהפוך הוא תמיד אמר לה שהוא "מת " להתחתן איתה כדי למסד את היחסים שהתפתחו בין שניהם והגיעו לממדים ענקיים.

הוא הירפה מיד מאביב ואשתו החוקית שבאה לקראתו התנפלה עליו וכה שמחה לראותו. "אני לא מאמינה, הוסיפה כשהיא חבוקה בין זרועותיו האם ידעת שאני בדרך הביתה? רק לפני שבוע ימים סיימתי את עבודת המחקר שלי ואני מתנצלת שלא הייתי עמך בקשר חזק יותר אך טלפנתי תמיד שהייתה לי הזדמנות אך "ההצטיינות בעבודת המחקר שקיבלתי מדייקן האוניברסיטה "יקל מעט על עונשי"…….. נכון ????????????

אביב לאט לאט נסוגה אחורה וחיש מהר נבלעה בין כל ההולכים ושבים כשדמעות חונקות את גרונה. היא חשה בחילה והרגשה רעה מאד מאד למזלה ……..היה לה כסף איתה ומיד עצרה מונית לעבר המלון "ניו-יורק" המלון הכי מפואר ומרשים. היא הגיעה למלון ומיד עלתה לקומה ה-3 שם נהנתה כל שנייה מהגבר המקסים כשהוא מנעים את חייה ולא חדל מלהרעיף עליה מתנות ותמיד היה גאה בה כשצעדו הן בתוך המלון והן מחוצה לו , לא מרפה מהחיבוקים והנשיקות שמביעות רק תאווה , אהבה וכל מה שנרקם בין זוג אוהבים.!!!!!!!!!

אביב מיהרה ואספה את כל "מטלטליה" , בדקה שוב באם שכחה משהו ו"עפה משם כמו טיל" רחוק ככל שניתן להגיע אליו רחוק מהשקרן שכה אהבה לאהוב.

……..אביב טלפנה לשדה התעופה ושאלה מתי הטיסה הכי קרובה לישראל??????? ולמזלה ענתה לה דיילת הקרקע שעוד כשעתיים ממריא מטוס לישראל ובדרך עושה חניית ביניים למדריד. לאביב הוקל מאד ומיד עצרה מונית שיקח אותה לשדה התעופה.

רק כשהייתה על המטוס זלגו הדמעות מעיניה היפות היא השתדלה כמה שניתן לא להסב את תשומת ליבו של הגבר המבוגר שישב לידה .

………..אחרי הבכי ועוגמת הנפש שחשה בכל גופה נרדמה אביב ולפתע חשה שמישהו מנסה להעירה………..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך