gabi22
לא יודעת מה אני חושבת על הסיפור הזה... XD

אין כותרת כרגע (18+)

gabi22 08/07/2017 1987 צפיות אין תגובות
לא יודעת מה אני חושבת על הסיפור הזה... XD

"אז.. איך הכרתם?" אנה שאלה.
הכרנו כשיצאתי עם חברות. הוא היה הכי חתיך במועדון, לא ציפיתי שיסתכל עליי בכלל אבל הוא התחיל איתי. מכולן הוא בחר בי. ניגש אליי מהקצה השני של המועדון עם כוס השתייה ביד. לבוש עם חולצת משבצות מכופתרת בצבעי אדום-כחול ג'ינס וקונברס אדומות גבוהות. יש לו תמיד ריח של בושם גברי כזה שעושה לך חשק לקפוץ עליו. שיער שחור וקצר, כולו שרירי וחסון. עיניים חומות בהירות. והוא, הדבר המושלם הזה, אליי הוא ניגש!
כמובן שלא סיפרתי לה את כל זה. "אמ.. סתם במקרה כזה. לא משהו מיוחד" סיננתי והלכתי. אני כבר מתה לראות אותו שוב היום.

מהרגע הראשון הרגשתי את זה. היה בינינו חשמל לא נורמלי, מין אנרגיה כזאת ביני לבינו שאי אפשר להסביר. הוא הלהיב אותי וכנראה שגם אני אותו.
בדייט הראשון שלנו שקרה מהר מאוד אחרי ההכרות שלנו, הוא היה הכי ג'נטלמן בעולם. הגיע עד מפתן הדלת שלי, עם ורד ביד. נתן לי נשיקה על הלחי, "את נראית מדהים" לחש לי כשיצאנו. כרכתי את ידי סביב ידו השרירית. ממש התאהבתי בו ממבט ראשון, ואני הכי לא מהבנות האלה שמתאהבות או מאמינות באהבה ממבט ראשון. הוא מקסים! במשך כל הערב דיברנו וצחקנו לא הייתה בנינו שום מבוכה. לא רציתי שהערב ייגמר. כשהגענו לבית שלי הוא רכן אליי ונישק אותי נשיקה שכמעט הפילה אותי מהרגליים. השפתיים שלו היו נעימות ורכות הוא הצמיד אותי אליו קלות ואני חיבקתי את צווארו בזמן הנשיקה. זה היה מדהים.
מאז אנחנו לא יכולים להתנתק אחד מהשנייה. אני אוהבת אותו, את יאיר. הוא תמיד שם בשבילי כשאני רבה עם ההורים או עם חברים. הוא החבר הכי טוב שלי והוא יודע איך לשמח אותי, לרגש ולעודד אותי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הגענו אל החדר שלי. הוא נישק אותי והתחיל לרדת לאזור הצוואר. זה היה כל כך נעים. פשטתי מעליו את החולצה שלו וליטפתי לו את הגב והחזה השריריים שלו. הוא הוריד מעליי את החולצה והחזייה באטיות, הסתכל עליי לרגע ואמר "את מדהימה" חייך אליי והמשיך לנשק אותי. הידיים שלו הגיעו אל החזה שלי בתנועות עדינות ומלטפות. תחילה רק נגעו בו ואז התחיל למשש אותו ולמחוץ. הוא הצמיד אותי אליו יותר באזור האגן. פשט את הג'ינס שלו ואני הורדתי את הג'ינס שלי. נשכבנו על המיטה ופשוט נגענו ונישקנו אחת את השני. זה היה נעים יכולתי להיות ככה שעות. כעבור זמן מה הוצאתי קונדום מהמגירה ונתתי לו שישים. שנינו הורדנו את התחתונים שלנו ונכנסנו מתחת לשמיכה.
הוא רכן מעליי והתחיל לשחק עם האצבעות שלו באיבר המין שלי. למזלי זו לא הייתה הפעם הראשונה ששכבנו אז נהניתי מכל רגע, הוא כבר ידע מה אני אוהבת.
הוא הגיע עם הפה שלו אל הפטמות שלי ושיחק בהן, זה חרמן אותי עוד יותר.
הוא הכניס את איבר מינו לשלי והתחיל לנוע אחורה וקדימה. כעבור זמן מה הגביר את הקצב. גנחתי, זה היה נעים כל כך לא רציתי שזה יפסק.
שינינו תנוחה, אני רוכנת ו"דוהרת" מעליו והוא מחזיק לי באגן וגונח גם כן.
המשכנו כך לזמן מה ואז הגיעה האורגזמה. "כן, יותר חזק" אמרתי תוך כדי אנחה והוא המשיך, גנחתי כל כך חזק שאם היה מישהו בבית בטוח שהיה שומע. הוא אהב את זה, לראות אותי נהנית ממנו. גם הוא גנח ואמר "זה טוב, תמשיכי"
הוא גמר. היינו עייפים. הוא נשכב עליי לרגע, נשק לי ואז נשכב לידי. התנשפנו כאילו היינו אחרי ריצת מרתון.
ואז שמענו את דלת הבית נפתחת.

"פאק" שנינו לחשנו. הוא התחיל לחפש את הבגדים שלו שהיו זרוקים בכל עבר בחדר. זו הייתה כמו סצנה מצחיקה מסרט קומדיה. צחקקתי והתחלתי לעזור לו בזמן שגם אני שמה עליי חולצה גדולה ותחתונים.
הוא מצא את כל הבגדים נכנס שוב ערום למיטה ונשכב לידי כאילו אנחנו ישנים ובדיוק ברגע הזה אחי הקטן גיא נכנס. "אוי סליחה" הוא אמר בבלבול.
"עוד רגע נצא" אמרתי תוך כדי צחוק, גיא לא הבין וסגר את הדלת.
"יואו איך נבהלתי שזו אמא שלך או משהו" יאיר אמר תוך כדי צחוק. "מה נבהלת? שכחת שהם בחו״ל" אמרתי לו עם חצי חיוך. הוא חייך ונישק אותי נשיקה ארוכה ונעימה.
"טוב אני הולכת להכין לו משהו לאכול, אתה בא?" קרצתי לו. "ברור אני יכול לאכול עכשיו סוס" אמר בזמן שלבש שוב את הג'ינס שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה