בולימיה זה ״מחלה״ גרועה שלצערי הייתה תקופה שהייתי בה . אי ביטחון בגוף זה מה שהיה לי .
בסוף נגמלתי לבד יחד עם ההורים שלי ושלא תבינו אותי לא נכון , אני רזה .
אז אם יש לכם משהו כזה תספרו ! ככה אני הצלתי את החיים שלי , וככה כל מי שחולה תציל את עצמה!

אין רק כיוון אחד סיפור על 1D פרקים 11 פעם הבאה יהיה פרק משולש (:

24/11/2012 604 צפיות אין תגובות
בולימיה זה ״מחלה״ גרועה שלצערי הייתה תקופה שהייתי בה . אי ביטחון בגוף זה מה שהיה לי .
בסוף נגמלתי לבד יחד עם ההורים שלי ושלא תבינו אותי לא נכון , אני רזה .
אז אם יש לכם משהו כזה תספרו ! ככה אני הצלתי את החיים שלי , וככה כל מי שחולה תציל את עצמה!

-פרק 11-
הכל השתנה מאז שהתחלתי לשנוא את הארי , לפני חודשיים . מיכל ואני כל הזמן רבות כי היא חושבת שאני מגעילה אליו יותר מדי ושזה לא פייר , אז בואו אני יגיד לה מה לא פייר שהיא גנבה לי את הארי .
אבל אני שונאת אותו .. טוב לא כל כך .. אני חושבת , זה עדיין לא סופי אבל עוד קצת להתגבר על הלב.
אני וניק נעשינו זוג ואני חושבת שהתחלתי לפתח אליו רגשות , יש לי יותר זמן להיות עם שחף ודנה כדי שנתייעץ על הזוגיות שלהם עם זאין ולואי , שאגב מאוד מצליחה (:
אבל קרה משהו שאני לא מרוצה ממנו אבל אני התחלתי ״לחלות״ במחלת הבולימיה , זאת אומרת שאני התחלתי לרוקן את הבטן שלי בסוף כל ארוחה לא נשאר בה כלום . אני נועלת את הדלת כהרגלי מקיאה לתוך האסלה , מורידה את המים ויוצאת כאילו כלום .
״בוקר״ צעקתי בבית כדי שכולם יתעוררו , אה שחכתי לספר אני מיכל ,שחף ודנה חסכנו מאז שבאנו כסף לדירה חדשה עם עזרה מההורים שלנו חח . קנינו וילה ענקית 13 חדרי מקלחת ואמבטיה , 14 שרותים , 7 חדרי שינה ומטבח ענקי . אל תשאלו למה אנחנו רוצים את כל זה . עשינו התערבות שמי שמתחתנת ראשונה מקבלת את הדירה אבל צריך להחזיר את הכסף שתרמו הבנות האחרות .
״בוקר״ צעקתי יותר חזק כדי שמישהו ישמע , אף אחד לא ענה . הלכתי לצחצח שיניים להסתרק ולהתלבש , לבשתי גופייה עם הדפס של מיקי מאוס ושורט בד שחור הלכתי בלי נעליים כי אני בבית .
סיימתי את כל הארגונים ואחרי שירדתי את ה3 קומות של הוילה (כן כן 3 קומות ואני באחרונה ),הדלקתי טלוויזיה וראיתי בובספוג רעאר *~* ״מה את רואה?״ שאלה אותי מיכל וזיהיתי לפי הקול שזאת היא . הסתובבתי וגם הארי היה איתה ״תני לראות ערוץ E ״ היא צעקה ואני הוצאתי לה לשון והמשכתי לראות ״נווו״ היא צעקה ״יש עוד מלא טלוויזיות בבית ״ אמרתי ״ אבל זאת הענקית״ היא אמרה בכעס , הארי התיישב ליידי ועשה מבט למיכל שהוא רוצה לראות והיא עשתה מבט מעצבן והתיישבה .
״בוקר טוב״ צעקו שחף ודנה ״ בוקר ״ צעקתי והם התיישבו על הספה לראות איתנו . מיכל מלמלה לה משהו ועלתה לחדרה לראות בטלוויזיה שלה . ״מה אתם רוצים לאכול?״ שאלה שחף עברה בי צמרמורת , לאכול או לא .. ״אני לא רוצה כלום״ אמרתי כשכולם חשבו , הארי הביט בי והבטתי בו חזרה ושבתי להביט על מסך הטלוויזיה וכך גם הוא . הטלפון שלי צלצל ״הלו״ עניתי ״ אשלווש מתאים לך סרט בערב?״ שאל אותי ניק ״נייקווווש ברור שעה ? ואיזה סרט ?״ אמרתי וסימנתי לכולם לעוף מפה , ״טוב יש קומדיה רומנטית שקוראים לה ״יש לי תחושה שזה אמיתי״ (סתם הבאתי איזה שם) היא ב8 בערב ״
הוא אמר ״שמע זה לא הסגנון שלי , מה דעתך על ״להרוג ולברוח ״ (גם לא אמיתי ) אה ?״ שאלתי את ניק ״מגניב , רציתי ללכת לסרט אבל לא חשבתי שאת אוהבת אז ב7 וחצי ״ הוא אמר והרגשתי שהוא חייך ״טוב ביי נסיכי ״ אמרתי לו ״ ביי חיים״ הוא אמר וניתקתי .
היום בערב יש דייט ווהוו


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך