אין מזל באהבה -פרק 1

תמרי[: 29/04/2012 942 צפיות 2 תגובות

הכול החל כשהיא הלכה עם חברתה נסטיה וידידים שלה לטייל בפארק, סתם כדי להינות ולהעביר את זמנה, קראו לה יסמין היא הייתה בת 16, ניסתה להיות ילדה רגילה אבל לא כול כך הצליחה בזאת, תמיד פניה היו עצובות, היא רק רצתה לאהוב ולהיות נאהבת,. למרות זאת היא תמיד חייכה וצחקה, כדי שאף אחד לא ישים לב לעצב הרב שהיה בעיניה העצובות.היא הייתה בת יחידה לאם חד הורית שגידלה אותה מאז שהתגרה מהאב והיו לצידה רק סבתא אמא וסבא.
באותו הערב הגיעו זוג בחורים בערך בגיל של יסמין והצטרפו לידידים ולחברה שלה, יסמין כול הזמן הסתכלה עליהם אבל קצת התביישה, עבר זמן כולם הכירו ביניהם ,שמם של הבחורים היה מקס ואלון, מקס היה בן 17 וחברו היה בן 15.יסמין וחברתה התחברנו לשניים והשניים ליוו את נסטיה ויסמין הביתה.
עם הזמן יסמין התחברה למקס ודיברה איתו כול הזמן, היא נורא אהבה לדבר איתו שעות באייסיקיו,אפילו עד הבוקר.כך מקס ויסמין נהיו הידידים הכי טובים שיש, כול הזמן נפגשו ביחד אכלו פיצה, צחקנו, הסתלבטו , ראו סרטים, הם כולכך נהנו. מה שיסמין אינה ידעה שמקס פיתח אליה רגשות והיא לא ידעה זאת היא רק ראתה בו כהידיד הכי טוב שלה בעולם שאליו היא תמיד תוכל לסמוך לאמשנה איפה ולא משנה מתי, היא נורא אהבה אותו כאח.
לאחר חודשיים של ידידות מעולה, הייתה מסיבה בערב ששם התארגנו כול החברות של יסמין, ויסמין הזמינה את ידידה הטוב ביותר את מקס.
הכול היה טוב כולם נכנסו למסיבה והחלו לרקוד , יסמין תמיד צחקה ואמרה למקס שיתחיל עם חברתה נסטיה אבל הוא לא רצה להתחיל עם אף אחת כי הוא רצה רק את יסמין הוא פשוט לא הראה זאת כי הוא פחד שהיא תדחה אותו כי היא רואה בו רק כאח.במשך המסיבה בחור בשם אריק התקרב ליסמין וניסה לרקוד איתה יסמין בהתחלה לא רצתה, לא היה לה נעים ממקס כי הוא רקד לבד, אבל עם הדק' היא החלה לרקוד עם אריק שהכירה אוטוטו, הם רקדו ולבסוף התנשקו. יסמין הייתה נורא מבולבלת אבל רצתה לנסות משהו חדש עם אריק.
ליום הבא מקס לא התקשר ליסמין והיא נורא דאגה ולא הבינה מה קרה לו אז היא יצאה החוצה עם אריק ועם חברתה הם יצאו צחקו ואז היא נשארה עם אריק לבד והוא הציעה לה חברות כבר , ישר, יסמין הייתה כולכך תמימה והאמינה שהוא הגבר שיוכאל לאהוב אותה, עם הזמן היא אהבה אותו אך לא הרגישה טוב עם עצמה, הוא פגע בה, שיקר לה, הוא רצה ממנה רק דבר אחד, מה שכול הגברים רוצים, וזה קרה..
כול הזמן כשהיא ניסתה להיות טובה כלפיו הוא כול הזמן ביאס אותה וזה כאב לה.
היה לילה שיסמין לא הרגישה טוב והיא התקשרה לאריק שיבוא שיהיה איתה כי היא לבד בבית, הוא אמר לה ללכת לישון ולהירגע ושהכול יהיה בסדר, יסמין כולכך נפגע שפשוט לא הפסיקה לבכות.
פתאום היא שלחה הודעה למקס והם התחילו לדבר והיא אמרה לו שרע לה והוא בא עד לבית שלה לנחם אותה, להיות איתה.
יסמין רק סבלה מהקשר שהיה לה עם אריק, קרה מצב שהיא ומקס נפגשו אצלו וראו סרט ובטעות נפלטה נשיקה מצד יסמין היא לא יכלה לעצור את זה היא הרגישה משהו כלפי מקס אך בקשה סליחה ממנו ולא עשתה זאת שוב . ליסמין הרי היה את אריק אבל היא לא ראתה בזה חשיבות רבה כי הוא פגע בה.. עברו ימים ואריק נפרד מיסמין בגלל סיבה לא מוצדקת בכלל סתם התחשק לו, ויסמין הרגישה כולכך רע עם עצמה היא פשוט בכתה לו בפנים ולא היה לו אכפת.. ככה הוא עזב אותה לבד.
מקס ניחם אותה עזר לה לשפוך את כול מה שהיה על ליבה מפני שהוא אהב אותה וליום שלמחרת הוא אמר לה מה הרגשות שלו כלפיה. יסמין קיבלה את זה בהפתעה היא לא יכלה יותר להרגיש אהבה היא פחדה שיהיה אותו סיפור כמו שהיה עם אריק שרק נפגעה כשבדיוק ניסתה להתאהב בו ולכן דחתה את הרגשות של מקס כלפיה, אבל מקס לא נח הוא כול הזמן חיזר אחרי יסמין ויסמין לא יכלה לקבל זאת למרות שכבר הרגישה משהו חזק כלפי מקס אבל נורא פחדה לעשות את הצעד הזה עד שהיא נסעה לטיול של שבוע עם הכיתה ולא ראתה את מקס שבוע היא כולכך התגעגעה אליו שפשוט רצתה למות הוא היה כולכך חסר לה הם כול הזמן דיברו בפאלפון מהמרחק הרב שהיה בינהם.
לאחר שיסמין חזרה מהטיול היא החליטה לנסות קשר עם מקס והיא קיבלה אותו היא כולכך שמחה כמו שהוא שמח הוא אהב אותה בכול ליבו הוא רק רצה לתת לה את כול העולם רק שתיהיה מאושרת ושלעולם לא תיהיה שוב עצובה, כול הזמן היה איתה והיא איתו אבל..


תגובות (2)

אבלל….?
יש לי עצה בשבילך : תתארי כול מה שקורה כמו איך נראים הדמויות , קשה מאוד לדמיין
את הסיפור בלי תיאורים !!!
אז את חדשה ? ברוך הבא לאתר " קוראים , כותבים סיפורים " …
אני מציע לך לקרוא כמה סיפורים כדי להבין פחות או יותר איך צריך לתאר את הדמויות :
אני מציע לך את נטלי , אפריל26 , story , dekota . אני מאוד אוהבת את הסיפורים
שלהם ומציעה לך לקרוא גם :)
אם את רוצה את יכולה לקרוא גם את שלי :)

זה בלי כוונה לפגוע , ברורו שאני לא רוצה !!! אם נעלבת אני מבקשת סליחה !!

01/05/2012 23:52

ברוכה המצטרפת לאתר סיפורים
אהבתי את הסיפור שלך ומקווה שתמשיכי אותו צהרים טובים ממני בקי♥♥

02/05/2012 03:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך