Justin♥
אני ימשיך יורת מאוחר אני גם קוראת סיפורים

איתך לנצח,תמיד!!♥…..20 (תגיבו נו רק דותן הורן קוראת ומגיבהה )= )

Justin♥ 01/12/2013 537 צפיות אין תגובות
אני ימשיך יורת מאוחר אני גם קוראת סיפורים

פרק קודם:
'זהו קייס סיימת?' הוא שאל..
'לא!! תתרום את הכסף גם לתינוק שיושב לי בבטן כבר חודשיים ומחכה שאני יספר לך על זה שאתה הולך ליהיות אבא' צרחתי עליו,ונכנסתי לחדר אבטיה ונעלתי אותה.

פרק 20:
~~~~~~~~~~~~~~~~
פלאשבק..
זה היה במסיבה של סוף הפנימייה..אני וג'סטין איכשהוא נגררנו לשירותים..ומשם זה הסתבך..וניהיה שאני ערומה והוא ערום..ופשוטא שכבנו בתא שירותים צפוף ומסריח
~~~~~~~~~~~~~~~~

~נקודת מבט של ג'סטין~
איך לעזאזאל היא בהריון?!?!?!?!???!! רגע מה.. לא אין מצב נו.. טוב מהזה חשוב עכשיו אם נשברת עליה צלחת היא עולה לאמבטיה וחותכ אני לא רוצה ללתאר מה היא עושה עכשיו.. הלכתי לדלת של השירותים ודפקתי עליה חזק 'אתתת לא חותכתתת שםםםם שמעעעת אותתיייייייי????' צרחתי לה..

~נקודת מבט של קייס~
שמעתי את ג'סטין שהוא צורח לי את לא חותכת שם..אני הבטחתי לעצמי שאני בחיים לא אחתוך שוב עד ששמעתי שפאפי נפטר.. ואז כבר לא ידעתי מה לעשות.. וששמעתי שאח שלי בצבא נעדר כבר איבדתי את העשתונות.. פאפי הוא אבא שלי..קוראים לו ירון אבל ככה אני קוראת לו כבר מילדות..הוא היה מאוד מיוד,הוא היה עבד כרואה חשבון,והוא היה גם בעל של רשת סופרמרקטים גדולה.. אז בואו נגי שבתקופה ההיא,כסף לא היה חסר לנו.. כל מה שרצינו קיבלנו.. אם זה ממשחק מסכן קטן או אם זה טיסה להוואי עם החבר.. כן כן גם זה נתנו לנו..בקיצור יום אחד הוא טס מהעסק שלו לארה"ב והמטוס שלהם התרסק והוא בהתחלה היה בקומה אבל כנראה שה' פשט רצה אותו למעלה..והוא נפטר.. אבל כמו שאומרים ה' לוקח רק את הטובים..בקיצוטר מאז חתכתי מש מעט.. זה לא בדיוק משהו שיכול לעזור לי כי עם החתיכות האלו גם אני יכולה למות כן..אבל החיים הם לא דבש מתוקים..אחרי זה אח שלי בר התגייס לצבא..הוא היה אחי היחיד והוא היה ממש ממש קורה אליי..בחיים לאחשבתי שאני אתחבר אליו ככה..סיפרתי לו ה-כ-ל-!! פשוט הכל!! אבל יום אחד הוא הלך לצבא וכ'כ התגעגעתי לאיו ופחדתי שייקרה לו משהו..אבל כנראה שלא רק חלומות מתגשמים אלה גם פחדים והוא נעדר בצבא..ועד היום לא מצאו אותו..אני מקווה שבתקופה שאני יהיה בשיראל אני אוכל לשמוע מהשו מאמא שלי או שאולי נבדוק איפהשהבוא במדינה מחורבנת הזאת עם אח שלי עדיין חי.. ומחר אנחנו נילך למשרד הפנים.. אבל בנתיים אני לא יכולה להמשיך לספר לכם עליו כי ג'סטין חופר ליי בדלתתת!!!!!!
'קייס תפתחיי כבררררררררר נווווווווווו' הוא צעק לי מהדלת.. 'איך את רוצה שאני יידע שאישתי בהריון? אני אמור לדבר עם הבטן שלך ולשאול אותה בטן חביבה את בהריון?' הוא שאל.. ובתכלס הוא צודק.. קמתי מהאסלה..כולי ניראת זוועה.. המסקרה נמחרה והשיער שלי היה טיפה מבולגן,למזלי עדיין אל הייתה לי בטן אבל הקאות לא חסר.. פתחתי טיפה את הדלת ואז ג'סטין פתח אותה חזק יותר וחיבק אותי חיבוק מחץץ אותייייי הוציא לי תעיניים מהמקוםםם את הכבד ירקתי עוד שנייה החוצה מהפה מרוב שהוא מחץ אותי..הוא התחיל לבכות.. לא שמעו אבל הרגשתי שהדמעות שלו זולגות על ראשי.. לאחר כמה דקות של חיבוק מוחץ ומוציא את העיניים מהמקום השתחררתי מימנו… 'קייס בחיים שלך אל תסתירי מימני דברים כאלו אבל חיים שלך' הוא אמר..' לא תכננתי שככה אתה תגלה את זה' אמרתי ונישקתי אותו בפה נשיקה טעימה כזאת..שיבין שאני מצטערת אחרי בערך 4 דקות של נשיקה הוא הוציא אותי למיטה,הוא השכיב אותי עלייה והכין לי נס.. (יש מלונות שיש בהם בחדר מקררון קטן שאפשר לשים בו דברים אז הם קנו חלב והיה שם מגש עם שתייה חמה שיעשו) והוא לקח מגבת מהשירותים והרטיב טיפה את הקצה שלה,והוא בא אליי וניגב לי את הפנים.. הוא ישב כזה על ברכיים והיה מרומם טיפה ככה שהוא ניקה לי את הפנים אבל העיניים שלי הסתכלו לו על הקוביות.. התחלתי לגעת לו בקוביות ולהעביר את ידי עליהן.. 'מה יש' הוא לחש.. 'כלום' החזרתי בחזרה.. הוא נתן לי את הנס ושם לי שמיכה והבי אלי את האייפון שלי..שלחתי הודעה קצרה לאמא שלי 'מאמי אני כבר בישראל נבוא לבקר השבוע' וסגרתי אותו..' אז איך תכננת לספר לי את זה?' הוא שאל..
'את האמת.. שלא תכננתי שתבוא בדרמטיות ותצעק לי מהדלת אל תחתכי אל תחתכי.. הינה תראה לא חתכתי..' אמרתי והראתי לו את הידיים.. והוא אמר לי 'כל הכבוד בייב..אני גאה בך שאת עוברת כל מחשול למרות שאני לפמעים לא שם בשבילך..תמשיכי 'הוא אמר ברגע שסיים לתת לי נשיקה במצח.. 'בקיצור תכננתי שקני ופרד יביאו אותך ביום שאני יולדת לבית חולים.. וכשתתחיל הבטן שלי לצמוח לעשות ריב מזוייף איתך וללכת לאמא שלי.. כי היא הרי גרה כאן..וכנראה שהם היו מצליחם לעשות את זה.. אני בוטחת בקני השמנמן שלי.. בקיצור זה לא עבד כי כשאני עצבנית אני מוציאה כל מה שיש לי על הלב..וההורמונים של ההריון בכלל' אמרתי וגיחחתי למעטה.. 'ובייב,את מקיאה לפעמים?' הוא שאל.. 'לפע-' באתי להגיד אבל בדיוק קמתי להקיא.. הרגשתי שהוא מחזיק לי את השיער מאחורה ובערך עשר דקות הוצאתי כל מה שהיה לי בבטן.. זה בגלל שאכלתי צ'יפס ואסור לאכול שמן כשבהריון (לא מנוסה ראיתי בMTV תיכון בהריון מומלץ).. 'תודה ג'סטין'.. אמרתי והוא השיב 'אירוני חח' ונשק לי למצח..
עלינו למיטה שנינו וג'סטין חיבק אותי ונתן לי נשיקה אבל כמובן איך לא יש לו גם ילד שצריך להגיד לו לילה טוב והוא ירד לכיוון הבטן שלי ונישק אותה קצת אבל זה דיגדג אז משכתי בשיער של ג'סטין לכיווני ונשקתי לו בפה שיבין ש'דיי הבנוווווו'.. וכנראה שהוא הבין.. הסתובבתי לכיוון הקיר,כיביתי את המנורה,ג'סטין כיבה את שלו,הסתובב אליי והלכנו לישון יחד,כפיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך