בקי
אני כה מאושרת שאביב חשה בטוב וכמובן היא תקח את הקבלה תחת חסותה ותעשה אותה בדיוק כמו שהיא חושבת "המראה של המלון כולו"........!!!!!!!!!!!!

אילת

בקי 31/07/2011 625 צפיות אין תגובות
אני כה מאושרת שאביב חשה בטוב וכמובן היא תקח את הקבלה תחת חסותה ותעשה אותה בדיוק כמו שהיא חושבת "המראה של המלון כולו"........!!!!!!!!!!!!

פרק ד'

אביב התעוררה בבקר וחשה כה מאושרת שהיא נמצאת באילת ועוד יותר מזה כי התקבלה לעבודה במלון "הנסיכה" בתפקיד די מרשים.

היא נכנסה להתקלח ולבשה חצאית מיני קצרצרה וז'קט צמוד ללא שרוולים שהתאים לחצאית. איפרה מעט את עיניה התכולות המדהימות וירדה ממרום הקומה ה-12 ללובי של המלון.

בדלפק הקבלה פגשה בחורה צעירה חמודה ואביב ניגשה אליה והציגה את עצמה …….."כן חייכה הפקידה השמועה עברה מפה לאזן שזכינו בבוסית "שאפה" ………"זה דבר טוב או לא משהו?" זה אומר שאת אשה מאד יפה וכולנו רוצים לפגוש אותך ולהתבשם ביופייך" "וואו הסמיקה אביב לא צריך להגזים" מלכת היופי ? !!!! אני לא"??? אוקיי חייכה הפקידה המתוקה" שמי מגי ואני שמחה להקביל את פנייך ביומך הראשון בעבודה"………..

"תודה רבה מגי שמי אביב !!!!!! מגי חייכה אני יודעת וכולם יודעים ששמך אביב"!!!!!!!" יופי אז את טבילת האש עברתי בכבוד האומנם "?????"""" …..ללא ספק!!!!!!!

"" אוקיי מגי אני ברשותך נכנסת לידך והייתי רוצה שתסבירי לי בקיצור כיצד מתנהל דלפק הקבלה שהוא הראשון שאותו זוכה האורח לראות בעת כניסתו לבית המלון"!!!!!!!. וואוסיף דבר נוסף וחשוב עוד יותר הקבלה בבית המלון היא המראה של כל המלון"…………

………נכון אביב הגדרת את הנושא שאנו ממונים עליו כמראה של בית המלון וזה חייב להיות מאד מסודר, עם חיוך ענק, מדברים בנימוס מירבית וכמו כן שולטים בהמון שפות. תודה מגי את צודקת ולשמחתי אני עומדת בכל הקריטריונים אותם הזכרת………."

……..לדלפק הקבלה הגיע זוג די מבוגר שדובר צרפתית. מגי הביטה לעבר אביב והיא הבינה את הכוונה. אביב בצרפתית שוטפת קידמה בברכה את בני הזוג נתנה להם את כרטיס המגנט לחדרם והסבירה להם מה שעות הארוחות ועוד הוסיפה שמדי ערב יש תכנית בלובי תכנית מגוונת והם כמובן מוזמנים".
…….."האשה שאלה באם מישהו יוכל לקחת את מזודותיהם מהאוטו שלהם ושיחנו את האוטו במקום מוצל אם אפשר" ?………ודאי גבירתי ראי זאת כמסודר!!!!!!!!!

מגי קראה באינטרקום לבחור שעוסק בכך ומיד הגיע וכמבוקש הוציא את העגלה שעליה העמיס את המזוודות לשביעות רצונם של בני הזוג וליווה אותם לחדרם. לאחר מכן ירד עם חיוך על פניו ? ניר למה פניך כה שמחות """ התבדחה מגי "???? ….. "ס ת ם" !!! ניר דבר ואביב מביטה לעבר הצעירים המתוקים ולבה התמלא אשר ושמחה. ניר כמה קיבלת המשיכה מגי בשאלות ?? מגי זה לא חג פסח עכשיו כמדומני ואת שואלת את הקושיות ?????? "אוקיי רק תגיד כמה וארד ממך" "-.100 ש"ח " סבבא אמרה לו מגי שיהיה לך לבריאות"""""""""""……..תודה מגי ופנה לעיסוקיו. "אביב חייכה לעבר מגי ואמרה לה צריך למצות את גיל הטפש עשרה ככל שניתן"

את מיצית אותו שאלה מגי"""""""??????? "לדעתי כן !!! כלומר התמדתי בלימודים לאחר שקיבלתי ב.א. באוניברסיטה בכלכלה משולב עם השפות אנגלית, צרפתית, ספרדית, וכן גרמנית עברתיבמלון תדמור בהרצלייה קורס ארוך לניהול בית מלון והנה אני כאן לידך"……. וואו איזה הישגים אביב "שאפו" ושתיהן פרצו בצחוק מצלצל. והנה הגיע גם ליאור המנהל ושמע את צחוקן של הצעירות וביקש להצטרף לצחוק אך מגי בבדיחות הדעת אמרה "ליאור איחרת" חחחחחחחח.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך