תודה לכל הבנות שנתנו לי הערות זה ממש עזר (:
וסליחה על יש לי שגיאות כתיב אני כותבת בהאייפד .. הוא מתקן לפעמים לא נכון
והוספתי את מי שביקש
-גל-

אין רק כיוון אחד-פרק 2 סיפור על 1D

31/10/2012 1076 צפיות 6 תגובות
תודה לכל הבנות שנתנו לי הערות זה ממש עזר (:
וסליחה על יש לי שגיאות כתיב אני כותבת בהאייפד .. הוא מתקן לפעמים לא נכון
והוספתי את מי שביקש
-גל-

התיישבתי באוטו , שמתי אוזניות ושמעתי מוזיקה שאני אוהבת…….
……………………………………………………………………………
"יו דונט נו או או יו דונט נו יו ביוטיפול" הצרחות של מיכל ושל הרדיו של האוטו העירו אותי
"הגענו אשלוש " צעקה לי מיכל באוזן כשאני מתאוששת עוד מהצרחה הקודמת , התיישרתי והנמכתי את המוזיקה שהייתה חזקה שכל החניון של השדה תעופה שמע אותה!
פתחתי את הדלת של האוטו כשאני יורדת ממנו במהירות בעוד מיכל מנסה לרדת עם עקביה הגבוהים וללכת לעבר הבאגז' בקצב שלי. פתחתי את הבאגז' והוצאתי את המזוודות שלנו , הסתכלתי על מיכל והיא העיפה מבט אליי ואמרה "אני מתרגשת כל כך OMG אני יפגוש את 1D ואת הארי שלי"
"חחחח משתגידי אני אפילו לא יודעת איך הם נראים" אמרתי וחייכתי חיוך בעודי מורידה את המזוודה.
התקדמנו לעבר הכניסה ל-שדה תעופה כשאני מביטה במקום הלא מוכר לי אף שהייתי בו…
"זה ענק"אמרתי בפה פעוד ובהתלהבות "ברוך הבא" אמרה לי מיכל וקרצה ….
אחרי שעברנו את כל השלבים הביטחוניים נכנסתי לדיו טיפרי כשאני מביטה בו בפה פתוח "זה ענק " צעקתי והאנשים שהיו קרובים אליי הסתכלו עליי כאילו אני משגעת שנפלה מהחלל ומיכל רק צחקה בשקט.
יצאתי מהדיו טיפרי בידיעה שזאת הייתה החוויה הכי טובה בחיים שלי בודאות ומיכל התנהגה כאילו היא עברה את זה מליון פעם למרות שזה נכון , מיכל וההורים שלה תמיד נסעו לח"ול כל שנה ואני נסעתי רק לאנגליה וישראל. כשסיימתי את החוויה המדהימה שלי , עלינו על האוטובוס שמוביל למטוס וחיכיתי על הכיסא באוטובוס שיוביל אותי אל המטוס. כעבור 5 דקות הגענו על המדרגות שמובילות אל המטוס ,נכנסתי אל המטוס עם מיכל והתיישבנו במקום שלנו "יופי מקום של 4 בטח ישבו לידינו פלצנים" אמרה מיכל "מה רע בנו?" שאל קול והבטתי על מי שאמר את זה למקום אליו הסתכלתי עמדו 2 בנות שרצו לשבת. "בואו תשבו" אמרתי ופיניתי להם מקום "תודה , אגב אני שחף וזאת דנה אני בת 19 והיא בת 17 וחצי" היא אמרה בחיוך ושניהם יתיישבו. "היי" דנה ושחף אמרו יחד אליי ואל מיכל, לדנה היה שיער חום היא הייתה גבוהה ורזה והיו לה עיניים בצבע תכלת אפור ולשחף היה שיער מתולתל בצבע שטני עיניים חומות ושפתיים ורודות ומלאות . "היי" השבתי לה בעוד מיכל שומעת שירים בנגן MP שלה ומנסה לחכות את 1D "אם את כל כך אוהבת אותם בבקשה על תשירי " אמרתי למיכל והיא גלגלה עיניים .
"או מי גאד זה וואן דיראקשאן אפשר אוזנייה?" שאלה דנה ומיכל הושיטה לה זוג אוזניות שהיא חיברה לMP שלה שחף התיישבה לידי והתחלנו לדבר היא אוהבת את לואי ודנה את זאין ….
אחרי שידעו בנות כמה אנחנו נרדמנו . הדיילת העירה אותנו ,קמתי מהמטוס ויצאתי מהיציאה,
"שלום אנגליה" צעקתי בעברית בהתלהבות והרבה אנשים הסתכלו עליי כאילו אני משוגעת.
והתחלתי לפסוע על המדרגות בשמש החמה שהייתה בבוקר…
————————————————————————-
ממשיכה מחר (:


תגובות (6)

ממש יפה!! תמשיכי!! ותודה שהכנסת אותי.. והשיער שלי חום עם גוונים בהירים וכהים…
אבל כשהוא רטוב הוא שחור..

01/11/2012 11:07

יייייאא מדהים!! תודה שצירפת אותי מחכה להמשך!! (חח וגם השיער שלי חום חזק וטיפה חום חלש אבל זה טבעי וגם השיער שלי כשהוא רטוב הוא שחור) חח.. :)))

01/11/2012 11:14

חחח תודה ובכיף אני ממשיכה אבל הפרק יתפרסם מחר (:

01/11/2012 11:20

טוביי מחכהה !!!! (יש לי מחר מבחן בחשבון ואני עוד לא יודעת כלום, אני מתאמנת עכשיו חח.. )כל כך עצוב!!! :( :O D:

01/11/2012 11:22

חחחחח גמאני גרועה בחשבון XD ותודה D:

02/11/2012 05:14

סיפור ממש ממש יפה ושמחה כי כתבת המשך ממני בקי ♥

08/11/2012 09:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך